Rekruttering second half 2020, filing first half 2021.
Flotte resultater på Archer da👌🏻
Og imponerende mDOR på CR-pasientene i PARADIGME. Det interessante er jo at andelen CR er relativ høy, drøye 30%.
Ikke utenkelig at Archer kan bikke den over 50%…, i så fall blir median overall survival fantastisk på Archer😮
Beklager, kalenderen gikk litt i surr av dagens melding. Noen som har tanker om hvor langt de kan ha kommet med 2 Cohort av Archer ?
Dette var rett og slett fantastiske tall og indikasjoner. Nå skjønner jeg enda bedre hvorfor Nano ikke har problemer med å rekruttere ekspertise fra Big Pharma nå som målstreken nærmer seg - Vi er snart i Q42019, folkens.
Eneste håret i suppa er mdor på 13.5 mnd, men så lenge suppa er såpass vellaget og velsmakende, synes jeg ikke det er noe å fokusere for mye på.
Gratulerer med dagen, medaksjonærer. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til børsåpning.
Hvis folk skjønner hva dette betyr burde vi åpne på ATH
13,6 mDor er fantastisk i mine øyne.( Xofigo hadde vel 3 elns.) Markedet har reagert helt irrasjonellt på økningen vi fikk fra 9 til 13,5.
13,6 takk Men siden denne har økt fra 13,5 på en måned, så vil jeg kanskje tro den kan øke opp til nestemann på lista(15) og at dette ikke er endelig? Står vel ikke at dette er final
La oss ta sikte på 15-25% på opp i løpet av dagen. Dersom kursen ender over 35 er jeg godt fornøyd.
Når større aktører og fond får oppdatert sine prognoser troe jeg nano kommer til å stige på store volumer
Jeg trodde det var kommunisert at det var final readout. La oss håpe Bravo gir oss en forklaring på dette i løpet av dagen
Er du short eller VELDIG fersk i gamet? 35 kroner er bra med disse tallene når vi var 88 i nov 2018 uten Archer-1 med 100% ORR?
Tror du har ett poeng her.
Har lenge skrevet at det finnes en eneste grunn til at jeg har økt i NANO heller enn å ta gevinst - Archer-1. Jeg har ikke settt noen som helst grunn til at stråling skulle gi veldig forskjellige resultater for mus og menn, og har forholdt meg til at NANO her sitter med et trygt gullegg. Emisjonsfrykten vil også fordunste når man skjønner at emsjoner vil komme på et helt annet nivå enn der kursen ligger i dag, og vil knapt føre til utvanning. Godt levert NANO! Og gratulerer til InVivo og de mange andre som har fremholdt Archer-1 som det som gjør NANO til et selskap man trygt kan klamre seg til masten i.
Helt konge! Og det med suboptimal dosering…
Men at stråling og Rituximab er en god combo visste jo vi fra før!
Du tror over 88 i dag altså ?
Her er det mye snadder:
- 32 mnd dor på CR
- 13,6 mnd mdor er bra
- 100% orr i Archer på laveste dose(Archer data er bonus idag!)
- overlegne data i leukemi, og markerer en voldsom mulighet
- Humalutin vil bli en vinner i Dlbcl
- lead212 representerer en voldsom mulighet i tiden som kommer
Len dere tilbake, nyt dagen
Men hva som skjer med kursen skal man ikke forskuttere
Det er ikke siste oppdatering på mDoR som noen tror. Har økt til 13,6 fra forrige oppdatering og kommer helt sikkert til å øke ytterligere.
Tror det kalles inn til styremøte på enkelte Big Pharma fremover. NANO begynner å bli et attraktivt case:)
Gratulerer med dagen:) Dette blir bra!
“Superior efficacy of Alpha37 with respect to market leading ibrutinib has been shown in an ibrutinib-resistant mouse model of chronic lymphocytic leukemia (CLL)”
Har ikke mye kunnskap om dette, men SUPERIOR er et ord jeg liker
Hei. Jeg skriver at jeg tror på en oppgang på 25% på en dag og at den kommer til å stige videre…
Jeg har vært med nano siden 2016, og er definitivt long. La oss se hva dagen bringer
Link til dagens seanse noen?