Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Enig. Om Nano sitter på så mye gull som både vi her på forumet og de ansatte i selskapet tror, så er det ikke urimelig å anta at et eller annet BP vil ha litt av det de også.

Nordic Nanovector signs global clinical and commercial agreement with insert BP name

Tror Bravo er en skøyer, stay tuned :smiley:

5 Likes

Jeg tror det kommer en solid partneravtale med Novartis eller Merch, med en god upfront-payment og milepæler i tillegg.
Ja, kanskje en emisjon først, men jeg tror ikke det.
Kun min magefølelse da, etter å ha fulgt både Nano og sektoren tett i nærmere 3 år :+1:

3 Likes

Helt enig. Dette tar lang tid å få på plass og det er mye som må avklares. Nettopp dette og den korte tiden som har gått siden det begynte å komme håndfaste data fra bl.a. PARADIGME mener jeg det er lite sannsynlig at det kommer en slik avtale nå. Det er lov å håpe, men jeg mener sannsynligheten er lav.

Tja, med en børskurs som er helt gruset i kjelleren (min vurdering) har de noe å tape på å vente litt? Hvorfor kjøre nå - og ikke om 2-3 mnd? Kassen er jo ikke helt kunnskaper, eller?

Jeg også vil være med :clown_face:
Jeg tror at for hver dag som går er vi nærmere ingen emisjon, ingen partner og tom bankkonto med påfølgende konkurs.

8 Likes

Kan d tenkes at de har forhandlet frem en avtale basert på fremtidige underliggende resultater som feks resultater fra noen flere pasienter i Archer studie som bør være klar før nyttår.
Kommer det inn en 3-5 pasienter til med lignende resultater som de 3 foregående, ja så signeres avtalen og offentliggjøres.

Jeg tror d meget vel kan hende. Ikke usannsynlig at man lager avtaler på forventet resultat som blir trigget av dokumentert resultat innen en gitt tid

2 Likes

Jet tror…rekrutering av paradigms går raskere en gaidet og at veldig mange vil være med på en finansiering av seleskapet får å få produktet ut i markedet.

2 Likes

Altså, BP er jo ikke helt blottet for å ta litt risiko. Nano trenger først kapital for å dra i land Paradigme. 3–400 mill i en rettet emi i dag vil være en liten pris å betale for å få sikret rettigheter til Betalutin med påfølgende milestones når caset er vesentlig derisket noe lenger ned i veien. Husk at det ikke bare er 1 potensiell partner der ute.

Når det er sagt så settes ikke en slik emi med rabatt. 10-20 stake i selskapet med tilhørende styreplass er noe en BP må bla opp for. Tenk hva som hadde skjedd med kursen om Roche hadde flagget 5%.

Dessverre så er det mye lettere å være negativ enn positiv i et bjørnemarked. :sun_with_face:

1 Like

Enig med deg, derfor det er så binært. For tenk hva som skjer med kursen om Bravo henter 20-40% i emisjon?
Er liksom helt håpløst. Er enten eller og her må man nok bare gjette😉

Da må det EGF til. Styret har bare fullmakt til 20%

1 Like

Om det kommer en partneravtale så innebefatter det minimum cash UP front for videre drift av selskapet til markedsgodkjennelse pluss 1-2 år.

Spennende tider i alle fall.

Og så må jeg legge til.

For hver dag som går uten emisjon, øker sannsynligheten for partner avtale. :clown_face::woozy_face::face_with_head_bandage::mask::cowboy_hat_face::dizzy_face::joy::joy::joy:

1 Like

For hver dag som går uten at noe skjer, øker sannsynligheten for at noe snart skjer

8 Likes

Jeg for min del tror det meste nå bør være sagt om Emisjon/Partner, og velger å vente å se. Aksjene har jeg lagt på et lurt sted, og har heldigvis glemt hvor. :innocent:

2 Likes

For hver dag som går uten at emisjon meldes, dess mer sikker blir jeg på at emisjon ikke kommer til å meldes.

1 Like

Dessverre så er det mye lettere å være positiv enn realistisk når man kommenterer biotek generelt og norsk biotek spesielt.

Ja, det skyller virkelig en bølge av positivitet over biotek-Norge! Strengt tatt så er det vel ikke noen motsetning mellom å være positiv og realistisk som du antyder her. Positivitet og negativitet til debattantene i tråden ser mer ut til å gjenspeile hvorvidt vedkommende er inne eller ute av aksjen. Fasiten får vi senere.

3 Likes

Ja, jeg vil jo si at positiviteten og optimismen er gledelig tilstede her på Tekinvestor, og godt er det.

Men husk en ting. Absolutt alle kommer til å "eie"aksjen når oppkjøpet er et faktum.

1 Like

Da er det best å flagge at en har KJØPT (masse) , så ingen sier at en back trader - selv om en mest leser :wink:

1 Like

Dessverre så er det mye vanskeligere å være realistisk enn negativ når man kommenterer norsk biotek, og Nano spesielt.

6 Likes