Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Spennende innlegge Zuba!

Jeg er utrolig spent på R&D dagen. Skal bli interessant å se om ledelsen i Nano følger opp på noen av disse nøkkelpunktene fra denne analytikeren.

Med den vanskelige situasjonen norsk biotek befinner seg i, så krever det at ledelsen evner å tenke nytt rundt finansiering og veien videre.

1 Like

Trekker vi kontantbeholdningen på ca. 370 MNOK som vi antar at de har igjen nå etter 2 mnd av Q3, så er pipeline priset til 864 MNOK (forutsatt dagens sluttkurs).

Vi er flere som har hatt baktanker med deres kort tett til brystet strategi. Den gjenspeiler seg i kursen i dag. Markedet er hardt og brutalt… men dette er hvertfall ingen tidspunkt å selge aksjene sine på.
Nano hjulet ruller videre og Betalutin viser veien👍

4 Likes

Tvert i mot.

1 Like

Se der ja, det har man håndfast og konkret bevis for at NANO holder på å hente inn en partner.

Oppkjøpet er forøvrig om 1,5 år.

Du kan få bruke illustrasjonen i læreboken din Chrkni. Den vil vel hete “Hvordan ironien min om biotek slo feil, og jeg solgte på bunn”

5 Likes

Neida.

Jeg mener NANO gir god risk/reward nå, så der kan jeg betrygge deg.

Det er dog argumentasjonen din jeg finner, ehm… tynn? tvilsom? tullete? tragisk? tett.

Takk for det. Vi får se hvem som får rett.

Hvor er din argumentasjon? Og hvor er dine begrunnelser? Svake forsøk på latterliggjøring hjelper ikke din argumenttyngde.

5 Likes

Er det ikke på en måte bekymringsfullt at selskapet har falt såpass mye før vi engang har fått EMI spøkelse på bordet? Snart på 20,00 og skal det kjøres EMI må den være interessant for investorer, en viss rabatt. Blir den kjørt på 15-18kr?

Markedspsykologi og folk har blitt forbanna.

Nesten så jeg håper at kursen går ytterligere ned slik at vi blir kvitt mest mulig sutring :wink:

I alle fall meget fornøyd med en diversifisert portefølje :slight_smile:

1 Like

Bare se på algeta kurven. Vi skal ned til 6,30!
:clown_face:

3 Likes

Skal vi sammenligne med Algeta ville en partneravtale allerede vært på plass. Har ikke tro på emisjon på dagens lave kurs. Styret og ledelsen har mest sannsynlig samtaler med BP om avtaler «as we speak».

1 Like

Hva er denne Archer «3+3»-avlesningen som det henvises til? Og når vil dette kunne komme? Er selv skråsikker på at det ikke kommer noen emisjon før slutten av desember eller i første kvartal, men trodde ikke det ville kunne komme noe Archer data før det? Eller?

1 Like

I Mai i år fikk vi en børsmelding på at " Archer-1 phase 1b Betalutin®/rituximab combination trial advances to next cohort"

“the Betalutin® dose has been escalated to 15 MBq/kg for the next cohort of patients”

Har forstått det slik at vi før dataen på disse så fort de er klare. Så forhåpentligvis før året er omme, noe Bravo også håper på.

4 Likes

Blå dag? Kan vi satse på utflating og se kursen mest i blått i dag? Jeg tror og håper på det. Knallbillig inngang nå for de som vil satse her i NANO nå. :slightly_smiling_face:

Algeta hadde 3Q presentasjon 6.November i sin tid (2013) og Nano har 3Q 19.November i år.
Altså:
Algeta: første uke i November
Nano: tredje uke i November

Kan de 2 ukene ha mye å si for hvordan kursen utvikler seg i denne perioden?

Hvorfor har ikke Nano 3Q den første uken i November slik som Algeta hadde?!!!

Noen som kan se på Algetagrafen for de 2 første ukene i November 2013?

3 Likes

Jeg har oppfattet det slik at Nano først må evaluere cohort 1 mot cohort 2 verørende sikkerhet før man beslutter hvilken cohort man vil gå videre med. Vil anta at det vi kanskje kan få vite før jul er hvilken cohort de velger. Deretter rekrutteres pasienter i valgt cohort slik at det blir innrullert 24 pasienter. Resultatene får vi i 2 H.
Mange setter sin lit til Archer-1. Men p.t. bygger vi kun på gode prekliniske data. Det vil først kunne tilbys behandling med combo RTX og Betalutin når fase 3 studier er klare og det vil ta flere år før dette studiet er gjennomført.

Det er mye som tyder på at dette kan bli en blå dag. Det har vært en fin anledning til å laste opp for de som ønsket det. Håper og tror vi går en fin tid i møte og at finansiering av selskapet snart blir avklart en gang for alle.

Nei det foreligger mye mer enn det. Humanistiske celleforsøk og FL similare resultater fra Lymrit-01 studiet. Infoen: " Archer-1 phase 1b Betalutin®/rituximab combination trial advances to next cohort" bør tilsi at Nano har grunnlag for de optimistiske uttalelsene Bravo har kommet med i tillegg.

3 Likes