Er det noen som har fått snusen i noe nå?
Hm, jeg så bare på aksjen teknisk og på ordreboken når jeg kjøpte. Mer enn nok for meg
Tenkte på det samme. Mye oppgang siste halvtimen, på et ganske så brukbart volum… Kan være at noen vet litt mer enn den gjengse småsparer…
Dagens tekst fra DP
7:48:00 | 55,600 | 184 | BATF | ||
---|---|---|---|---|---|
17:41:16 | 54,210 | 11 055 | BATF | ||
17:41:04 | 54,182 | 14 251 |
Sjekket kjøp/salg - dybden etter slutt i dag. Påfallende å se noe større salgsposter oppover på lista. Jeg tipper de nye short-aksjene skal brukes her? Legges de jevnt inn oppover, kan oppgang hindres effektivt. Spillet skal nok sinkes, nærmest for en hver pris.
Igjen stusser jeg over at noen aktører låner ut til denne aktiviteten. Vanskelig å forstå hensikten.
Ser ut til at XTX, PAS og DNM sliter med å fylle på med short aksjer for å dekke etterspørselen? Spenningen stiger.
De siste shortaksjene må ha blitt tatt inn i leiet rundt 53 kr. Når begynner disse å smerte?
F… også. Jeg som trodde jeg skulle fortsette å få kjøpt billige aksjer utover våren
He he de er jo grisebillig ennå da men jeg får mindre for penga rettere sagt
Helt feil. Du får absolutt mer for penga. He,he.
Fint med grønne tall, Bremset litt nå. Volumet er litt lavt…
Rolig stigning er bra, men er også litt bekymret for lavt volum. Godt å hittil se at kjøpet på 52,90 kr ikke gikk rett i minus som når jeg gikk på en smell og kjøpte på 74-tallet før jul
Er nok en erfaring flere Nano-aksjonærer har gjort seg. Noen kilevinker, noen toppturer. Av og til ørkenvandring. Bratt , til tider frustrerende, læringskurve. Bare å finne frem vannflaske, kaffe og tålmodighet.
Lavt volum kan isolert sett ses på som en svakhet ved oppgangen, men det at stigende kurs ikke fører til at det tyter ut selgere på alle bauger og kanter underbygger min oppfatning av at antallet “løse” aksjer i NANO er blitt mer og mer begrenset. Mulig oppgangen også skyldes at siste aksjonærutskrift viser at State Street akkumulerer flere og flere aksjer.
Vi kan jo ta inn gode gamle “Naive Prediciton” som spår NANO til kr. 120 før 2 mnd.
Godt nytt år folkens!
Fyttikatta som Ndure (https://www.youtube.com/watch?v=o7O1fFJVLRM) ville sagt, I løpet av et drøy år nå, så vil NANO søke om CMA for 3L., samtidig som de vil manøvrere ARCHER-1 rett inn i fase 3…
Dette er temmelig potente saker!
XTX flytter seg stadig opp på kjøpssiden. Har vel innsett at det nå er mindre å squeeze ut av Ola og Kari. Tror det er traderaksjer som er hovedmålet nå?
Noen som har en formening om når man kan forvente å høre noe om ny styreleder?
Veldig, veldig snarlig.
Jeg tenker dette må på plass i Q1.
Årsmøte og årsrapport går kanskje hånd i hånd, og det krever vel generalforsamling for å gi noen den stillinga?