Bare å gratulerer alle sammen, dette var virkelig moro. Vil tro analytikerene har litt å regne på her nå, og at interessen øker utad.
Ikke fått sett dagens sesjon da jeg er på reise, men det skal jeg få med meg ved første ledige tidspunkt.
Oppsummert av dagens konferanse kan beskrives med en setning:
QOL er undervurdert og Betalutin er i egen klasse, i tillegg til å vise like god om ikke bedre effekt en konkurrerende medikament.
Jo det er faktisk helt i tråd med hva jeg i utgpunktet har håpet på, men klart man blir jo litt rystet etter flere år med bare smerte.
Så dette var forløsende
Ja, helt på slutten. Før spørsmålsrunden.
Tiltredes!
Men med den sinnssyke pipelinen Nano har nå, så må det en stor aktør inn her og få i gang flere studier. Lille Nano klarer aldri å forløse potensialet her alene.
Men så sa jo også Bravo at det kom til å bli studier i regi av en eller flere partnere(fritt fra topp av skallen)
Og det skal jo ikke stå på ambisjonen!
Ang. rekrutering til Archer1. De har fått klarsignal for å gå videre til 15/40. Dette steget tar tid, siden de bare kan behandle et fåtall pasienter og så vente på bivirkningsprofilen.
Men siden laveste dose viser overlegenhet på bivirkninger og effekt, kan de da ikke fortsette å behandle pasienter med 10/40 i påvente av resultatene fra 15/40?
De behandler vel archer-1, 15/40 -pasienter, as we speak?
Kolstad sa vel at han mest sannsynlig rekrutterte neste pasient idag.
Så det skjer ting
Var du tilstede på R&D, @Teejay ?
Lurer forresten på hva Novartis tenker etter dagens seanse. Er ikke BP ofte opptatt av en bred pipeline når de kjøper selskaper, og ikke disse one trick pony selskapene?
Nei jeg bare fulgte den på cast, hadde ikke mulighet til å reise inn idag dessverre. Skulle gjerne vært der.
Fikk ikke med meg Bravo sin åpning, skulle gjerne sett den, men kommer ikke inn på Casten igjen
Du glemmer at dette er «one hell of a pony»
Du glemmer at vi snakker om ponyS…
Det ble fokusert veldig mye på den nye alfa-emitteren i dag, det likte jeg.
Håper på noen referater derfra, dukker jo alltid opp litt knæsk i etterpraten.
Synes det hørtes ut på stemmen at det ene spørsmålet fra Q&A kom fra analytiker Ling I dag.
Kan vi forvente oss en oppdatering?
Mener navnet Patrik ble nevnt under Q&A også, så det var helt sikkert han.
Ja, om de får inn aktuelle pasienter i tidsrommet de venter på safety fra 15/40, så tipper jeg de har muligheten til å gi dem 10/40…
Ja, det er vel også derfor de operer med ca antall pasienter, 3-6.
Det var Patrick ja, så det ville være rart om ikke det kom en oppdatering fra den kanten. Tipper han ble ganske optimistisk av det han var med på idag.
Når alt er sagt og gjort, og R&D røyken har lagt seg, så håper jeg de relativt snarlig følger opp med noe som bidrar til å forsterke optimismen.
Det ville være synd om momentumet bare koker ut i kålen.
Men tror rimelig radig at publikasjonen slippes, det ble vel også antydet idag.
Så vet vi at det kommer en DLBCL oppdatering på denne siden av juleribben.
Ikke utenkelig at BTD kan foreligge også før svoren er sprø.
Mange andre mulige triggere ligger også og valer under overflaten.
Tipper vi de nermeste 2-3 ukene vil få en rolig fin oppgang i aksjen. Kommer nok noen fond på banen etter hvert som vil sørge for det.
Ja d var Bravo som sa Ling under spørsmålsrunden