Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Jeg tror også Ash er stedet, og muligens for begge, men hvertfall for dlbcl.
R&D er for tidlig.

Det er fullt mulig at de evt venter med emisjon, og kjører den ifm hype rundt Ash.
Sannsynligheten for det er relativt stor

1 Like

Ja, det blir jo DLBCL, Archer-1 og muligens mDOR på 15 mnd. Er de riktig så heldig klinker de inn BTD før jul også.

2 Likes

Hvis jeg spekulerer rett kommer emisjonen mellom R&D og neste kvartalspresentasjon. Det er i allefall mitt beste guess. Tror ikke de venter helt til jul da de i Q4 vil ha mindre kapital enn 1 år til med drift. Det er risky.

Tror den settes etter ASH abstract release i starten av november, som jo er i denne perioden.
Som sagt så tror jeg de bruker R&D-dagen til å bygge forventinger rundt Archer-1 og DLBCL, men også MZL, ref programmet som foreligger.
Tror Kolstad kommer til å lette pittelittegrann på dynen i forhold til Archer-1, han er jo studieleder her;-)

10.50-11.20 Unmet medical needs and therapeutic landscape for recurrent follicular and marginal zone lymphoma Prof. Pier Luigi Zinzani*

**11:20-11:30 Coffee Break **

11.30-12:00 Novel biologic combinations with Betalutin® Dr Arne Kolstad*

Tja, det kommer jo litt an på hvordan ledelsen vurderer dataene de sitter på vil jeg tro.
Men helt enig i at det som minimum bør være cash til drift i 3-4 kvartaler. Strengt tatt burde 6 kvartaler vært et minimum, men i disse dager er vel det for mye forlangt.

Se på Targovax feks, der har de bare kapital til 3 kvartalers drift igjen, men tror de skal vente på data som kommer rundt juletider før de kjører emisjon eller partner.

1 Like

får flashbacks her til tiden da alle var bestemte på at 20/100 dosen var den hellige gral i Nanos fremtid.

2 Likes

Slik jeg tolker situasjonen tror jeg de ønsker å kjøre emisjon etter at mest mulig data kan deles med investorene. har de mer validering av de faktiske verdiene i Betalutin pipelinene, og dermed med en høyere kurs.

Dermed tror jeg de vil vurdere å avvente ukomfortabelt lenge før de kjører emisjon (sent Q1 2020).

Dersom kursen etter (R &) D-day går nordover, vil de kanskje ikke trenge å vente lengre, og kan kjøre emisjon i løpet av 2019.

5 Likes

Ja, det ble hypet godt rundt de 3 pasientene som fikk 20/40 den gang ja;-)

Men nå snakker vi litt større datasett da og flere i indikasjoner, så vil vel ikke si at dette er direkte sammenlignbart.

Men forøvrig så mener jeg jo at Archer-1 er den hellige gral og kan sikre Nano sin fremtid. Og her er jo hypen godt forankret i bunnsolide prekliniske data.
20/40 baserte seg på flaks med 3 pasienter og en dose som ga for kraftig fall i blodverdiene i forhold til hva forretningsplanen til Nano la til grunn for utviklingen av Betalutin.

2 Likes

For meg er Humalutin er den hellige gral. Gjentakende behandling. FL blir stemplet som en kronisk sykdom man dør med, ikke av.

2 Likes

Er som å se læreren bakse med overhead at den ligger på en dropbox istedet for Youtube men.

De HAR jo ffs en youtube-kanal, vet sikkert ikke hvem som har brukernavn og passord

4 Likes

Jesus. Nano, I repeat, you hiring? :smile:

Ja den videoen var helt latterlig :sweat_smile::sweat_smile:

Virket skikkelig gutterom startup prosjekt.

Eduardo er på tråden allerede håper jeg

https://endpts.com/in-the-midst-of-a-deal-spree-bayer-turns-to-veteran-jj-dealmaker-marianne-de-backer-to-bring-home-the-technology/

4 Likes

Ja la oss da håpe det😂

" Et klassisk «Vi har meldt oss på en konferanse og den er veldig viktig for aksjekursen»-børsmeldingstriks

Hva blir det neste, børsmeldinger om at konsernsjefen skal på do?

Farmasiselskapet Nordic Nanovector opplyser høytidelig i en børsmelding i dag at konsernsjef Eduardo Bravo skal tale på tre investorkonferanser i USA i september.

Wow!"

Thor chr jensen har lenge baisset NAS, så gikk han over til å baisse b2h etter kursfall. Det ser nå ut som han kommer til å baisse Nano fremover. Komisk type det der :joy::joy::joy::joy:

Ja, det kan du jo si.

Men jeg er i og for seg enig med han at slike ting kanskje ikke trenger å børsmeldes, resultatene og hva som blir presentert er noe annet. Men de samlet tre stk i en børsmelding i det minste :stuck_out_tongue:

Det klages jamt og trutt på ledelsen ikke informerer…
Vær glad det kommer noe i de minste :joy::blush:

6 Likes

Heheh. Joda jeg kan egentlig si meg enig det selv! Han er inne på noe. Det virker noe desperat nå spør du meg. Typisk forsøk på å pumpe opp kursen før emisjon.

2 Likes

Ja, det er jo opplagt at det er hensikten og enig i at det er noe desperat. Det tar vel et skippertak nå og i forbindelse med R&D-dagen. Slik at de får kjørt emisjon (når den kommer) på en kanskje høyere kurs.

Nano har vel tradisjon for å melde slike ting, er ikke første gang det blir gjort

8 Likes

Helt enig at dagens melding fremstår rimelig desperat.

Tidligere har de jo flere ganger latt være å børsmelde presentasjoner på andrelinje medisinske konferanser, samt patenter…