Jeg har gått noe lengre og har solgt meg ut og avventer.
Synes det ligger en urealistisk stor forventning til at det skal skje mirakler på ASH i år og at mange derfor vil bli skuffet.
Det vil ikke bli noe interim data fra Paradigme, det vet vi.
DLBCL vil ha for lite data så langt til at vi vil bli så mye klokere, ref innlegg over som sikkert har rett i at data herfra vil bli presentert etter doser, så n=3ish kanskje. Tror safety er ok, så anbefales det sikkert å gå videre for å finne ut av virkning.
Archer-1 på ASH? Har ikke hørt at det er planlagt.
Samtidig er det snart 2Q og der er jeg også redd for at vi ikke får noe nytt. Alle sites oppe og går er en minimum forventning som ikke vil gi kursen noe løft. Noe annet vil være knall og fall kortsiktig. mDor kommer kanskje der men jeg tror ikke mDor vil bety så mye lengre for kursen heller. Har tatt for lang tid og alle vet det er lykkespill om den går opp pga antallet pasienter det faller på.
Emisjonsspøkelet nærmer seg for hver måned også. Ved Q2 er vi 4 mnd fra inngangen til 2020. Jeg sa det ikke først 
Går inn igjen om det tekniske sier noe annet. Akkurat nå gjør den ikke det før vi går ut av den korte nedtrenden.
Altså kjøp over 39-40.
(Har for ordens skyld en trading ordre liggende på 33.30, rett over fib 0.618)