Og der kom Kolstad til rosinen i pølsen…
Kan bli flere enn 20-25 pasienter ved gode resultater i Archer-1.
Og der kom Kolstad til rosinen i pølsen…
Kan bli flere enn 20-25 pasienter ved gode resultater i Archer-1.
Vi får håpe det ikke er en emi på lav 30 like om hjørnet nå…
Jeg håper de har tålmodighet til vi er på 50-60 tallet. Gi oss litt tid da Bravo
Meldingen i dag kan være den de ser de kan hente en god del cash på nå
Frem med puten, nu starter Q&A…
Solid tumors…? Her kommer det mer
Dagens kanskje viktigste, under Q&Q: “Jeg har vært gjennom 1.-linje, og jeg unner ingen å gå gjennom de bivirkningene jeg hadde.” (Fritt etter hukommelsen).
Kons på å ikke selge aksjer før gode nyheter du.
Jeg håpet at Batalutin er i market i H2 2021. Nå er det begynelse av 2022… Hvor lang tar approval process fra filing?
Og der nevnte Bravo at han tror det blir studier med en eller flere partnere. Godt å høre!
Så det er åpenbart diskusjoner på gang.
Er det ikke 6-9 mnd. med fast-track?
Rettelse: AA (accelerated approval)
Selskapet er nok solgt før den tid uansett
Jeg håper det.
På kjøpet av NANO så får man ikke bare hele selskapets pipeline. Man får pina det et selskap som har gjort ALT av drittjobben med å klargjøre HELE produksjonslinjen (CMC).
Snakk om å få kjøpe et “nøkkelferdig” produkt!!!
Hva hvis de faktisk mener det de har sagt hele tiden i 3 år (som jeg har fulgt selskapet) nå? At de skal kommersialisere selv?
Selvsagt… Ville bare poengtere at CMC er utrolig viktig (undervurdert) og NANO sin verdi ikke tar høyde for dette arbeidet (slik jeg ser det).
Det som var godt nytt her var at vi kan se partnerskap med CPI produsenter som Merck. J&J ble vel også nevnt av Dahle.
Så det er ikke bare Rituximab det handler om lengre
Flotte resultater.
Er nok flere enn meg som vurderer et «comeback» her nå.
At laveste dose i Archer skulle gi slike resultater var det vel ingen som turde å håpe på (få N dog).
mDOR er også tilbake «on track». Imponerende mDOR på CR-populasjonen.
Norge trenger suksesser innen feltet snart. Og Nano fremstår nå som en soleklar oppkjøpskandidat.
Helt enig.
CMC er utrolig viktig av flere grunner:
1: En stor andel av medisiner som ikke får FDA-godkjennelse gjør det nettopp fordi de “stryker” på CMC.
2: God CMC-kontroll maksimerer verdien DERSOM resultatet blir kommersialisering på egen kjøl.
3: God CMC/readiness maksimerer verdien ved et eventuelt salg, fordi, som du sier: a) one stop shopping/nøkkelferdig + b) de er i en bedre forhandlingsposisjon fordi de har en reell mulighet til egen kommersialisering og sånn sett er mindre avhengig av salg/partner.
Så, stålkontroll (=Marco Renoldi) på CMC = vinn-vinn-vinn-vinn situasjon.
Og uten at jeg vet, men kanskje er det CMC-delen vi har fått inn fokus på nå som Bravo er inne og Costa er ute. Selv om vi var i en tidligere fase da Costa var ved roret, så har bl.a. Renoldi skiftet rolle/fokus ser det ut som siden Bravo kom inn.