Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

new 177-Lu project

Var det Humalutin eller enda et nytt produkt???

Hmm. Jeg trodde med en gang at dette var alpha37?

Eller, det er kanskje denne?

Er det NNV003 som brukes i Humalutin også? Eller bruker de en annen antibody der?

Edit, har noen bedt Nano legge ut presentasjonen fra EANM?

Det kjipe navnet på Humalutin er: 177Lu-NNV003

3 Likes

« In mouse models of three different types of B-cell NHL — mantle cell lymphoma, diffuse large B-cell lymphoma and chronic lymphocytic leukaemia — Humalutin had a favorable biodistribution, with high uptake by the tumor»
Tell us something we…

Så basicly er det mulig huma funker for de samme indikasjonene på mennesker men i hvor stor grad er ukjent. Ka else er nytt

Mulig nedside: at mulige imunrelaterte «positive bivirkinger» av beta pga ikke chimeric; ikke skjer med huma og huma får lav mDor eller effekt på mennesker.
Mulig oppside: Om nedsiden ikke slår til har de et produkt til 1/2 linje av hauger av indikasjoner som kan brukes gjentatte ganger inntil kreften eller cellene starter å gjemme cd37

På tide med en fase 1 snart. Så vil effektdata fra en fase II med 20 pasienter være ca 2 år unna.
En fl europapartner med upfront som kan dekke dette, oppstart salg beta, preklinisk alpha og mzl fase 2.
Hva trengs? Jeg tror 3-500 mill. Kanskje mer om dlbcl skal med.
Da hadde nano vært finansiert og på rute til å bli et medium pharma.

Hadde de henta inn 100 extra istedenfor å skrinlegge huma back in the day. Så hadde vi hatt fase 2 dataene nå om en liten stund.

Men sålenge huma og alpha bare er preklinisk og ufinansiert så blir nano bare å loke rundt i 3l Fl land, som alle pr nå vistnok veit at er verdiløst :wink:

2 Likes

Det er nok heller motsatt:

Humalutin-studier venter bare på en partner:

In conclusion, the next generation chimeric anti-CD37 RIC 177Lu-NNV003 was shown to improve survival of mice with CLL, MCL and DLBCL xenografts and to have a favourable toxicity profile. These encouraging results warrant further investigation of 177Lu-NNV003 in clinical trials to determine whether the additional immunotherapeutic component, longer biological half-life and potential reduced risk of immunogenicity offers any clinical advantage to patients with relapsed B cell malignancies.

For hver dag som går uten at emisjon meldes, dess mer sikker blir jeg på at det meldes partner først.

12 Likes

Frykter du tar feil, håper du har rett :slight_smile:

6 Likes

Hvis hver dag passerer uten at en emisjon meldes er det vel en nødvendighet at partneravtale (eller annen finansieringsmåter) meldes først.

Så, ja, dette tror jeg at du kan være ganske så sikker på.

1 Like

Nano kan vel ikke sitte å tro det er tidlig å melde emisjon nå? Burde jo komme etter hvert om den kommer tenker jeg.

Skulle noe avtale komme så håper jeg det er for 2L, samt mzl og dlbcl. virker som 3L er tatt sikte på for kjapp godkjenning!

For hver dag som går uten at partner meldes, dess mer sikker blir jeg på at det meldes emisjon først.

Stikkord: To sider av samme sak.

For hver dag som går uten at emisjon meldes, jo lavere tror jeg emisjonskursen blir.

1 Like

Jeg tror den blir høyere .

Tar poenget ditt @SverrO, men samtidig er jeg uenig.

Det tar lang tid å få på plass en partneravtale da det er mange kommersielle, operasjonelle og juridiske problemstillinger som skal avklares. Dersom de ikke var i diskusjoner med en mulig partner, så tror jeg de hadde trykket på emisjonsknappen for lenge siden. Ellers tar de høy risiko ved å gamble på at en partner dukker opp, samtidig som at de risikerer å forhaste seg med å bli ferdig til litt utpå våren.

7 Likes

:face_with_monocle:

Er jo nettop den dataen sammenlignet mot samme type data for beta som danner grunnlaget for utsagnet mitt.

Du prøver kanskje å si at du er uenig i mitt utsagn om at mulige «ekstraeffekter» beta har på mennesker pga ikke chimeric, ikke nødvendigvis slår til på mennesker med huma pga chimeric.
Men da får du begrunne det med noe annet enn å peke tomt på samme data jeg kommenterte

Ekstra gode museresultater med huma i forhold til beta gjør ikke muligheten jeg peker mindre mulig. Den underbygger heller muligheten.

«New Mayo Clinic Vaccine Kills Patient’s Cancer Cells»

Dammit.
Om man pauser video og zoomer inn kan man lese
Fluquadri 0,5ml
Og Sanolfi.

Videoen er vel fake brukt i sammenhengen da dessverre.
Ellers så går det vel kanskje ann å bruke doktor og klinikknavnet til å finne ut hvilke studie det er.
Men pga dette for tiden gjelder brystkreft hører det vel hjemme på generell biotech. Evnt på trådene til firmaene som driver med vaksiner.

1 Like