Eneste grunnen for at nano holder denne nå er at de trenger penger å det relativt kjapt. Siden motivet er så klart regner jeg også med at de skjønner at en lærdom om hvordan betalutin fungerer vil ikke gjøre store utslag. Skal noen være villige til å tilføre risikokapital her nå må det mer enn skryting og lærdom til. Skjønner bare ikke helt hva det skal være…
Økt mdor vil ikke gjøre noen store langsiktige utslag så lenge kapitalbehovet er som det er. Håper jeg tar feil, men slik jeg har lært selskapet å kjenne så er investorene mere glad i å straffe når det kommer noe negativt enn å belønne når det kommer noe positivt.
Så ingen grunn til å ha store forventninger til morgendagens seanse?
Har ikke kursen steget fra lavt 20 tall den siste uken p.gr.a. forventning til denne presentasjonen da da?
Solgte ikke i dag( som jeg heller aldri har gjort) så håper som deg at det kommer noe i og med at de trenger penger. Tror bare ikke økt mdor er nok til at nano før et vedvarende høyt løft. Investorer har lagt Algeta bak seg å vet at det er David mot Goliat når det kommer til Nano ut i den store verden alene.
Da er jeg jeg redd vi må vente på archer-1 data eller p-avtale før vi ser noen vedvarende oppgang. Betalutin og studie lærdom har vi vært igjennom noen ganger
Har ingen planer om å selge med det første uansett, men det gjør noe med humøret om kursen ligger noen knepp opp…
Helt riktig. Bravo adresserte denne dagen november 2018. Formålet var å sørge for at alle forstår det løpet de nå går inn i og hvilke verdier som kan ligge i potten. Han understreket dette ved å vise til andre transaksjoner som hadde gått rundt 1.5 - 2.0 BN USD hvor kliniske data var svakere enn NANO’s.
Vi får se om de klarer å vise det budskapet som tilsier at markedet forstår. Jeg er 75 % bull på morgendagen
“Forventingsrallyet” siste uken er følgende; fra kurs 27.74 mandag 09,09-19 til kurs 30,86 mandag 16,09-19. Ergo 11,25prosent økning på en uke. Markedet har ikke forventinger til R&D da kursen sendes ned 6,26prosent dagen før presentasjon. Ett forventingsrally ville fortsatt med økning i dag etter mitt syn. Kjølig og avventende marked er min påstand. Men så er jo jeg bare en skjorte og en sjel. Mange som skal overbevises ~ da med ny/oppdatert data og kunnskap før en investerer.
Carl June: A “living drug” that could change the way we treat cancer
Non-event? I think not.
Archer-1 data med 100% ORR, 3/3 med complete response CR i første cohort!!
Noen som tør gjette på kurs i dag? Dobling?
Archer:smiling_face_with_three_hearts:
Sykt bra!!
Wow full pott på archer og det i første cohort med 10mbq. 15mbq står for tur Musene hadde rett!
32mnd CR… for en morning og ha en riktig fin dag alle tålmodige sjeler
Edit: …og 83 sites i 24 land - er vel 2 til det
Gratulerer alle som har sittet stille i båten og ventet tålmodig på dette tenk på pasientene hvilken fantastisk opplevelse det må være og få CR (på et ikke godkjent legemiddel) etter lengere behandlingstid! håper kursen sendes høyt opp på denne meldingen slik at shortere og gjerdesittere får seg en smekk på fingeren, det fortjener vel vi som har vært trofaste nå og ventet?
Med tanke på hva vi nå vet om duration of response på CR, kan man bare spekulere i DOR på archerpasientene når de mottar rituximab over tid i tillegg.
Nå må man huske på at dette også blir en kjøpsdag, selv om aksjen går mye. Dette blir nok trolig bare først skritt på veien mot reprising.
Aksjen ble handlet på 88 i nov 2018 på langt svakere data, nå vil det komme store investorer inn igjen etter disse dataene, og alle kommer ikke inn på en dag
Gratulerer til alle stayere her inne. Svært imponerende.
In addition, the company will provide an update on its work and progress on the CMC (Chemistry, Manufacturing and Control) area, which will be a key part of the planned regulatory filing for Betalutin® in the first half of 2021 Er det endring eller ble ikke dette utsatt til second half på Q".
Ellers en gledelig og velfortjent melding.
Alt ligger ute på nettsiden deres. Bare å kose seg😀
Julekvelden kom tidlig i år