Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Bravo klarlegger tidslinjen for Paradigme, ingen søknad på grunnlag av interim

3 Likes

Også avklart at mdor 13,6 er endelig.

1 Like

Interim-avlesning skal ikke undervurderes:
NANO vil (forhåpentligvis) melde 1H 2020 at begge armene har passert myndighetenes forhåndsoppsatte krav til effekt (for eks. 50% ORR) og at studien kjører videre.

En slik melding vil selvsagt være meget positiv ettersom det indikerer sterkt at studien leverer de nødvendige effektdata for å få Accelerated Approval dersom dataene er konsise gjennom alle 130 pasienter.

5 Likes

Bravo sier på podcast 93 i dag at hvis alt gårsom forventet vil Betalutin i 3 FL nå markedet i midten av 2022, dvs i underkant av 3 år, og at man har finansiering til midten av 2022.Blir spennende å se når og hvordan finansiering løses.

Hæ??

Intet nytt, bare klargjøring.

Og for CR’s er den fortsatt ongoing👍🏻

1 Like

Han sa vel midten av 2020

1 Like

Sorry, det er nok feil. Bravo sa at de også på dette området (finans) har forsøkt å være åpne og transparente. Og han gjentok at de er finansiert til midten av 2020 (ikke 2022).

Riktig at R&D seansen var til for å belyse potensialet. Hva som angår markedet styrer overhode ikke Bravo over :wink:

Det som kanskje er mer interessant er hvorfor “folk” selger aksjen.

Tror av de 8000 aksjonærene, hovedsakelig Norske, er det alt for mange aktører som ELSKER trading. Man kan jo først rette blikket mot våre “egne” (på div forum), som i varierende grad forårsaker dette. Så skal man heller ikke se bort ifra at det er noen institusjoner som gjør det samme.

Selv har jeg kun solgt for lenge siden, men det var rent praktiske årsaker (aksjesparekonto). Ellers har jeg kjøp-hold strategi.

En ting er sikkert, de som trader NANO bør i alle fall holde kjeft mtp emisjonsspøkelse.

4 Likes

Yes, 10 av 22 pasienter still going strong. Så denne kan KUN forbedres fra 32 mnd og oppover.

På presentasjon sa Kolstad at datoen på presentasjon var feil. Korrekt dato var 1/11/2018.

1 Like

Sa han virkelig det? Sa han ikke bare at han skulle behandle en pasient mest sannsynlig samme dag?

Om førstnevnte er tilfellet, kan noen vennligst forklare meg hvorfor det da går 4 mnd fra Nano får klarsignal til å begynne med 15/40 til første pasient er innrullert?

2 Likes

Nano har NULL problemer med å hente penger.
La det være krystallklart.
Ingenting skulle indikere på noen måte at det er tilfelle.

De kommer IKKE til å informere om rekrutteringen til Paradigme, uansett hvor mange ganger du eller Ling gjentar at de burde det.

Competative purposes, veldig lett å forstå.
Om det holder kursen lav, javel så tror jeg de lever godt med det, så lenge de er confident på det de leverer, og kommer til å levere.

De er IKKE opptatt av å levere short term shareholder value, men long term.
Det kan være frustrerende for oss som ikle nødvendigvis hadde sett for oss å binde midler i fem år, meb vil trolig gi avkastning på sikt.

Det er heller ikke short term investorer de appellere mot, men tyngre industrielle investorer.
Det er først når retail for alvor begynner å gi slipp og de tyngre sitter tilbake, at verdien vil begynne å øke.

«Folkeaksjen» nano, er ikke fremtiden til dette selskapet, det er for ustabilt og lar seg så altfor lett manipulere.
Her trengs det penger som har kommet for å bli, slik at tilgangen på aksjer blir dårligere.
Da vil nye måtte betale stadig dyrere for billetten. Slik er det ikke idag.
For volatilt.
For mange spekulanter
For kortsiktig.
Men det tror jeg endrer seg.
Heldigvis var han veldig klar idag på radium:
Best case: markedet mid 22
Ny klinisk start 2021 med alpha

9 Likes

Akkurat dette synes jeg er litt merkelig.

Per i dag er det noen og 80 sentre som rekrutterer til Paradigme, og det gjenstår ca 90 pasienter før studiet er ferdig innrullert.
Og så skal det 3 år før Betalutin når markedet???

De regner 1 år fra filling begynner til godkjennelse

Beklager skrivefeil fra min side. Skulle selvsagt stått 2020.
Jeg er langsiktig i Nano og Bravo nevnte på podcasten at legemiddelutvikling er maraton.

At det gjenstår 90pasienter er vel bare en antagelse?

De regner siste pasient rekruttert end of 20.
3 mnd scan, noen mnd readout.
Filing Begins mid21.
Max 12 review.
Approved mid 22

De guider virkelig worst case nå, basert på 12mnd review. Breakthrough Therapy Designation eller Priority Review kutter jo ned til 6mnd.

1 Like

Ja ,Bravo bekreftet at Betalutin først kan påregnes å nå markedet i midten av 2022 i 3 FL.På RD konferansen i går sa han under q/a at Betalutin kunne påregnes å nå markedet i løpet av 2022.