Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Selskapet får godkjennelse for hele 3FL. DE 60% er kun hvis Copanlisib får full godkjennelse først.

3 Likes

Nano pleier jo å ta seg greit opp igjen etter første nye fall, får håpe det skjer igjen :slight_smile:

Det avhenger jo av hvor stor utvanningen blir på veien mot mållinjen det

2 Likes

du må seriøst slutte å grine om denne utvanningen, den kommer i en eller annen forstand - det har den gjort siden pre-ipo. enten får du sjangs å være med i emisjon - eventuelt du er stor nok til at de ringer deg først(eller som nr2) - om ikke får du fint akseptere forholdene å kjøpe deg opp i markedet for å beholde eierandelen. dyrt å være fattig, så an sa.

hvis du ikke har troen får du eventuelt realisere gevinst/tap å flytte pengene et annet sted.

8 Likes

Himla frustrerende å se kursen falle på denne måten, alt det jæv@&^## snakke om emisjon om og om igjen. Pisslei av negativiteten.

Sier det igjen, første pasient som fikk forsøke Betalutin lever i beste velgående.

10 Likes

Er paradigme første gang produktet blir testet på en større pasientgruppe? Altså første ofisielle testing på mennesker

Nei. Lymrit 37-01 med 74 pasienter.

Fase 1/2 ja

En liten tanke ift en Evnt fortrinnsrettet emisjon…: Må ikke de som låner ut aksjer kreve tilbake utlån for å kunne benytte seg av fortrinnsretten…?

Med litt gunstige vilkår vil kanskje en slik emisjon utløse en etterspørsel etter eksisterende aksjer før emisjonen… Spesielt dersom vi kan få noen hyggelige meldinger i mellomtiden - gjerne ifbm archer 3 + 3 avlesing, btd/prime, interrim-avlesing som bekrefter at paradigme fortsetter som planlagt, eller ytterligere sites/forbedret rekruttering ved neste Q…? dlbcl (partner?), mzl og pb212-nnv003 er også outsidere som kan komme på banen med news…

Jeg tenker derfor fortrinnsrettet emisjon kan være veien å gå nå og gjerne med en opsjon til å kjøpe ytterligere aksjer til en fastsatt pris neste år avhengig av antall som tegnes i emisjonen… Dette tror jeg kan være med å pleie kursen på kort sikt også…

Noen andre som har tanker om dette…?

2 Likes

Har vært litt på tanken om, at det kanskje dukker opp noe som gjør at utlånte aksjer kalles tilbake.

Se på langsiktig trend siden emisjonen på >100 så ser du veien det går.

Se heller på Algetakurven.

4 Likes

Dette emnet er midlertidig stengt grunnet et høyt antall varslinger fra fellesskapet

Hehe, litt Algetahumor så gikk det varmgang i flaggeknappen :rofl:
Min feil.

Men ok, la oss se på Algetakurven da. La oss hele tiden se på Algeta fra nå av, slik som det alltid har vært gjort her. Jeg er med fra nå av.

5 Likes

Emisjonsfrykten kombinert med forsinkelsen er jo bakgrunnen for slakten av aksjekursen, så vi skal selvfølgelig ikke slutte å snakke om dette.

1 Like

Malapropos, market cap til nano begynner nesten på 1234567 så det er jo morsomt

image

(kjempegøy)

8 Likes

@InVivo, har du noen tanker om denne muligheten…?

quote=“TyrionIV, post:6307, topic:13767, full:true”]
En liten tanke ift en Evnt fortrinnsrettet emisjon…: Må ikke de som låner ut aksjer kreve tilbake utlån for å kunne benytte seg av fortrinnsretten…?

Med litt gunstige vilkår vil kanskje en slik emisjon utløse en etterspørsel etter eksisterende aksjer før emisjonen… Spesielt dersom vi kan få noen hyggelige meldinger i mellomtiden - gjerne ifbm archer 3 + 3 avlesing, btd/prime, interrim-avlesing som bekrefter at paradigme fortsetter som planlagt, eller ytterligere sites/forbedret rekruttering ved neste Q…? dlbcl (partner?), mzl og pb212-nnv003 er også outsidere som kan komme på banen med news…

Jeg tenker derfor fortrinnsrettet emisjon kan være veien å gå nå og gjerne med en opsjon til å kjøpe ytterligere aksjer til en fastsatt pris neste år avhengig av antall som tegnes i emisjonen… Dette tror jeg kan være med å pleie kursen på kort sikt også…

Noen andre som har tanker om dette…?
[/quote]

Fra Sidelinjen på HO:
Håper Nano letter på sløret og innser selv det analytiker påpeker. Forøvrig helt enig.

«Jeg hadde dialog med analytiker som dekker NANO i dag, og her er key points:

1. Det forventes at selskapet adresserer videre finansiell funding innen utgangen av Q1 2020. Grunnen til at de verken bør eller vil adresse dette nå er åpenbare gitt siste tids utvikling med forsinkelse av Paradigme og begrensede data fra Lymrit 37-01

2. Analytiker forventer at selskapet innen det reises kapital vil poste endelig ORR og DoR fra Lymrit 37-01, noe DLBCL data og forhåpentligvis noe Archer-1 data

3. Det forventes at selskapet begynner å kommunisere mer rundt antall pasienter i Paradigme, eller som ett minimum forteller at de er 25, 50 eller 75 % på vei. Dagens big farma holding de praktiserer er ikke kurant da de er fullstendig avhengig av markedet for å finansiere studiet, i motsetning til big farma som dekker dette via revenues. Hvordan de håndterer dette for fremtiden vil avgjøre hvor stor eller liten en utvanning vil bli. Med andre ord kreves og forventes mer transparent i studiene.

4. Selskapets holdning til partnerskap bør og vil bli endret på bakgrunn av siste tids utvikling. Stand alone strategien vil kreve 100 % backing fra aksjonærene. Skal de forvente denne backingen MÅ de åpne bøkene og gi mer data underveis. Mer detaljer rundt selskapets holdning til partnerskap forventes å komme på R & D-dagen i september.

5. Selv om regnestykket i en emisjon på lavt 20-tall tilsier en utvanning på 20 %, er analytikeren overbevist om at potensialet i Betalutin er så betydelig at det tilsier at man skal kjøpe NANO og få en kraftig oppside på sin investering.

Dette var en liten oppsummering, bruk eller kast for egen del. Jeg er like overbevist som analytiker om at oppsiden er enorm, men hvor aksjen bunner og når den snur får andre ta seg av.

(Jeg er her for den lange gevinsten, dette er overskuddskapital som heldigvis ikke trengs å tas ut i denne fasen av NANO-løpet. )

18 Likes

selvfølgelig skal man ikke slutte å snakke om det, men hadde satt pris på litt realisme innenfor hva vi vet - ikke alt vi ikke vet.

skjønner at du er oppgitt, selv føler jeg meg litt dum, men dette er utfordringen i alle biotek som nærmer seg fullført løp hvor det snubles litt. grunnene til dette vet vi godt(nok). er normalt å nærme seg tom når milestone nærmer seg? eller?

1 Like