Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Tja…
Ett sted mellom 1,4m - 2,36m
Pluss da 9 personer som har minst 450k til.

1 Like

Gikk inn med en liten høst-trade nå i åpningen. Kursmål 64 innen ASH. Vil tro der er oppnåelig med litt gode nyheter fremover :slight_smile:

Hva skal skje på ASH da?
Er vel ingenting som tilsier at de skal presentere noe der. Kan ikke huske at det er blitt kommunisert andre steder enn på forumet her.
Håper noen kan vise til noe annet.

Nevner i fleng, DLBCL, Archer-1, full utlesning av Lymrit 37-01(mDOR), interim fra Paradigme(longshot den der men dog)

1 Like

Jeg ser nå at fristen for abstract har gått ut. Noen som husker om/når Nano har kommunisert at de har levert inn årene før?

Neste blir isåfall LBA med frist 29 oktober.

Forøvrig er det oppløftende data fra DLBCL og en mDOR på 15 mnd jeg håper kan løfte kursen nå i H2.

Lisa har bekreftet flere ganger at de håper å kunne stille på Ash i år også.
Q1, tror også hun nevnte det hos Red Eye

image

Har gått gjennom børsmeldingene for de to siste årene. Nano har ikke kommunisert at de skal presentere på ASH før abstraktet har blitt akseptert i oktober-ish.

2 Likes

OK, fant noen ønsker om ASH presentasjon i Q4 utskriften:

  • DLBCL om innrulering var fullført innen Juni
    (And of course, we also have to close our Phase I study in patients with relapsed/refractory DLBCL, who are not eligible for stem cell transplantation. This is LYMRIT 37-05. This is a dose escalation safety study designed to – like similar in a way to 37-01 to determine the best dosing regimen for Betalutin and lilotomab in this patient population. So we are making progress on enrollment there too and hope to have that study enrolled by the end of June, and potentially even maybe with some data at ASH this year. This is what our target is. Yes.)

  • og mDor, selv om det var veldig ubestemt om det var ett mål for ASH.
    ( 2 questions actually about duration of response data. When will they be updated and in which format?
    So – yes, so we’re not going to commit yet, but the data are still maturing as I mentioned and potentially targeting ASH again. We’ll see. We haven’t decided yet.)

1 Like

Ja, det er i hovedsak de to jeg baserer meg på, og kanskje kanskje PARADIGME enrolment completed, selv om jeg ser på sistnevnte som meget lite sannsynlig, iallefall før ASH.

I Radium podcast 29. august 2018, nr. 54,(32:45) sier Einarson om DLBCL studiet: “Jeg er ikke helt sikker på om det blir det store”. Hva kan grunnen være til at han er noe skeptisk til dette studie? Noen som kanskje kan utdype dette?

Vanskelig pasientgruppe å behandle. Men som sagt, klarer de 20% ORR i første omgang(doseeskalering), så er det bull i mine øyne.

I tillegg er jo ikke pre-kliniske resultater WOW heller.
Men hvem vet hva en kombinasjonsbehandling kan utrette?

1 Like

All pr er god pr, selv om dette er kjent for de fleste. Fersk artikkel:

9 Likes

Jeg tror det har med erfaring i at DLBCL er en EKSTREMT hard nøtt å knekke.
Tror ikke mange har svært store forventinger til de helt voldsomme resultatene, dessverre :frowning: .

Når det er sagt; moderne trails er utformet slik at dersom det ikke er noe å hente så eskalerer man heller ikke studien videre. Man kjører 3+3+6 osv… Kontra det å prøve ut noe på 100 samtidige. Så at studien ble rekruttert ferdig ser jeg som lovende.

2 Likes

Ja noe nyttig må de da mene å ha fått ut av studiet, enten meningsfulle resultater, eller informasjon om hvordan medisinen virker.

Så hva mener folket er et bra resultat i DLBCL? ORR 20-25%, 25-30?

Altså seriøst:
Hva er mulige alternativ for CR med 3 pas pr arm?
Antar at resultater vil presenteres pr cohort.
Snakker vi ikke enten:
0-33-66-100?

Tror kanskje det vil flyttes kortsiktige penger over fra Photocure til Nano fremover… :thinking:

Er det dårlig guiding i PHO?

Nei, jeg tror den er som foreventet. Men av erfaring så vet vi at mange har hatt urealistiske forventninger til salgstakten i Photocure, så jeg tror det er en del som setter tradingpotten i andre bioteks nå.

2 Likes