Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Hvor har du det fra? Slide?

Les børsmeldingen.

1 Like

Ok, fikk bare skummet EKSTEMT kjapt gjennom slidene.

Hva sto i BM?

Dr Jostein Dahle will summarize the focus and most recent advances of Nordic Nanovector’s research. During his presentation, he will preview data that will be presented at the EANM (European Association of Nuclear Medicine) Congress in Barcelona in October that shows the synergistic effect of Humalutin® with the PARP inhibitor Olaparib in DLBCL (Diffuse Large B Cell Lymphoma) cell lines.

1 Like

Highlight session

…kan vi driste oss til å håpe på ett LBA for DLBCL utover høsten også nå så blir jo dette ikke så kjedelig år allikevel

2 Likes

Altså det virker som om vi leverer pre kliniske data som er superior til både 1&2L i CLL. Altså er det en potensiell pipeline her som er eksplosiv.
Hvis man begynner å sannsynliggjøre mulighet og evne til å faktisk utvikle seg innen CLL, og andre indikasjoner(tydelig DLBCL foreløpig) med Humalutin, så begynner det å bli passelig interessant :sweat_smile:

Nå sier ikke Bravo «unsexy» :joy::joy:, men:
We are entering a very exciting period.

3 Likes

Det helt store her etter min mening er hva som bør være konklusjonen om man kombinerer opplysningen om mDOR på 32 mnd på CR-pasientene med foreløpige Archer-resultater 3/3 CR.

Jeg tror for det første at emisjonskursen, hva nå enn den blir, blir et gulv og ikke tak.

Det andre er hva Archer-resultatene har å si for PARADIGME.
Dette blir selvsagt synsing fra min side, og trenger ikke stemme.
Men skulle tro at de gode Archer-resultatene ville øke sannsynligheten for en BTD for Betalutin.

11 Likes

Blir spennende å se hva emisjonskurs blir.
En god del opp fra dagens nivå blir det vel helt sikkert nå med disse dataene😀

Jeg forskutterer intet i denne aksjen, vi har sett det mange ganger før spesielt mhp Fastrack meldingen. Gav knapt nok et blaff. Det skal hentes mye penger, det vil føre til utvanning og man har denne manipulasjonen av aksjen (min personlige mening). Men flott melding og håper virkelig at dette kan være med å snu den lange nedadgående trenden

1 Like

Endelig viser Bravo at man kan være litt i forkant og ta markedet på senga. Herlig! Sikkert en haug som solgte seg ut i går «Fordi Nano alltid faller etter news». Bravo, Mr Bravo.

1 Like

DEN følelsen det må være å høre fra legen

" Hei. Gode nyheter, du er kreftfri. Og ikke nok med det. Data viser at median på tilbakefall er over 30 mnd fra lignende studie. Og dette etter at du har sluttet å respondere fra nr1 behandlingsregime. "

11 Likes

Det er viktig å huske det, midt i alt kurssnakket så er det faktisk kreftsyke mennesker som vil få flere år kreftfrie, med lite bivirkninger av Nanos medisin, viktig å huske på dette :slight_smile:
Gode nyheter i dag i dobbelt forstand altså, hvordan kursen reagerer i dag spiller ikke så veldig stor rolle for min del, da vi har sett at markedet reagerer som en hormonell 14-åring ved all slags nytt :rofl:

Det som teller er at det fundamentale bare blir sterkere og sterkere!
Mitt grunnlag for investeringen har vært Betalutin som single agent i 3FL, har bare håpet på at f.eks Archer-1 skulle ha en effekt, nå kan man jo begynne å kalkulere den litt inn i forventningene! :slight_smile:

4 Likes

Robotene skal ha for forsøket på å holde den nede også på en slik dag.

Jeg har sagt det lenge, goder Archer-1 data kan ta oss til ATH igjen!

Fortsatt lite utvalg, men vanvittig at de klarte 100% CR på laveste dose, som jo tidligere ikke har vist rare effekten.
Hvis 15/40+Rituximab gir 100% CR også, så tipper jeg Nano er kjøpt opp i løpet av 12 mnd fra i dag.

Bare for benchmark, men 10mbq som monoterapi ga 1 PR i tidligere forsøk.

5 Likes

For å være litt useriøs her - men du verden som jeg ønsker meg en liten “forsnakkelse” i løpet av dagens presentasjon. Hadde det vært for mye å be om, all den tid vi har sittet igjennom 7 smale pga. en 110% “korrekthet” når det gjelder tilbakeholdenhet i info-strategi.

Gratulerer. Dette virker svært lovende!

Oslo cancer Cluster og deres portefølje selskap ser ut til å gå en lys framtid i møte!
Ny internasjonal næring for Norge!

Enig, dette blir den nye oljen? :smile:

1 Like

Er det flere som ikke får linket seg inn på Nanos webcast?
Har forsøkt siden 8.30…

Det blir nok ikke emisjon før data fra flere Archer-1 pasienter foreligger. Her kommer de til å smi jernet mens det er varmt.

Har noen problemer med DNB i dag forresten? Typisk at de er nede på en god Nano dag :stuck_out_tongue_winking_eye: