Var det ikke en som hadde snakket med analytiker som mente at å kjøre denne info-policyen som de store sekspalene gjør ikke egnet seg for små bioteks? Og at denne policyen stor for fall(mente han da).
Det er jeg enig i.
Ved å være helt åpne som små biotec, vil man utsette seg for større konkurranse og den åpenheten er negativ i seg selv.
Men, jeg tror det oppveies av at man blir mer synlig og øker sannsynligheten for avtaler og oppkjøp.
Dette gjelder i all fall små selskaper som har utlisensiering/salg av teknologi som mål.
Nå har jo NANO vært tydelige på at de ønsker å kjøre Betalutin mot markedet helt på egenhånd. Men det skal vel sies at de nå kanskje er mer åpne for andre strategier, gitt utfordringer med utsettelse og kapitalbehovet som kommer lurende innen kort tid, på en lav kurs som vil føre til ekstrem utvanning av eksisterende aksjonærer.
Ja, hvorfor skulle de arrangere en slik R&D dag om det ikke var noe positivt å komme med. Tror kanskje at det er noen som utnytter frykten nå, men at det utover ettermiddagen snur. Vi får se.
Tenkte det samme Opportunity. Hva skal man frykte før en slik presentasjon? Dette er jo bare en positiv happening. Noe gevinstsikring etter fredagens 12% er ikke unaturlig. Tror kursen går opp utover dagen.
Blir interessant å høre hva Dr Zinzani sier om MZL indikasjonen. Eller om Dr Jean-Pierre Pouget har en formening om de prekliniske resultatene til 212Pb-NNV003 .
Dr Jean-Pierre Pouget har forresten samarbeidet med Nano om noen patenter ser det ut som
Forstår jeg det riktig at denne R&D dagen er mer som en fagkveld hvor det snakkes om potensial og ingen ting konkret om readouts annet enn det vi allerede vet? I så fall er det vel en non-event for de som følger NANO tett?
Enig her. Også muligens for og prøve å få flere til å innse hva potensialet til NN er. Bravo har nemt et par ganger han er skuffet over responsen fra markedet.
foreslår at du leser gjennom pressemeldingen fra da NANO inviterte til R&D-dag.
“Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that it will host a R&D Day in Oslo on Tuesday, 17 September 2019 from 9:30am to 12:30pm CEST. The programme will include presentations from three external experts and by Nordic Nanovector’s senior management team. An update on the median Duration of Response (mDoR) of Betalutin® treatment in the LYMRIT 37-01 trial will also be given during the day.”
Vi kan altså ikke forvente noe annet enn en oppdatering på dette datapunktet, og dette er meldt fra kvartalsrapporten at det blir siste gang denne verdien oppdateres. Alt annet er en bonus.
Tydeligvis mener ledelsen at markedet er i utakt med selskapets verdier, derav R&D.
Har markedet priset Nano til 80 kr eller mer så tror jeg de ikke har arrangert denne info dagen.
Måske et spørgsmål der allerede er besvaret (og beklager, hvis dette er tilfældet), men er der meldt live streaming ud fra selskabet på R&D dagen?
Hvor kort tid etter event ligger de vanligvis ut opptaket? Jeg er jo of course på jobb uten mulighet til å se live…
Ekstrem utvanning…??? Hvor har du det fra?
Hvor stor blir utvanningen…?
Ta deg hjemmekontor
Litt rart forventningsrally i dag, synes jeg…
Klar for webcast i morgen! Litt usikker på om jeg våger meg på en kaffekopp ved siden av tastaturet. Ah, har jo termokopp i tursekken!
håper trenden er snudd. sell expectation, buy news!
Det var helt forventet at den skulle ned i dag. Er jo klassisk i forkant av news i denne aksjen og erfaringsmessig har det ikke vært dumt heller å vekte ned i forkant av slike events.
Jeg er forberedt på skuffelse så jeg kan ikke bli skuffet. Har alt ordnet hjemmekontor
Nå går kursen mot forventing, altså ned. (Har vel vært forventingsrally før presentasjoner nå i 2år) Så da må jo trenden snu og vi skal opp etter denne presentasjonen?
Er det noe jeg har lært av trenden de siste årene i Nano, så er det at den må absolutt ingen ting…