Litt DP på tampen
17:50:05 | 42,700 | 506 | BATF | ||
---|---|---|---|---|---|
17:46:11 | 44,820 | 500 | BATF | ||
17:40:49 | 44,716 | 44 920 | BATF | ||
17:40:25 | 44,750 | 40 584 | BATF | ||
16:45:01 | 45,149 | 1 320 |
Litt DP på tampen
17:50:05 | 42,700 | 506 | BATF | ||
---|---|---|---|---|---|
17:46:11 | 44,820 | 500 | BATF | ||
17:40:49 | 44,716 | 44 920 | BATF | ||
17:40:25 | 44,750 | 40 584 | BATF | ||
16:45:01 | 45,149 | 1 320 |
Jeg lastet i dag. Dette er for billig…
Ren psykologi som rår
Klarer ikke helt å kvitte meg med tanken om at man hentet penger nå på grunn av trøbbel fremover. Forsinkelse grunnet rekruttering? Om man kunne vist steady progress med site openings på q4 hadde det vært en ikke-sak.
Vet ikke hva man skal tro om denne manøveren.
Det blir medisin.
Dette er ikke HO, Aborum.
Ja, klart det blir medisin!
Og etter hvert som vi nærmer oss realisering, skjønner vi jo at denne aksjen kommer til å gå fra 0-100 på 2,2 sekunder, evt 40-400,-.
Jeg mener virkelig at en ikke bør samle alle eggene i en kurv, men jeg har snart 60% av eggene mine i Nano, og jeg er ikke spesielt bekymret for det.
O - 100 på to sekund. I disse tider går det fra 50 til 30 på er par dager. Kjennes godt på kroppen det.
Drit i markedet om du har tro på det fundamentale.
Men om du er belånt skjønner jeg at det er litt dritt
Kassen begynte å bli slunken, og ingen vet hvordan makrobildet utvikler seg. Bravo har jo selv sett hvordan postive nyheter ikke har evnet å løfte kursen, så hvorfor vente med å hente penger? Etterhvert som kvartalene går så vil spørsmålet om emisjonen bare blir mer og mer påtrengende. Hva om Nano plutselig måtte hentet penger under korreksjon/krakk?
Også håper jeg de setter i gang 1-3 nye studier for øke verdien av pipen. Helt meningsløst å ha en så lovende og bred portefølje av studier som man ikke bruker penger på.
Jeg er forsåvidt enig med deg. Det du skriver her, kombinert med monsteremisjonen til ultimovacs, gjør det nok til en grei avgjørelse å hente penger nå. Kunne de gjort det tidligere? Tjanei. Det er uansett vann under broen.
Ellers enig i at de burde sette i gang en bredere pipe. Det virker som at fundamentet er til stede, så får man se hva man kan bygge videre på. For min del syns jeg MZL ser veldig spennende ut. Ikke verst å starte et løp hvor man allerede har kliniske data på plass.
Lymrit 37-07 registrert på clinicaltrials.org. Beklager hvis det har vært oppe før. Dette hadde dem altså tid til
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03806179
Study Type : | Interventional (Clinical Trial) |
---|---|
Estimated Enrollment : | 25 participants |
Intervention Model: | Sequential Assignment |
Masking: | None (Open Label) |
Primary Purpose: | Treatment |
Official Title: | A Phase 1b Open-label Study of Betalutin in Combination With Rituximab in Patients With Relapsed/Refractory Follicular Lymphoma (Archer-1) |
Actual Study Start Date : | October 4, 2018 |
Estimated Primary Completion Date : | September 2020 |
Estimated Study Completion Date : | June 2025 |
Herregud for en panic mode det er her inne Ting kommer til å normalisere seg når rep-emien er over, og shorten kommer til å dekkes inn i løpet av året før hardkjøret i 2019 begynner. Dere er nødt til å slutte å stresse med Nordic Nanovector, de har en fullfinansiert pivotalstudie å kjøre ferdig.
Er ikke så sjokkerende at man leter med lupe etter røde flagg når kursen knekker og shorten øker.
I konkurranselandskapet så har vi noe halvny informasjon (ihvertfall for meg…). ME-401 har startet sitt pivotalstudie og hadde per 17/1-2019 2 sentere med status “recruiting”. Begge i Murica, enda ingen spor etter sentere i Europa. Har enda ikke sett noen melding om FPD, men om jeg ikke tar feil så har ikke de brukt å melde dette tidligere.
Sånn for å vri litt på det ift om man kan forvente neon triggermeldinger framover, så kan det tenkes at Bravo/ledelse har sett at positive fundamentale nyheter ikke har hatt den forventede effekten og at de har “identifisert” emisjonsusikkerhet som grunnen til det. Derfor tenker at det kan være greit å ha emisjonen ute av veien slik at evnt positive fundamentale nyheter kan få den effekt på kursen som ledelsen mener den fortjener…
Men det var bare en tanke…
Må si jeg er veldig spent på Q4. Melder selskapet at de fortsatt er “on track” med rekruttering i pivotal ift guiding skal jeg si meg veldig fornøyd.
Unødvendig, aborum. Du som skriver så detaljert og seriøst om Targovax bør holde deg på samme nivå
her selv om du ikke er inne i Nano.
Er inne på det samme tankesettet. Har de fått oppdatering på siste pasienten, uten at det førte til en positiv endring i mdor? Har rekruteringen og åpning av nye senter gått så tregt at de har valgt å ikke oppdatere clinicaltrials siden de fryktet et kursras pga få endringer siden sist? Tok de en emi nå fordi de vet at de må svare på alt dette under q4, og en emi etter q4 kunne havnet på en enda lavere kurs enn nå?
Jeg vet jeg svartmaler, men ingenting av det jeg nevner er vel usannsynlig?
Skal en ta høyde for alt som ikke er “usansynlig” så må en ta høyde for mye.
Knip heller igjen øynene og åpne de i 2021
Er inne på det samme tankesettet. Har de fått oppdatering på siste pasienten, uten at det førte til en positiv endring i mdor? Har rekruteringen og åpning av nye senter gått så tregt at de har valgt å ikke oppdatere clinicaltrials siden de fryktet et kursras pga få endringer siden sist? Tok de en emi nå fordi de vet at de må svare på alt dette under q4, og en emi etter q4 kunne havnet på en enda lavere kurs enn nå?
Jeg vet jeg svartmaler, men ingenting av det jeg nevner er vel usannsynlig?
Hadde jeg vært en innsider , så hadde jeg i hvert fall ikke kjøpt meg aksjer for 1 mill , dersom det du sier er riktig !!!
Men likevel velger de å kjøpe i emisjonen selv?
Nå er det mange nervøse aksjonærer som krisemaksimerer her. Det er på grunn av sånne at kursen faller under emisjonskurs nå.
Jeg velger å tro at styret gjør dette for å vise BP at de mener alvor når de sier de skal kjøre løpet frem til kommersialisering på egen hånd. Er ikke noe problem å hente penger i markedet uansett hva kursen er i Nordic Nanovector.
Jeg tror fortsatt på en partneravtale i løpet av året.