Forklar oss hva vi skal se på og hva den forteller oss som er relevant for Nano nå.
Ikke det at jeg finner kurven særlig opplysende ift Nano, men du burde kanskje poste kurven fom børsintroduksjon fram til oppkjøp ift ditt tilsvar til Merlin – og ikke kun siste 18 mnd på børs…
Siste dager kan oppsummeres med et ord: Tvangssalg.
Dess mer jeg tenker på det, dess mer blir det sant
I mellomtiden akumulere jeg og dekker inn den fremtidige emisjon utvanningen.
Det finnes tallrike eksempler på at et biotech kan falle til nesten 0, så så komme tilbake til nesten utenkelige priser ved exit.
Og da mener du “null” som relativt
Under en milliard for et biotech som er godt i gang med pivotalstudie, samt en milliard i fremførbart underskudd (Hei Spetalen) er så godt som null ja.
Er vel mer 2 mrd en 1?
Og om du nå finner en kurve som ikke er logaritmisk, så er jeg fornøyd og poenget til @Merlin kommer enda bedre fram
LOL! For en lurendreier og plattenslager. Jeg så ikke så nøye etter at jeg la merke til det en gang.
Jaja, vi er flere som kan leke med chart for å få frem poeng.
Ta denne:
Men herlighet da menneske
Vær så god.
Nå bør det komme en forklaring på hva vi skal se på og hvordan det skal si noe om Nano i dag.
vs Nano
Du ser vel at de er like! Alt er likt!
Ser det nå. My bad at jeg ikke så det før.
Så da trenger vi ikke forumet lengre. Bare print ut Algetagrafen, heng den på veggen og tell måneder før vi er i mål.
Takk for hjelpen.
Beklager til @Merlin og @TyrionIV for mine elendig observasjonsevner.
Når den begynner på 0 og ikke minus 40 kr jeg helt fornøyd med kurvene dine
Poenget til Merlin er jo obvious
og det er at børsverdien i biotek-selskap kan være svært misvisende i utviklingsfasen og ikke gjenspeile fundamentalverdien som ligger i teknologien og som i Algetas tilfelle kom fram til slutt…
Og selv om jeg ser det på samme måten ift Nano selv akkurat nå (børsverdien gjenspeiler ikke de fundamentale verdier), så er jeg nok ikke komfortabel med å bruke Algeta som en “fasit” – andre vil bare bruke Clavis som fasit i sin og da ender vi bare opp med baiss vs hauss igjen…
Og viktigst; de få gode innleggene drukner i all støyen som er på forumet nå (skapt først og fremst fra nick som ikke er innsidere… selvfølgelig…)
Hvilken glede i livet gir det deg og sitte å poste dritt i en forumtråd om Nano når det helt åpenlyst virker som du aldri har eller noen gang kommer til å eie en aksje i selskapet? Er det da ikke bedre å bruke tiden sin på å lese seg opp på andre aktuelle selskaper?
Elendig allokering av tidsbruk, selv om det til tider kan være interessant å høre andre sitt syn på selskapet, så lenge det er saklig.
Ellers er det mye pessimisme å spore her inne. Selv er jeg positiv og ser også litt bak kursprisen. Vi bidrar trossalt med forskning mot å bedre livssituasjonen til mennesker som på sett og vis har fått dødsdommen.
Husk at penger ikke er alt folkens og det er stort sett mer å hente der de kommer fra
Det var bare godt ment.
Men du kan ganske lett legge en linjal på her - bortsett fra at par småskvett oppover.
Du må lenke deg til Merlin hvis du vil. Jeg har sett meg lei på de merkelige innleggene han poster her og jeg har som vane å ta litt tak i de som trenger en liten risting. Det er jo som hakk i en plate.
Hvis du synes det er dritt det jeg kommer med så kan du sikkert dempe meg (tror jeg) og det lever jeg fint med.
Tror ikke du har lest mye her før om det er så åpenlyst at jeg ikke har eid eller eier aksjer i selskapet.
Dine siste ord er fine de og jeg er enig med deg, men vi er tross alt her for å tjene en liten slant og vil helst ha litt input med substans.
Ref.
Nice! Nesten verdt hele kursnedgangen bare får å få oppleve dette
Så lenge den ikke viser 666 666 er jeg happy.
Ja, Endocyte(drev med RIT og Lutetium som isotop) som ble kjøpt opp av Novartis i fjor er jo et sånn eksempel. 10 gangen på under et år.
Tenker at sterke Archer-1 tall er en sånn «come back» mulighet som kan dra skinnet av pølsen.
For the record så kunne kunne man handle Endocyte til nærmere 1 dollar under et år før oppkjøpet
Ja, hvorfor ikke?
Alt er bedre enn gjentatte 20% utvanninger på dette nivået.
Selv forbereder jeg meg på det verste, men håper på det beste.
Jeg tror fortsatt at det som virkelig kan snu dette her, er Archer-1. Med gode Archer-1 data, så tror jeg også mulighetene for partner blir en mulighet.