Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Skulle vel tro at de ikke klarer å skuffe på en R&D dag.

mDOR på 15 mnder bør i all fall komme, selv om det er forventet at det kommer, er det nok likevel en trigger.

Kommer det ikke mDOR på 15 mnder er det nok bare å forberede seg på en tur langt nedover 20-tallet.

Men i likhet med alle andre forventer jeg at de leverer 15mnder og det blir en opptur. Jeg antar også at de holder seg unna elefanten i rommet, altså ikke noe emisjonssnakk.

Er vel mer forventet mDOR på 13.5 månder

9 Likes

Gitt at de kjører denne R&D dagen forventer jeg mDOR på 15 mnder. De har også sagt at dette blir den siste gangen dette datapunktet blir oppdatert.

Hvis det ikke lå an til 15mnder hadde siste avlesning vært på 2Q.

Så nei, jeg er ikke enig med deg, jeg tror ikke det er forventet mDOR på 13.5 mnder. Hvis den kommer inn på 13.5mnder er jeg ganske sikker på at markedet blir skuffet.

3 Likes

Mdor, hodor, gjemmekontor og partychat på tekinvestor; gleder meg til i morra😁

6 Likes

Takk for svar. Vet jo egentlig det. Men lærer jeg?
Kursen ned, søle kaffe. Nei, forresten. Kursen ned. Holde rundt termokoppen. Vente på sol.

1 Like

Eller så var det ikke avklart på Q2, men det er avklart 13,5 mnd nå :upside_down_face: Vi får se om det tikker inn en børsmelding eller to på morrakvisten, eller så må vi kanskje til børsen er åpen for å få vite.

1 Like

Hva er det du prater om? Hvis siste pasienter ikke hadde oppmøte før etter Q2 kunne de vel ikke gitt endelig median DOR da?

Det er på tide du tilgir @anon21766851 for hans betimelige spørsmål om din aksje @Chrkni, jeg synes du kommer med påfallende mange rare utsagn,og alltid når det er noe som skjer…

3 Likes

Det skal vist legges opp til mulig skuffelser som skal danne grunnlag for baissestrategien fremover

2 Likes

Ikke nødvendigvis, men det er greit å ha beina planta på jorda. Emisjonsfrykten er fremdeles stor.

Innenfor fysikken har du at tyngdekraften er sterkere jo nærmere sentrum av jorda du er. Det samme gjelder her: Effekten av emisjon er mer ødeleggende jo lavere kursen er. Så ingen har lyst til å bli sittende med ned til bunnen, men dersom aksjen dobler seg i forkant så er det litt mer til å leve med, for da varer pengene de får inn dobbelt så lenge.

Selv om det skulle komme 15 mnd er det volumet og de store pengene som bestemmer retningen imorgen.

1 Like

Selvfølgelig ikke, jeg går ut ifra siste avlesning er mellom 2Q og R&D dagen, i og med at endelig avlesning blir presentert på R&D dagen. Ergo at den kommer inn på 15mnd. (Med mindre de har hatt uflaks, da).

Nå skal det sies at jeg er aksjonær i NANO. Forøvrig tror jeg @anon21766851 er enig i resonnement mitt også, -siden du skal dra inn han.

Jeg tror ikke så mange forventer 15 mnd men dersom de gjør det øker det jo sannsynligheten for nedtur. En livsvisdom er å ha lave forventninger. Da kan man bare bli positivt overrasket :slight_smile:

Slik chartet ser ut forventer jeg en tur ned men jeg tør ikke spå hvor langt eller hvor langvarig det blir. For alt jeg vet åpner den 10% opp igjen. Spennende blir det uansett. Skal bli digg med hjemmekontor @kanon :slight_smile:

1 Like

Jeg tror det, -men de sier de forventer 13,5 fordi de er i besittelse av en livsvisdom :stuck_out_tongue:

Tror heller ikke det, bortsett fra @Chrkni siden han skrev det ca 17 ganger i et innlegg :sweat_smile:
Hva agendaen er til de forskjellige her inne er det bare de selv som vet, men det klokeste er vel å høre på offisiell informasjon fra forskjellige kilder, og ikke anonyme brukere uten noen track record på forum? :slightly_smiling_face:
Det siste er generelt da, så ingen får kaffen i vrangstrupen :rofl::+1:

2 Likes

Jeg forventer 9 mnd , men håper på 13.5

1 Like

Jeg blir skuffet om vi fortsatt diskuterer mDOR i morgen kveld.

3 Likes

Så, hvis den kommer inn på 15mnd i morra har jeg altså fått en track record?

Høres bra ut det, jeg kommer tilbake å hoverer i morgen, med 90% sannsynlighet.

Jeg forventer ingenting siden jeg ikke har peiling, blir ikke skuffet. Jeg er bare opptatt av markedets reaksjon på whatever Nano sier

PS Litt rart at Nano har satt av mange timer når alle bare er opptatt av MDor.
For de som var tilstede på forrige Cm-dag husker vel kanskje hvor lemfeldig Zinzani omtalte disse tallene som var kommet på konkurrenter.

2 Likes

Eneste jeg forventer er at Bravo fremstår bedre enn på Q2

3 Likes

Kaffen er klar. Blir nykvernet. Type dobbel espresso.
:coffee:

2 Likes

#venterpåMDOR

2 Likes