Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Nei. Det vet man ingenting om.

Vi ble jo enige før jul om å avvente litt før vi sendte spørsmål, men jeg sendte nå en mail til de og spurte om dette, siden de har sagt de skulle oppdatere.
Den har vel ikke vært oppdatert siden september eller?

6 Likes

Takk @Oilimp. Forrige update i september ja. :ok_hand:

2 Likes

Den linken du la ut her over er for øvrig til Connecticut’s Official
State Website

Vet ikke om det var rett? :slight_smile:

Lol. Nei. Www.clinicaltrials.gov!

1 Like

Det har vel vært det, siden senter i US har startet rekruttering og det kom separat melding om dette 26. oktober. Siste oppdatering på clinical trials var 12. september. Så vil påstå at vi vet med sikkerhet der har vært noe å rapportere om.

1 Like

Får dere plukket til dere noen av shorteraksjene nå? Antar det er ca 2mill stk i sving.

FØLGER spent med på svar…

Kommer ikke noen oppdatering derifra dessverre.

https://amwatch.dk/secure/article10770261.ece

Ambitions were high when Sund Capital, headed by the former Zealand Pharma CEO David Solomon, announced plans to raise up to DKK 2 billion (EUR 268 million) for investments in up-and-coming biotechs. But now the fund is closing down.

Juli 2018

Hehe… baisser litt jeg da :smile: siden det er så upopulært her.

…betyr det at de ikke holder ord?

Det gjør det. Noe som kan få en til å lure på om det går bra med Lisa R. Det er hun som har henvist til clinical trials siden 3 ganger så langt på presentasjoner.
E. Bravo har tatt med VP til podcasten, og skal ta med VP til presentasjonen i februar.

Endelig kan hun fokusere på å overvåke/fremme forskningen i stedet for å styre PR?

1 Like

Med alle oppkjøpene som skjer i bransjen er det vel bare et tidsspørsmål før Nano også blir snappet opp på disse nivåene. BP har dype lommebøker og Nano kan kjøpes for lommerusk. Sier ikke det skjer snarlig, men blir ikke overrasket om vi får et partnerskap eller bud i løpet av året, spesielt etter H1 2019.

Eli Lilly has agreed to buy Loxo Oncology for about $8 billion in cash:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-01-07/eli-lilly-to-buy-loxo-for-8-billion-to-seal-cancer-focus

3 Likes

Dette er jeg så hinsides enig i… Det blir rett og slett lommerusk det de får Nano får pr idag med deres potensielle produktkandidater og pipeline.

Ser analytikere nå er fraværende når det gjelder å anbefale biotek, og Nano især. Da er nok tiden inne? Uker og måneder går, og tidspunktet for lansering av Betalutin på markedet nærmer seg.

Selv har jeg doblet beholdningen i Nano siste 1,5 måneden.
Begynner å sitte med over det som er komfortabelt hvis det går skeis, men etter all info som foreligger per i dag har jeg ståltro på at dette vil gå veien ila. neste 2 årene. Tålmodigheten er fortsatt på plass etter å ha vært i Nano i 2 år allerede.

2 Likes

Finnes både aksjer med større potensiale og aksjer som er sikrere, men ihvertfall i mine øyne er kombinasjonen uslåelig når det gjelder NANO. Et stykke ned til nestemann i kombinasjonsøvelsen, som kan være selskaper som PHO og PCIB.

2 Likes

Nærmer seg … ja, jo - men vi snakker vel om tidligst i 2020 ?

Jeg tror vi nærmer oss grensen for hva shortfondene kan greie å tyne ut av småaksjonærene. De fleste skjønner nok nå at større aktører har stor apetitt på aksjene våre. Som er verdt langt mer på sikt enn kursen tilsier. Tålmodighet!!!

Jeg er ingen aksjeguru på noe som helst måte, men jeg har kjøpt Nano basert på fundamental tro og ventet… og ventet… Tapt mye underveis, men hvis det går veien til markedet vil jeg sitte igjen med fin gevinst.
Jobber i det daglige som lege og nyter av å kunne følge med på utviklingen av medisinene, markedet og kombinere det med aksjer som er liten hobby ved siden av/pensjonssparing.

Som det har blitt repetert tidligere er det kombinasjonen, enkelheten og livskvaliteten som er en killer kombinasjon for det markedet Nano sikter seg mot. Har sett viktigheten i dette i mitt eget arbeid med pasienter og syntes det derfor er gøy å være med i Nano som har dette som et mål for sine pasienter.
Så får bare følge med nøye videre, så er jeg sikker på at gjengen i Oslo vet hva det holder på med.

16 Likes

Algeta var priset betydelig høyere siste 3 år før de nådde markedet(nær 3 gangen fra NANO nå). Det er 1 år til 2020. Vet ikke når oppgangen kommer, men lettere for min del å ha skuffa full av NANO enn å være uten.

6 Likes