Man kan vel anta at NANO er klar til å søke BTD for betalutin med den nye mDOR dataen?
Siden vi ikke fikk presentert data derfra i dag, så er det ikke utenkelig at de “sparer” dette til ASH.
Ble det avklart om mDOR på 13.6 idag er final? Slik jeg fikk med meg, er ikke mDOR for CR pasientene final.
Håper på det samme som dere når det kommer til kursutvikling i ukene som kommer, men i kjent Nano stil er denne aksjen en ballong som blåses opp også siger sakte med sikkert luften ut igjen…
Fristende å selge for å komme inn lavere.
Mine to grunner til ikke å gjøre det
1Kursen er ekstremt lav selv etter 20% oppgang, vil derfor hente seg inn igjen kjapt etter korte nedturer og det er for slitsomt å sjekke hele tiden
2Uventede ting kan skje
Det er nok sannsynlig ja.
Samtidig tror jeg egentlig ikke vi skal vente oss noe videre sprengkraft her, Bravo har også tydelig insinuert at det er kombinasjon som er målet også her.
Men forhåpentlig godt nok til å indikere at vi er en solid player, også i denne indikasjonen
Denne strategien HAR fungert tidligere, om den vil fungere i fremtiden???
“Etablerte sannheter” er en farefull sti å følge.
Litt merkelig at vi ikke fikk en større bevegelse oppover enn dette. Må innrømme at jeg hadde forventet noe annet enn 30-tallet da Archer-tallene kom i morges.
Med alt som er i pipelinen nå, er spørsmålet blitt enda større for min del; hvordan skal de realisere dette?
Penger må inn, punktum. Om dette som ble meldt i dag ikke var nok til å dra kursen i høygir, så vet jeg ærlig talt ikke hva som må til. Det er mildt sagt litt absurd i mitt hode, men her er vi. En emisjon på dette nivået ville vært dårlig stemning, men vi kan ende opp med at det blir det faktiske tilfellet. At det kan dukke opp partnerskap på noen av studiene kan hende, men det vil ikke være nok…
Oslo børs er for liten for biotech. Partner -> EMI -> ro i sjelen.
Jeg tror hovedgrunnen til at den ikke går mer nettopp er emisjonsspøkelset. Jeg sier få det unnagjort. 20% på 35 kr. Så kan de få inn en partner før Paradigme for select markets og vi unngår mer utvanning. Vi tåler 20% til. Så kan kursen begynne stigningen. Slik det ligger an til nå så siger den jo bare tilbake til start…
Hvordan kan du vite det? Det er vel det vi alle håper på, at en partner skal røske tak i dette.
Nå sa vel Bravo mellom linjene at det blir partner en eller flere kombinasjonsstudier. Kan jo være det innebærer nok penger til at det blir en stund til neste emisjon.
Tror markedet for emisjoner i norsk Biotech fortsatt er dårlig. Men interessen for å delta hos Nano er nok høyere nå enn for noen dager siden.
Det vet jeg ikke. Det er min antakelse at Bravo ikke ønsker at noen partnere skal tilegne seg for mye enda, og med tanke på hvor pressende den finansielle situasjonen er; så er det min logiske trekning
Tror ikke det har sunket inn i markedet at Nano fikk 100% CR på laveste dose i Archer. Dette endre sannsynligheten for suksess drastisk!
Enkel behandling, lav tox og suveren effekt. Det blir liksom ikke bedre enn det
Jeg tror også emi burde komme asap da vi kan begynne å se fremover. Men disse dataene så blir jeg gladelig med, men ingen tvil om at det kommer.
Tror personlig ingen kjøper nano før de evt har sett paradigme data når de nå er så nærme(eller at nano vil selge før).
Jeg er ikke uenig, og er helt enig med at dette burde virkelig være et ikke-problem, ved at kursen burde stått høyere grunnet disse dataene. En slik kurs ville gjort en emisjon mye mer spiselig. Håpet får vell bli at noen internasjonale investorer får blod på tann, for de norske innen biotech kan man ikke regne med.
Helt enig. At NANO er notert på Oslo Børs og ikke NYSE er en gavepakke av de sjeldne til de som følger med. Det er et helt annet miljø og marked for slike investeringer i US enn i lille Norge. At NANO ligger på 33kr i 2019 med 100% ORR i første cohort er bare helt ekstremt forunderlig tatt i betraktning at investorer gikk inn med 500mnok på kurs 114kr for snart 3 år siden.
Håper endel i NANO flytter gevinst over til TRVX jeg
Den dagen du forstår dette er du klar for en doktor grad i børspsykologi. Min teori er at folk helst vil investere i drømmer, ikke realiteter.