Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

As of the March 2019 data cutoff, safety was evaluated in 81 patients. The most common treatment-emergent adverse events (AEs) were pyrexia (83%), cytokine release syndrome (CRS; 57%), chills (54%), infections and infestations (49%), increased C-reactive protein (38%), fatigue (38%), anemia (36%) and thrombocytopenia (30%). Six patients experienced Grade 3 or higher CRS (7%). The incidence and severity of CRS declined through optimized pre-medication, even with REGN1979 dose escalation. Grade 3 or higher AEs that occurred in at least 10% of patients were anemia (21%), lymphopenia (20%), neutropenia (17%), infections and infestations (15%), thrombocytopenia (14%) and hypophosphatemia (11%). Four patients discontinued due to AEs, which included Grade 3 hemolysis, fatigue, pneumonia and neck abscess (n=1 each). Fifty-two patients discontinued, 27 due to disease progression/recurrence, and 10 due to death. Deaths were caused by progressive disease (n=6, one with an AE of Grade 5 multi-organ failure) as well as cardiac arrest, gastric perforation, lung infection and pneumonia (n=1 each).

Jcp. Jeg tror du også må ta med i resonnementet at om andre “gir bort” aksjene sine og alle tenker som deg, så foreligger egentlig en kjøpsanledning. Den avveiningen man gjør, bør ikke bare se på et resonnement. Å utelate fundamentalverdiresonnementet, slik nå markedet opplagt gjør, gir rimelig inngangsmulighet. Å vente på at kursen skal falle videre blir da fort en miss.

Skjønte det var ille men de er ikke ferdig de? Er det fortsatt en konkurrent?

Omsetningsvolumet ser ut til å tørke inn. Om det er et godt eller dårlig tegn gjenstår å se.

Færre som dumper ut eller færre som fanger kniven, eller begge deler. Vi får se :slight_smile: Om noen har statistikk på om det er kjøperne eller selgerne som blir borte kan jo det være interessant.

1 Like

Etter dagens situasjon er vel det bra… De som må ut er ute?

Ser heller ut som at de som fanger kniven har gitt opp litt på handelen nå. Kanskje de har tatt lunsj.

Det er vel dårlig dersom noen får panikk og vil ut. Bergenbio ble presset ned fra 22 til 13 kroner og så emisjon. Det ser nesten ut som Nano slenger seg på samme trenden. Først halvering, så emisjon og så ny atl. Oslo børs :heart: Vet ikke om OM Holding må selge unna noe får å overholde sine forpliktelser.

Nesten litt synd å si det, men Investtech har fått mye rett i det siste. Det skal de ha!

1 Like

Annser denne type investorer som helt klart største risikoen i NANO. Så skal ikke utelukke noe som helst.

Heldigvis har jeg ingen belåning (av betydning). Må si jeg er glad for at det er en bank (Nordnet) som har et konservativt syn på belåningsgrad på 10%.

Skal mye til for å bli lempet ut i en tvunget STOP-loss (så lenge man holder seg moderat på en allerede konservativ belåningsgrad.

Ja, de burde justert ned belåningsgraden på enkelte aksjer. Ser bare på B2Holding som var 80% belånings-grad. Tvangssalgene kommer som dominobrikker når shorterne kjører på aggressivt.

Hadde først planer om å bytte til noen som hadde høyere belåningsgrad, men kom til at denne formen for belåning kanskje ikke er det smarteste. Selvfølgelig ikke ubetinget, for i NANO hadde det vel egentlig vært en fordel å bli tvunget til å selge i en tidligere fase.

1 Like

Nano har til tross for nedgang over tid fremstått som sikrere fordi de er langt tettere på en eventuell medisin enn andre. Nå virker det som det hersker full usikkerhet knyttet til mulig tøff konkurranse og i tillegg behov for penger midt opp i det hele. Plutselig føles Nano storyen helt annerledes. Kjipt, masse papirtap her nå og er helt i villrede om hva som er lurt å gjøre.

Det er nå du skal ta frem strategiplanen din som du hadde da ting var “rolig”.

Har sett webcasten på nytt og tenkt en del på presentasjonen og det som ble sagt. Først og fremst må dette være den minst interessante presentasjonen jeg har sett fra Nano. Bravo virker litt stresset, tydelig at han synes det er dumt å komme med bad news.

