Ledelsen får jammen pes samme hva de gjør. Er det ikke dette vi egentlig har bedt om?
Synes videoen på hjememsiden, denne meldingen osv. lukter desperasjon ja. I don’t like it.
Ønsket er vel at de skulle vært mer aktive eller pro-aktive, ikke re-aktive som dette føles som. Men kan jo se ut som det funker ser man på aksjekursen
Føles litt som “ser dere ikke hvor bra det vi har er da!!?”, og det er jo bra, men så har man så mange andre faktorer, kanskje den største usikkerheten som er konkurranse og utsettelser om jeg har forstått det riktig. Får håpe det er en genuin oppgang og ikke bare noen som simulerer at “toget går” så prisen kan pumpes opp og så dumpe aksjer.
Alvorlig talt, nå må dere slæppe litt off da
Det er ALLDELES ikke første gang de børsmelder deltagelse på konferanser.
Jeg liker st de drypper info til markedet, slik at man ihvertfall synliggjør at det skjer noe.
Helt uten verdi selvfølgelig, utover det faktisk at de er aktive, tilstede der det skjer og bygger merkevaren.
Og det igjen, er ikke uten verdi.
Så det er helt topp at de holder markedet oppdatert.
Videon har vært der siden 2017 men har kanskje dukket opp på forsiden nylig for at den skal være lettere tilgjengelig. Ikke uvanlig at et selskap oppdaterer / reorganiserer websiden sin med ujevne mellomrom. Eller er vidoen fortsatt fin og lettfattelig for oss “dummies” som ikke jobber innen faget.
Med inngang 90.5 er jeg selvsagt ikke fornøyd med kursen, men det blir for dumt å begynne å finne feil og mistenkeliggjøre absolutt alt ved selskapet og dets ledelse. Disse tingene som nevnes nå (video og pressemelding) er bagatteler i forhold til besluttningen om ikke hente inn mere penger i fjor høst når kursen var på 85+. Dét kan en mer enn gjerne kritisere.
Nei, det er to forskjellige videoer
Er det ikke litt Capt Hindsight å klage på at de ikke tok emisjon rundt 80 i fjor. Er vel ikke mange som forutså at kursen skulle gå ned til 25.
Drugs that have been granted breakthrough status are given priority review. The FDA works with the sponsor of the drug application to expedite the approval process. This expedited process can include rolling reviews, smaller clinical trials, and alternative trial designs.
Var det noen som sa at ved final mDOR kan Nano søke BTD og ha et svar innen 60 dager?
DVS at Guiding fra Q2 innebærer normal filing, mens om en BTD plutselig dukker opp så vil denne prosessen potensielt bli tidsmessig redusert?
Når du er CEO i en biotek start-up uten en kommersiell produkt på markedet og du vet at du tidligst kanskje vil få noen inntekter om 2 år, samt vet hvor volatil finansmarkedet er og hvor hardt selskapets kurs kan “straffes”, og du nylig har vært nede på 30 tallet, da skal du ha både sidesyn, baksyn (hindsight) og fremoversyn. Thats why they make the big bucks and we don’t!
Bravo har nevnt at det kan bli aktuelt å søke BTD (og Prime?) på endelige Lymrit-resultater, ja… Priority review tilsier max 6 mnd behandlingstid hos FDA etter filing, mot normalt 10 mnd…
Tidspunkt for filing vil nok ikke påvirkes nevneverdig av dette, men muligens noe pga rolling review.
(men en form for rolling review får man også med fast track som jo allerede er innvilget…)
Er faen meg feil uansett hva Nano-ledelsen gjør
Han kan forsåvidt si hva han vil, Nano er opp så uavhengig om det er på grunn av meldingen eller at de kom på forsiden av DN så er det jo fint at de er 10% opp i dag.
Hvem er mest desperate? Selskapet eller de som plutselig så at 17/9 kommer allerede i morgen.
Nå vet vi jo fra før at høsten er høysesong for Nano hva angår nyheter, så det er jo ikke unaturlig at de kjører på med «informasjonskampanje» når vi vet det skal hentes penger i løpet de neste 6 månedene.
Så jeg vil ikke si meg enig i at dette er desperat, bare et ledd for å synliggjøre verdiene i selskapet.
Er nok ikke desperat, er bare at det fremstår litt weak når de først kommer i gir når de er under press
Merkelig det skjer nå da, når vi vet de trenger penger. Er bare litt påfallende…
Men for all del, hvis det er dette som skal til for at kursen går 10% så må de jo bare KJØRE PÅ! Klager ikke.
Den kan gjerne gå 10%+ hver dag i noen uker for min del, det er helt greit
Skjønner forøvrig ikke hva folk klager på om den børsmeldingen?
Nano har alltid informert markedet om investorkonferanser etc de skal delta på, hvertfall siden jeg kom inn i 2017.
Er vel ikke galt at de er på hugget, informerer og tilsynelatende vil ha kursen opp?
Det er vel derfor vi er investert der?
Tror dere virkelig at folk kjøper NANO fordi de skal presentere?
Nød lærer naken kvinne å spinne!
Kursen går vel fordi man håper på godt nytt, mDOR, Archer-1, BTD osv