Jeg tror også Ash er stedet, og muligens for begge, men hvertfall for dlbcl.
R&D er for tidlig.
Det er fullt mulig at de evt venter med emisjon, og kjører den ifm hype rundt Ash.
Sannsynligheten for det er relativt stor
Jeg tror også Ash er stedet, og muligens for begge, men hvertfall for dlbcl.
R&D er for tidlig.
Det er fullt mulig at de evt venter med emisjon, og kjører den ifm hype rundt Ash.
Sannsynligheten for det er relativt stor
Ja, det blir jo DLBCL, Archer-1 og muligens mDOR på 15 mnd. Er de riktig så heldig klinker de inn BTD før jul også.
Hvis jeg spekulerer rett kommer emisjonen mellom R&D og neste kvartalspresentasjon. Det er i allefall mitt beste guess. Tror ikke de venter helt til jul da de i Q4 vil ha mindre kapital enn 1 år til med drift. Det er risky.
Tror den settes etter ASH abstract release i starten av november, som jo er i denne perioden.
Som sagt så tror jeg de bruker R&D-dagen til å bygge forventinger rundt Archer-1 og DLBCL, men også MZL, ref programmet som foreligger.
Tror Kolstad kommer til å lette pittelittegrann på dynen i forhold til Archer-1, han er jo studieleder her;-)
10.50-11.20 Unmet medical needs and therapeutic landscape for recurrent follicular and marginal zone lymphoma Prof. Pier Luigi Zinzani*
**11:20-11:30 Coffee Break **
11.30-12:00 Novel biologic combinations with Betalutin® Dr Arne Kolstad*
Tja, det kommer jo litt an på hvordan ledelsen vurderer dataene de sitter på vil jeg tro.
Men helt enig i at det som minimum bør være cash til drift i 3-4 kvartaler. Strengt tatt burde 6 kvartaler vært et minimum, men i disse dager er vel det for mye forlangt.
Se på Targovax feks, der har de bare kapital til 3 kvartalers drift igjen, men tror de skal vente på data som kommer rundt juletider før de kjører emisjon eller partner.
får flashbacks her til tiden da alle var bestemte på at 20/100 dosen var den hellige gral i Nanos fremtid.
Slik jeg tolker situasjonen tror jeg de ønsker å kjøre emisjon etter at mest mulig data kan deles med investorene. har de mer validering av de faktiske verdiene i Betalutin pipelinene, og dermed med en høyere kurs.
Dermed tror jeg de vil vurdere å avvente ukomfortabelt lenge før de kjører emisjon (sent Q1 2020).
Dersom kursen etter (R &) D-day går nordover, vil de kanskje ikke trenge å vente lengre, og kan kjøre emisjon i løpet av 2019.
Ja, det ble hypet godt rundt de 3 pasientene som fikk 20/40 den gang ja;-)
Men nå snakker vi litt større datasett da og flere i indikasjoner, så vil vel ikke si at dette er direkte sammenlignbart.
Men forøvrig så mener jeg jo at Archer-1 er den hellige gral og kan sikre Nano sin fremtid. Og her er jo hypen godt forankret i bunnsolide prekliniske data.
20/40 baserte seg på flaks med 3 pasienter og en dose som ga for kraftig fall i blodverdiene i forhold til hva forretningsplanen til Nano la til grunn for utviklingen av Betalutin.
For meg er Humalutin er den hellige gral. Gjentakende behandling. FL blir stemplet som en kronisk sykdom man dør med, ikke av.
Er som å se læreren bakse med overhead at den ligger på en dropbox istedet for Youtube men.
De HAR jo ffs en youtube-kanal, vet sikkert ikke hvem som har brukernavn og passord
Jesus. Nano, I repeat, you hiring?
Ja den videoen var helt latterlig
Virket skikkelig gutterom startup prosjekt.
Eduardo er på tråden allerede håper jeg
Ja la oss da håpe det😂
" Et klassisk «Vi har meldt oss på en konferanse og den er veldig viktig for aksjekursen»-børsmeldingstriks
Farmasiselskapet Nordic Nanovector opplyser høytidelig i en børsmelding i dag at konsernsjef Eduardo Bravo skal tale på tre investorkonferanser i USA i september.
Wow!"
Thor chr jensen har lenge baisset NAS, så gikk han over til å baisse b2h etter kursfall. Det ser nå ut som han kommer til å baisse Nano fremover. Komisk type det der
Ja, det kan du jo si.
Men jeg er i og for seg enig med han at slike ting kanskje ikke trenger å børsmeldes, resultatene og hva som blir presentert er noe annet. Men de samlet tre stk i en børsmelding i det minste
Det klages jamt og trutt på ledelsen ikke informerer…
Vær glad det kommer noe i de minste
Heheh. Joda jeg kan egentlig si meg enig det selv! Han er inne på noe. Det virker noe desperat nå spør du meg. Typisk forsøk på å pumpe opp kursen før emisjon.
Ja, det er jo opplagt at det er hensikten og enig i at det er noe desperat. Det tar vel et skippertak nå og i forbindelse med R&D-dagen. Slik at de får kjørt emisjon (når den kommer) på en kanskje høyere kurs.
Nano har vel tradisjon for å melde slike ting, er ikke første gang det blir gjort
Helt enig at dagens melding fremstår rimelig desperat.
Tidligere har de jo flere ganger latt være å børsmelde presentasjoner på andrelinje medisinske konferanser, samt patenter…