Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

De fikk vel standard of care + saltvannsløsning i kontrollarmen, mens alpharidin ble tillagt soc i den eksperimentelle armen (?)
Men enig i poenget ditt :+1:

2 Likes

Korrekt. Takk for korrigeringen.

Ligger opptaket fra R&D-day ute? Lett uten hell

https://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=98093246

3 Likes

Rykk tilbake til start…

Herrejesus. Samme opplegg gang på gang på gang…

Rett og slett frustrerende… Er liksom ingenting som biter.

Nano må komme en en plan rundt finansieringen. De vil ikke ha en partner uten penger på bok, men uten en partner til å være med på finansieringen skal de slite med å finne penger i markedet til en fornuftig kurs. Kan ikke se for meg at en emisjon som gir 6-12mnd drift før det må en ny en på plass får skjelettet ut av skapet.

2 Likes

Jeg er ikke helt enig med deg der. De er et notert selskap, og finansiering i seg selv er ikke noe problem om det kommer på plass en partneravtale eller flere. Da er det bare å trykke på emisjonsknappen, eventuelt gjøre en rettet emisjon mot partneren. Det er mange måter å løse dette på, og partneravtalene kommer. Hadde de ikke vært i diskusjoner så hadde de ikke nevnt dette i går. Det ville isåfall vært et stort strategisk feilsteg ifht kommende forhandlinger.

Når det er sagt - hadde selskapet hatt planer om å hente penger etter R&D-day, så hadde det skjedd etter stenging i går.

4 Likes

Men det du kommer med er en evt plan for finansiering. Det jeg mener er at denne må på plass før vi den reelle verdien av selskapet.

Synes det er rart hvor fort folk tilpasser seg nye kurser. På 21kr var 22kr/aksje alt for dyrt, på 35kr er 33kr per aksje “Sykt billig”. Vet at noen av de langsiktige har et mer stabilt forhold til kursen, men ser ikke ut som at markedet har det. Lukter kortsiktighet.

Ok, men at de skal slite med å få en partneravtale uten å gjøre en emisjon først er jeg uenig i, men mulig jeg tolker deg feil. Jeg mener at det tvert i mot kan gi Nano større fleksibilitet i forhandlinger dersom de kan tilby en partner en 10-20% stake i selskapet til børskurs. Det ville drevet kursen vanvittig om noen skulle kjøpt en slik andel i markedet. Bare tenkt hva som ville skjedd med kursen hvis et større selskap flagget 5% eierandel.

2 Likes

Det du skisserer der vel det vi alle håper på.

Er jo litt peng å tjene på selge når en ser det flater ut, etter en topp for deretter å kjøpe seg inn igjen. Heldige de som får det til å klaffe slik.

1 Like

Det er god grunn til å tro at Bravo har det nettverket som trengs for å lande en partneravtale med de data som allerede foreligger.

3 Likes

Tilbake til kursnivået for en uke siden. Ütrolig!
Men uten cash, ingen kake.

2 Likes

Kortsiktige tradere som tar gevinst, i kombinasjon med utlånte aksjer som selges frem og tilbake sørger for at kursen synker tilbake. Slik har noen holdt på veldig lenge nå.

Er nok ikke så mange aksjer som i realiteten skifter eier.

Lurer på om FTF har reflektert over sitt utlån av askjer, om det var riktig profesjonell forvaltning av FTFs NANO verdier, som i realiteten har blitt tradet ned i verdi, ganske kraftig, og fremtvunget emsjoner på lavere og lavere kurser, som de bør vite at et utviklingsselskap som NANO er avhengig av å gjennomføre for tilgang på kapital.

6 Likes

Jeg satt og fulgte med på R&D day i går og har noen tanker om hvem/hvor mange som egentlig får med seg en slik seanse ? Utifra aplausen som var i salen ,så tipper jeg det var toppen 50 personer ? Hvor mange satt foran skjermen og så det live ??
Har prøvd å google litt for å se om det er noen som har fanget dette opp ute i den store verden, men det ser ikke slik ut.

Virker som ingetingen hjelper kursmessig på denne aksjen.
Frustrerende når man har vært med siden høsten 2016 og alt så litt annerledes ut :slight_smile:

5 Likes

Nettopp det du peker på gjør at vi kan få en litt forsinket reaksjon. Vi får vel håpe på at Archer-1-resultatene smått om senn synker inn i det store markedet samtidig som de kortsiktige har forlatt skuta. Da kan det selvfølgelig bli trangt i inngangsdøra.

5 Likes

Hvis de neste 3-6 pasientene kommer ut med CR, så tror jeg vi får se et vedvarende kursløft.
N er dessverre for lav, selv om dataene var imponerende!

1 Like