Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Hvorfor faller prisen for aquisition år for år?

Det gjør jo ikke det?

2 Likes

Det er bare sortert pris høy-lav. Sånn som jeg skal gjøre på finn.no når NN er kjøpt opp.

6 Likes

Takk @solskimm, litt vanskelig å se på mobil :slight_smile:

Se under company presentation: video med Bravo

1 Like

Delt på dropbox-kontoen til Lejla Brackovic. Google kan fortelle at hun jobber for First House, så da kan det se ut til at Bravo har søkt hjelp for å få fram det gode budskap.

2 Likes

litt lol å legge ut dropbox-link på nettsiden da.

Ser ut som det er tatt opp på kontorene deres også.

Tenkte du på den røde bussen i bakgrunnen?

Savnet noe om studien med Orano med. Men fint med påminnelsen om Archer og DBCL - resultater innen utgangen av året.

Hva er bakgrunnen for denne videoen? Ikke noe nytt her som ikke ble sakt under Q2 presentasjonen?

Klargjøring og spissing av budskapet. Forhåpentligvis for utenlandske investorer. Og en partner?:coffee::champagne:

5 Likes

Hva sa han om Archer-resultater innen utgangen av året?

At det skulle komme noen innen utgangen av året. Se video’n . Link på Nanos hjemmeside, oversatt med norsk tekst, også.
Direkte link her.
Hm, ser rar ut. Tror den må klikkes på fra Nanos hjemmeside.

Krysser armer og bein for LBA til ASH her.

Ellers så det ut som FirtsHouse hadde bedt Bravo om å trimme luggen før film shooten!:wink:

Sitter igjen med følelsen av at ledelsen mener kursfallet er ekstremt ufortjent, og dette stuntet, kombinert med R&D-dagen, gjøres for å bygge opp forventinger til DLBCL og Archer-1.

Hadde vært rart om de hauset såpass i forkant hvis ikke dataene er lovende, eller hur?

1 Like

Du er nok innecpp noe der, InVivo.

Tipper de har gode data, men lav N gjør at de må pleie markedet litt godt i forkant og snakke varmt om potensialet for å få litt fart i dette.

Archer-1 kan gi veldig høy CR andel, så hvis de har hatt flaks med de første pasientene, så kan det jo være de kan vise til 80-100% CR.
Skal være mulig å skvise ut noen emisjonsmilioner på høyere kurser hvis det skulle slå til.

At det kommer data fra dlbcl og/ eller Archer på R&D ser jeg som helt usannsynlig.
Det ville i så fall være en voldsom bonus, men igjen; det er ingen grunn til å forvente det.

Når det gjelder dlbcl har jeg heller ikke store forventninger.
Men jeg forventer effekt, og som Bravo understreket i Q2:
«Jeg har ingen tro på at vi kan konkurrere i dlbcl som mono, men vi håper å kunne være den perfekte match i kombo»

Archer vil blåse markedet til himmels, NÅR det kommer, tror jeg.
Det er her vi sitter på gullklump no1.

No2 tror jeg også vi vil få antydning om på R&D:
TAT, lead212pb, samarbeidet med OranoMed og Roche.
Her tror jeg man har sett uvirkelige data, og her er det mulig vi får data i september som viser potensialet.
Jeg mistenker at de allerede nå, lenge før Betalutin er kommet til markedet, har funnet en ny payload som gjør produktet mye bedre.
Det vil virkelig gi muligheter, hvis man med ett allerede suverent produkt, kan vise til håndfaste studier, som viser at produktet trolig vil kunne videreutvikles og gjøres enda bedre.
Og det fortløpende…

Jeg er spent på å se hva som kommer av tall fra det samarbeidet der, og hvilke muligheter de ser for seg.

Det tror jeg ikke, RHL kjenner godt til alfaemittere etter sitt arbeid med Xofigo.
At han valgte en betaemitter for bruk mot NHL er ikke tilfeldig, dette er nok best egnet for for type store svulster som man finner hos pasienter med FL etc

Det tror ikke jeg heller, men jeg tror R&D-dagen skal brukes til å bygge forventinger til det som kommer.
Håper og tror data kommer på ASH.

3 Likes

Jeg tror vi får noe om DLBCL, før jul. R&D kan være første sted. De snakket såpass mye om det på kvartalspresentasjonen og de har guidet det.

Uansett så må de komme med NOE nytt før de annonserer emisjon.