Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Tenkte det samme tidligere på morgenen. Med tanke på at mer vil kunne skje de nærmeste månedene i NANO enn i PHO så vil nok en del tenke at dette kan være et greit tidspunkt for å justere disse i porteføljen. For min egen del gikk jeg tidligere ut av PHO og inn i PCIB foruten å øke i NANO, uten at det har vært noen suksess så langt. Tror det kan betale seg etter hvert.

Jeg tror Nano snart vil få betalt i form av høyere aksjekurs når markedet innser at Betalutin nærmer seg målgang med stormskritt. I tillegg har vi triggere som BTD, mDOR, DLBCL data og Archer-1 data som kan komme i løpet av høsten.

1 Like

Vi endte i pluss på en dag som dette, med 5000 aksjer i auksjonen?Overraskende bra

2 Likes

Imorgen er vi inne i «stilleperioden» før kvartalsrapport.

Og alle meldingene bare

bilde

2 Likes

Takk for svar! Nok en gang :slight_smile:

Nytt spørsmål: Når det gjelder Archer-1, hva er effekten av dagens medisin Rituximab alene eller Rituximab sammen med cellegift i andre linje? Hvor god ORR, CR og PR m.m. må Archer-1 vise for å tangere effektresultatene fra dagens behandling i andre linje? Er det studier på dette feltet tilgjengelig?

Noncytotoxic regimens are of increasing interest in follicular lymphoma research. “In a disease where patients are surviving longer,” Dr. Fowler said, “we have to pay a lot more attention to the short- and long-term toxic effects of any given therapy because patients are going to have to live with this disease along with any side effects of the treatmen

Tror målet er å bytte ut «chopen» i R-CHOP med en bedre behandling som gir mindre bivirkninger.

Utrolig lav omsetning. Når skal interessen våkne?
Får håpe at en ikke må vente helt til desember før det skjer noe.

Høsten er alltid en tid for forventninger i Nano. Jeg tipper på 80 kroner innen ASH i desember.

3 Likes

ikke urealistisk i det hele tatt. Kan bli mye høyere også hvis det kommer gode nyheter fra Archer1 og/eller DLBCL.
De fleste som har tro på selskapet fundamentalt er vel godt lastet nå og klar for en fin høst i NANO.

Tja, tror nok det kan være mange som enten venter på en billigere inngang, eller venter på gode nyheter om Paradigme, Archer-1, DLBCL, mDOR, eventuelle avtaler osv vel?
Men det sitter nok mange som meg, fullastet og stort sett tålmodig (?) :stuck_out_tongue_winking_eye: og venter på den virkelig STORE meldingen :grin::money_mouth_face:

1 Like

Den svake kronen er jo med på å gjøre Nano billigere for utlendingene

Jeg venter enda med å laste opp siste rest, vil gjerne ha avklart en tydelig retning og ikke denne sidelengse jukkingen. Er kanskje flere som tenker slik?

2 Likes

Jeg har gått noe lengre og har solgt meg ut og avventer.

Synes det ligger en urealistisk stor forventning til at det skal skje mirakler på ASH i år og at mange derfor vil bli skuffet.
Det vil ikke bli noe interim data fra Paradigme, det vet vi.
DLBCL vil ha for lite data så langt til at vi vil bli så mye klokere, ref innlegg over som sikkert har rett i at data herfra vil bli presentert etter doser, så n=3ish kanskje. Tror safety er ok, så anbefales det sikkert å gå videre for å finne ut av virkning.
Archer-1 på ASH? Har ikke hørt at det er planlagt.

Samtidig er det snart 2Q og der er jeg også redd for at vi ikke får noe nytt. Alle sites oppe og går er en minimum forventning som ikke vil gi kursen noe løft. Noe annet vil være knall og fall kortsiktig. mDor kommer kanskje der men jeg tror ikke mDor vil bety så mye lengre for kursen heller. Har tatt for lang tid og alle vet det er lykkespill om den går opp pga antallet pasienter det faller på.

Emisjonsspøkelet nærmer seg for hver måned også. Ved Q2 er vi 4 mnd fra inngangen til 2020. Jeg sa det ikke først :wink:

Går inn igjen om det tekniske sier noe annet. Akkurat nå gjør den ikke det før vi går ut av den korte nedtrenden.

Altså kjøp over 39-40.
(Har for ordens skyld en trading ordre liggende på 33.30, rett over fib 0.618)

6 Likes

Er egentlig enig i at det er fint lite som taler for kursoppgang i denne stakkars aksjen. Og risikoen for en ny emisjon er enorm gitt Bravos track record.

Men, man sitter nå der i hope&hold fordi selskapet helt reelt kan bli kjøpt opp i morgen.

https://endpts.com/bayers-240m-upfront-for-bluerock-acquisition-puts-them-in-the-high-rollers-club-for-preclinical-biotech-buyouts/

2 Likes

Japp. Skal ha 10k til, men med tanke på at sentimentet er såpass rævva, så avventer jeg. Umulig å si hvilken vei dette skal går i det korte bildet.

Men jeg håper jo på at «pivotal-toget» skal gå snart og at det kommer en del knæsk utover høsten.

På Q1 var Bravo klar på at han håpet at han kunne rapportere åpning av alle sentere på Q2 presentasjon. Det som jeg også synes er viktig å få avklart er at man ikke er forsinket når det gjelder selve rekrutteringen og at Bravo bekrefter at man opprettholder guidingen på read out innen utløpet av Q2 2020. Patrik Ling i DNB antar at read out tar 3-4 månder. Det betyr vel at siste pasient bør være dosert enda tidligere?

Mange blir utålmodige og forlater selskapet.
Jeg begynner å ha noen år fartstid i aksjemarkedet. Jeg kjøper hver dag nå på lav kurs.

8 Likes

Jeg sitter fordi Novartis satser tungt på RIT og har hatt stor suksess med sitt oppkjøp av AAA og launch av Lutathera. I tillegg vet vi at Roche pusler med RIT i samarbeid med OranoMed, som også samarbeidet med Nano.

Samtidig vet vi at Roche ønsker å beholde sitt hegemoni innenfor NHL som jo domineres av Rituximab behandling, men opplever svekket salg grunnet bortfall av patent. Og Novartis har jo sin Rituximab-biosimilar og er i så måte en utfordrer på NHL feltet.

Så alt ligger til rette for at både utfordreren(Novartis), og Roche ønsker å slo kloen i Nano.

Samtidig vil både Roche og Novartis være tjent med å kom inn i Nano så fort som mulig hvis de da virkelig er interessert i selskapet, fordi de da kan kickstarte hele pipen og maksimerer verdien av et eventuelt oppkjøp/partnerskap.

4 Likes

Tror ikke det ligger noe som helst forventninger til ASH i det hele tatt.
Mener du at det er ligger store forventinger til ASH innbakt i kursen pt?

5 Likes

Enig der. Med dagens mcap så mener markdet at Nano kommer til å feile.

Ettersom vi nærmer oss 2020 med stormskritt og Paradigme forhåpentligvis skrider fremover, så tror jeg flere og flere vil innse at Nano nærmer seg målgang med stormskritt, som igjen vil føre til et kjøpepress.

Konkurransen er fortsatt beintøff innefor 3L FL, men MZL kan komme inn som jokeren, i tillegg til at 20/100 kan overraske på oppsiden. Også har Nano da Archer-1, som i beste fall kan snu hele huset på hodet.

4 Likes