Har også tenkt en del på hvorfor han er så bestemt på å ikke inngå en partneravtale. Husk at dette er folk med lang fartstid innen det de driver med. Det er ikke småfisk som er ansatt i Nano, og det koster selvfølgelig endel å ha den kompetansen i selskapet. Når ledelsen mener det er bedre å ivareta verdiene som ligger i teknologien og Betalutin, fremfor å selge eller utlisensiere så stoler jeg på at de vet hva de driver med.

We’re not close to partnering the compound. We know that we want to do U.S., we, as you know, are looking at what happens in Europe. There’s other areas in the world where there’s interest in the compound. I think that it’s too early. We need to do the deal when it’s the right time for the company, but we will look and why not take opportunistic partnerships when needed.

Les siste setning. Jeg tror de fint klarer å outsource Asia f.eks, og beholde Europa og USA når den tid kommer.

What are the next things? So one thing that we’re going to be doing because as I’ve just explained, there’s a lot that we’re talking about regarding what we’re doing, but there’s plenty of the other things that we could be doing and that we know we have preclinical data and that we have data that we think is worth communicating to investors. So we’re planning an R&D Day and that will happen in a date to be announced shortly.

Jeg tror løsningen blir en emisjon ila. året i år (etter R&D Day) og at det blir en partner neste år, når vi har mer modne data, og er nærmere read-out.

Well, I think that – let’s get to the dates, let’s see when we get the data. I hope that we can get if it’s data that we can get them into congresses. That’s usually the best way. But if the data is very relevant, we will have to make an announcement. We will be almost forced to make an announcement and then keep some of the details for the conferences.

Les siste setning. De vet godt hvilken situasjon de er i og jeg tror det kommer noe news på R&D day. Nærliggende å tro det har med DLBCL eller Archer-1 å gjøre.

I forhold til utsettelsen, de sier de har åpnet for å åpne flere sites.

Yes, we guide to 80 to 85. Now we are thinking about adding a few extra sites. We’ve received – and Lisa can comment after I finish. The – a lot of interest from some sites to participate, and we’re ready to go a little bit over 85 if sites do ask to participate.

Jeg tolker det som at rekrutteringshastigheten kan ta seg litt opp, og at de potensielt kan overraske med readout fortere enn folk flest forventer. Merk også at selskapet mener utsettelsen ikke påvirker konkurransesituasjonen:

I think that the profile of the compound is as good, if not better as it was. I think that we’re making incredible progress. One of the 2 uncertainties on clinical development, which is at which speed you can get all your sites up and running is out of the way. And now all we need to do is keep our recruitment rate, to keep our time lines. As you’ve seen with Marco’s answer, there’s no change in the landscape that we’ll have. This delay will not impact the competitive position of Betalutin in the space. So it’s up to investors to decide then.

Dette sier Bravo sort på hvitt. Jeg ville ikke sagt det så skråsikkert dersom det ikke var sant. Vi er på oppløpssiden nå. Må bare henge i masta i snaue to år til.

Helt til slutt: merk det han sier på siste spørsmål fra salen:

As a management, we need to be looking for any way of financing the company, dilutive or nondilutive.

Hva kan det innebære? Hvilke andre alternativer enn emisjon og partner har man?
Lån? Eller kanskje salg av en eller flere assets i pipen?

23 Likes

Strategien har vært å sitte fordi jeg tror de får det til, men nå er jeg helt i villrede og vet ikke hva jeg skal tro. Har vært inne på lykke og fromme.

Min strategi har ALTID vært endepunkter og binært. For meg så er det ingen ting som motsier at det ikke blir medisin. Om jeg Får tilbake pengene mine etter HOLD, er jeg ganske så sikkert. Spørsmålet er hvor mye jeg vil “tjene”. Går i null på 55 kr aksjen, og ved opohørsalg så vil nok noen BP kjøpe rettighetene til den pris. (minimum)

3 Likes

Det finnes en bunn her, og det kan ikke være langt unna nå. Aksjen har fått ufortjent mye juling. Se på det fundamentale og gjør dine vurderinger for inngang selv.

Kjøpte 1000 aksjer for 22,22,-

2 Likes

Så lenge det er belånte aksjer i omløp er denne påstanden feil. Som regel vil man ha litt tid på seg for å innløse overbelåning, hvor lenge må gudene vite.

La oss konkludere…Trygve H fikk rett

2 Likes

Fordelen i dagens utvikling er at “vi” besitter med kunnskap om NANO. Hvem vil ikke ta lodd til 10 kr stykk med den kunnskapen man besitter med?

Tviler olje investorene ser den muligheten.