Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Som sagt, Buffet sier at aksjer er den eneste varen folk ikke vil ha når den er på tilbud.

7 Likes

To tanker om dagen.

1. Veldig hyggelig med ingen klare tendenser av infolekkasje i forkant. lite tydelig at noen visste noe ved gårsdagens intradag.

2. Manglende kommentar fra medier. Det har virket som om enkelte er fryktelig hissige på kommentarene om det gjøres noe feil i Nano. Algoritmekommentarer fra dn.investor av negativ karakter gjelder også.
    Så at denne går kraftig opp på høyt volum er merkelig å ikke få med seg. Frykter at børsmeldingen i morges var litt for lang og komplisert for finansjournalistene i Norge.

6 Likes

16% opp på melding om 2 nye klinikker er ikke verst da :rocket::face_with_hand_over_mouth:

“Videre opplyser Nordic Nanovector at mediandurasjon for LYMRIT 37–01 var 13,6 måneder for alle respondenter og 32,0 måneder for fullførte respondenter, sammenlignet med 9,0 måneder og 20,7 måneder rapportert i desember 2018.
For Archer-1 har det blitt oppnådd 100 prosent samlet responsrate (ORR) i den første gruppen av pasienter i fase 1b-studie av Betalutin pluss rituximab.
Det vises også til seks millioner kroner i Eurostars-bevilgninger knyttet til utviklingen i prekliniske program relatert til Alpha 37.”

Ikke så relevant men for egen del overførte jeg litt midler i dag så det kan handles i morgen. Er latterlig at ikke 3 av 3 CR i Archer-1 og 32mnd CR vektlegges mer.
Emi. ligger garantert som en klam hånd over caset men det er ett par ting de som sitter å venter på billig inngang pga. emi bør tenke over. (En emi. jeg selv ikke tror kommer før vi er ferdig med høstjakta)

1. BTD kan komme svært fort.
  2. Partneravtale på visse områder av 3FL eller finansiering av Huma. studie
  3. DLBCL, som er jokeren opp av hatten og en svært vanskelig indiksjon å oppnå noe som helst tall i.

Edit: Det er fortsatt 400+mnok på bok… så umiddelbar pengenød er det ikke :slight_smile:

10 Likes

E24 har jeg ikke vært innom i dag. Litt dårlig research, men holder meg som regel bort fra vg/e24

1 Like

Og jeg som var så sikker på at grunnen for at Bravo stresset slik med å bli ferdig for dagen var så han kunne dra på kontoret og gjøre seg klar til å trykke på den store stygge emisjon-knappen

Hva betyr dagens melding for om Nano vil lykkes eller ei?
Hva med mulige fremtidige skjær i sjøen?

Likte at det ble nevnt mange potensielle partnere i dag, Merck, J&J etc. I tillegg har vi Rocher og Novartis, i tillegg til muligens Bayer.

Tror vi kommer til å se en partneravtale om ikke lenge, den pipelinen til Nano har et vanvittig markedspotensial og dataene blir bare mer og mer imponerende.

2 Likes

Men hva vil en partneravtale i et studie som på nåværende tidspunkt er i preclinical gi? Delte utviklingskostnader, penger upfront? Penger upfront og økt aksjekurs er det Nano trenger nå, ikke økte utgifter pga nyoppstartet studie.

1 Like

Enig. Lite poeng i å bruke såpass med tid på å vifte med flotte prekliniske modeller uten en intensjon om å finne partner for disse

Og det håper jeg også blir tilfelle med den godteposen av en pipeline Nano sitter på nå. Fyr opp!

1 Like

Etter dagens fantastiske melding/presentasjon så er jeg ikke lenger i tvil om at markedet vil ha en partner på plass for å ta deler av den resterende regningen før kursen får det løftet vi alle håper på.

Tror også at Nano kan slite med å hente penger i markedet en gang til i og med at de har hentet penger to ganger nå som skulle holde til søknad.

Penger får de alltid, spørsmålet er til hvilken kurs.

Men etter dagens meldinger så tror jeg kanskje ledelsen satt en stopper for den negative spiralen.

Men hvis kursen forsetter å synke, så tror jeg styret heller vender seg mot partnere enn utvanning på lave kurser.

2 Likes

Sa ikke du det var helt uaktuelt når jeg foreslo det tidligere i dag ifht. utlisensiering?

Det var når du snakket om at de skulle utlisensiere feks bare MZL.
Det har jeg ikke tro på.

Jeg tenkte jo på hele pipen selv om vi diskuterte MZL spesielt :wink: Ser uansett ikke hvorfor de ikke kan utlisensiere en del av det som er i preklinisk men de ønsker vel å bygge Norges svar på Genmab slik de planlegger og gjør alt selv :sweat_smile:

Det klarer de ikke hvis ikke aksjekursen stiger. Tviler på at dagens eiere har mulighet til å spytte inn flere milliarder kroner for å nå det målet.

Om de må gjøre en emisjon på 20-25kr vil jeg kalle det å slite med å hente penger.

Tror fint de kan hente 20% på 30 - 35 kr og så partner på noen ting neste år. Det tror jeg er en grei deal.

1 Like

Det tror jeg ikke styret går med på, da tar de nok heller luen i hånden og banker på dørene til større farma-selskaper.

2 Likes