Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Men samtidig er det vel de kliniske dataene som har alt å si. Hvis det går veien med resultatene fra studiene, er det da fortsatt stor risiko for at det ikke blir noe av betalutin? Kommer vel på markedet hvis det er i særklasse best?
Fort gjort å miste oversikten her…

1 Like

Alle de store firmaene har M&A grupper som følger utviklingen til potensielle kandidater tett.

Gavepakke å få lastet opp på disse nivåene. Helt utrolig at kursen i ligger på 33 tallet etter den infoen vi fikk i går. Man blir aldri klok på markedet, men ganske sikker på at vi kommer til å få en solid oppgang i ukene som kommer, når budskapet har sunket inn.

I det kortsiktige bildet så er det usikkerhetene rundt videre finansiering som ligger som en klam hånd over aksjekursen. Frem til vi får en avklaring rundt veien videre rent finansielt, så virker det som om aksjekursen ikke kan reagere videre opp.

Styret og ledelsen må rydde opp i den svake finansielle situasjonen de har satt selskapet i. Hadde satt pris på om Bravo & co kunne redegjort mer rundt den biten i går.

1 Like

Ja.
Hvis seansen i går i bunn og grunn handlet om å friste investorer til å gå inn i en emisjon så er det kanskje ikke så mye de kunne redegjort for… Eller at det kommer en partner på banen nå med denne oppdateringen, men emisjon er kanskje mest sannsynlig. Så nå vaker kursen for ingen har lyst til å kjøpe flere kroner over evt emisjonskurs

1 Like

Most likely ja. Målet med R&D-seansen var å belyse potensialet som ligger i teknologien, og at markedet skulle bidra med å sende kursen opp til et mer behagelig nivå å gjennomføre emisjon på.

Men markedet svarte med the number of the beast

image

5 Likes

Ja nesten litt rart de ikke kunne forutse det

HER2 kan brukes i et sekkestudiet, da HER2 også kan være oppregulert (eller genet amplifisert) i andre kreftformer som f.eks ovarie, mage, tarm, blære, lunge, cervix osv.
image

HER2 er et stort felt hvor både diagnostikk og terapi allerede har nådd klinikken på flere plan.
Neste genrasjons HER2 antistoff (ADC, bispesifikke antistoff og bispesifikke ADC osv.) er også i utprøvning nå. Det blir spennende å se hvordan en HER2 ARC vil måle seg opp mot de andre strategiene når det kommer til respons, tox og behandlingsregime.

1 Like

Ok, vet bare at HER2 ofte nevnes i forbindelse med brystkreft.

Men hadde jo vært veldig spennende med et større sekkestudie rette mot solid tumors(bedre norsk navn?).

1 Like

Det er nå en “drakamp” mellom de som fortsatt tror på en emisjon på lav kurs, og de som ser mer på fundamentalverdien av Nano.

Det er vel liten tvil om at LOA og fundamentalverdien gjorde et kraftig hopp opp på Archer-1 resultatet.

Noen, inkl. Ling i DnB, mener #3 pasienter ikke er representativt nok og at det må dokumenteres gjennom flere forsøk for å gi signifikans.

Men resultatet må som nevnt ses i sammenheng med øvrige forsøk og mikrostudier og forskningsmessige påvisninger av synergieffekten mellom Betalutin og Rituximab, slik Jostein Dale viste på R&D.

I tillegg er det et poeng som tydeligvis ikke er kommet godt nok frem, og det fremgår av Petscan-bildene som ble presentert av Dr Arne Kolstad og hans kommentarer til bildene.

Det er viktig å forstå hva AK egentlig meddelte. Se webcasten fra 2:20:35. Han opplyser at pasienten hadde “LOTS AND LOTS OF LYMPH NODES”! Etter 3 mnd. var pet scans helt normale, uten noen antydning til svulster.

Et viktig poeng her er at absolutt ALLE svulstene forsvant! Jeg vil mene at det derfor ikke er nok å se på signifikans av 3 personer, men også på at et stort antall svulster ble borte, og sammenholde det med teori og øvrige forsøk.

24 Likes

Kudos til deg, du hadde helt rett i går!

Jeg er klok av skade :cry:

Hvorfor reduserer Jeffries kursmålet?
Noen rapport på det?
Virker litt snodig

1 Like

De har vel ikke oppdatert siden før varslet om utsettelse kom. Kan tenkes det er derfor.

1 Like

Dersom man ser på bildet så er det nok litt rot med datoer og tidslinjer. Fritt etter hukommelsen ble Archer startet før sommeren 2018. Bildet viser pasient som har blitt “treated 1.Nov 2019” Denne pasienten er behandlet i fjor høst. Nano fikk sikkerhets tillatelse til å gå videre til neste Cohort 21.5.19 . Snart 4 mndr siden. Tror de allerede har kommet et godt stykke med Behandlingen av disse. Resultatene av noen disse vil med litt medvind foreligge i jan-feb just in time kanskje endog før. Da er det fremdeles tid til å fylle kassen eller en partneravtale.

Forøvrig tror jeg svært få av de som selger overhodet hadde noe utbytte av gårsdagens presentasjon i motsetning til de som kjøper. Flere av dem har bedre forståelse for det fundamentale i presentasjonen.

3 Likes

Helt enig.

Etter å ha sett gårsdagens presentasjon, bryr jeg meg rett og sett ikke så veldig mye om dagens kursutvikling. Jeg bruker heller ikke veldig mye tid på å bekymre meg for om de henter inn finansiering gjennom emisjon eller partnerskap.

Poenget er at Nanos portefølje står grunnstøtt, resultatene er formidable, og selv om jeg hadde god tro også tidligere så ble den til de grader forsterket etter gårsdagens seanse. Så nå skal jeg bare følge med utviklingen i ro og mak - det blir spennende når det smeller. For det kommer det til å gjøre - i positiv forstand. Om det skjer i høst, vinteren 2020, eller høsten 2020 spiller ingen rolle for min del. :slight_smile:

7 Likes

Kolstad sa vel helt konkret at de var i ferd med å starte innrulleringen på 15mB nå.

1 Like

Nå er det jo sikkert at det kommer en emisjon, og de kan jo vanne ut med 20%, det forklar meget rundt regnet fra 110 til 90 kroner, og tidsutsettelsen kan vel tenkes å forklare de siste 15 kronene. Trenger ikke være noe annet enn en rent teknisk justering. Ikke nødvendigvis noe lavere LOA, mindre tro på strategien eller verre konkurranse.

2 Likes

Podcasten er ute:
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-93

8 Likes

Same old? Eller noe nytt?

Radium e93 09:40 - Einarsson: “The results on the combination in the mousemodels it was very, very, VERY impressive”. :rocket:

2 Likes