Regner med at det er generalforsamling eller evt. ekstraordinær generalforsamling (EOG). Og da må forslag til ny styreleder komme sammen med innkalling til enten årsmøte/generalforsamling eller evt. EOG. Og da blir det sikkert ny runde med opsjoner…
Hvordan vet du at det er XTX?
XTX er inne og styrer showet i mange papirer. Roboten deres kjører med faste bestemte poster rundt forbi. Systemet er tregt og lett å følge, som jeg har gjort i flere år.
Så du baserer dette på din “erfaring” ved å se på handelsmønsteret. Det er lenge siden handlene ble anonymisert og dine utsagn kan følgelig ikke verifiseres?
Det irriterer meg at jeg gadd å svare deg.
?
Hvorfor? Det er vel et relevant spørsmål. Når du uttaler deg spesifikt om hvem som står bak anonyme handler, er det god kutyme å oppgi kilden. Det er stort sett ryddighet slik på DETTE forumet.
Jeg legger null vekt på hva andre hevder de tror eller mener de vet, jeg baserer meg kun på info jeg får av andre som jeg selv kan verifisere. Jeg ønsker i hvert fall som et minimum å vite bakgrunnen for at noen mener å vite noe.
Ja, forsåvidt enig i det, men det pleier vel å komme en børsmelding om slike ting i forveien i forhold til person man ser for seg som styreleder. Det er vel den meldingen jeg er litt spent på når kan foreligge. Det har da gått ganske lang tid nå.
Tid for DP
17:40:39 | 58,060 | 15 138 | BATF | ||
---|---|---|---|---|---|
17:40:39 | 57,617 | 22 787 |
DLBCL er oppdatert på ctgov
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02658968?term=Betalutin&rank=1
Oppdateringen på DLBCL sammenliknet med forrige gang den var oppdatert
https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT02658968?A=5&B=6&C=Side-by-Side#StudyPageTop
Ihvertfall greit å få bekreftet at Lisa ikke har glemt både passord og svar på hemmelig spørsmål til brukerkontoen sin.
Fått et par nye sites og full speed fremover da
Interessant at de har endret study completion til juni 2019. Tyder på ASH-juice?
Ellers gledelig å se at de har fått opp sentrene i studiet, har en forhåpning om at man etter å ha gjennomført to trinn av doseeskalering åpner slusene for dette studiet og kan se på effekt ved tilnærmet full gass.
Jeg kom frem til 7 nye sites recruiting
Bare 2 nye recruiting vel…?
ellers er det oppdatert/spesifisert sykehusnavnene på 5 av de som allerede rekrutterte – så vidt jeg kan se ihvertfall…
(og så er det oppdatert/spesifisert sykehusnavn på 2 som ikke rekrutterer ennå også)
Ser du har rett der ja, har nok misforstått den oppdateringen litt
Forsiktig plukking av robotaksjer nå. He,he.
Jeg så 7 nye sites som sto som recruiting på den linken, men 5 av de rekrutterte visst allerede.
Tok altså feil der Men 2 nye er bra uansett, er ikke så mange pasienter de skal ha inn.
Fikk svar nå fra Malene i Nano angående oppdatering av Clinicaltrials.go:
" Unfortunately we haven’t had time to update clinicaltrials.gov after the Q3 report.
We will update clinicaltrials.gov in connection with our FY report the 27th February.
Best regards,
Malene "