Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Jeg tror det kommer en solid partneravtale med Novartis eller Merch, med en god upfront-payment og milepæler i tillegg.
Ja, kanskje en emisjon først, men jeg tror ikke det.
Kun min magefølelse da, etter å ha fulgt både Nano og sektoren tett i nærmere 3 år :+1:

3 Likes

Helt enig. Dette tar lang tid å få på plass og det er mye som må avklares. Nettopp dette og den korte tiden som har gått siden det begynte å komme håndfaste data fra bl.a. PARADIGME mener jeg det er lite sannsynlig at det kommer en slik avtale nå. Det er lov å håpe, men jeg mener sannsynligheten er lav.

Tja, med en børskurs som er helt gruset i kjelleren (min vurdering) har de noe å tape på å vente litt? Hvorfor kjøre nå - og ikke om 2-3 mnd? Kassen er jo ikke helt kunnskaper, eller?

Jeg også vil være med :clown_face:
Jeg tror at for hver dag som går er vi nærmere ingen emisjon, ingen partner og tom bankkonto med påfølgende konkurs.

8 Likes

Kan d tenkes at de har forhandlet frem en avtale basert på fremtidige underliggende resultater som feks resultater fra noen flere pasienter i Archer studie som bør være klar før nyttår.
Kommer det inn en 3-5 pasienter til med lignende resultater som de 3 foregående, ja så signeres avtalen og offentliggjøres.

Jeg tror d meget vel kan hende. Ikke usannsynlig at man lager avtaler på forventet resultat som blir trigget av dokumentert resultat innen en gitt tid

2 Likes

Jet tror…rekrutering av paradigms går raskere en gaidet og at veldig mange vil være med på en finansiering av seleskapet får å få produktet ut i markedet.

2 Likes

Altså, BP er jo ikke helt blottet for å ta litt risiko. Nano trenger først kapital for å dra i land Paradigme. 3–400 mill i en rettet emi i dag vil være en liten pris å betale for å få sikret rettigheter til Betalutin med påfølgende milestones når caset er vesentlig derisket noe lenger ned i veien. Husk at det ikke bare er 1 potensiell partner der ute.

Når det er sagt så settes ikke en slik emi med rabatt. 10-20 stake i selskapet med tilhørende styreplass er noe en BP må bla opp for. Tenk hva som hadde skjedd med kursen om Roche hadde flagget 5%.

Dessverre så er det mye lettere å være negativ enn positiv i et bjørnemarked. :sun_with_face:

1 Like

Enig med deg, derfor det er så binært. For tenk hva som skjer med kursen om Bravo henter 20-40% i emisjon?
Er liksom helt håpløst. Er enten eller og her må man nok bare gjette😉

Da må det EGF til. Styret har bare fullmakt til 20%

1 Like

Om det kommer en partneravtale så innebefatter det minimum cash UP front for videre drift av selskapet til markedsgodkjennelse pluss 1-2 år.

Spennende tider i alle fall.

Og så må jeg legge til.

For hver dag som går uten emisjon, øker sannsynligheten for partner avtale. :clown_face::woozy_face::face_with_head_bandage::mask::cowboy_hat_face::dizzy_face::joy::joy::joy:

1 Like

For hver dag som går uten at noe skjer, øker sannsynligheten for at noe snart skjer

8 Likes

Jeg for min del tror det meste nå bør være sagt om Emisjon/Partner, og velger å vente å se. Aksjene har jeg lagt på et lurt sted, og har heldigvis glemt hvor. :innocent:

2 Likes

For hver dag som går uten at emisjon meldes, dess mer sikker blir jeg på at emisjon ikke kommer til å meldes.

1 Like

Dessverre så er det mye lettere å være positiv enn realistisk når man kommenterer biotek generelt og norsk biotek spesielt.

Ja, det skyller virkelig en bølge av positivitet over biotek-Norge! Strengt tatt så er det vel ikke noen motsetning mellom å være positiv og realistisk som du antyder her. Positivitet og negativitet til debattantene i tråden ser mer ut til å gjenspeile hvorvidt vedkommende er inne eller ute av aksjen. Fasiten får vi senere.

3 Likes

Ja, jeg vil jo si at positiviteten og optimismen er gledelig tilstede her på Tekinvestor, og godt er det.

Men husk en ting. Absolutt alle kommer til å "eie"aksjen når oppkjøpet er et faktum.

1 Like

Da er det best å flagge at en har KJØPT (masse) , så ingen sier at en back trader - selv om en mest leser :wink:

1 Like

Dessverre så er det mye vanskeligere å være realistisk enn negativ når man kommenterer norsk biotek, og Nano spesielt.

6 Likes

Er det gale å være positivt til et produkt som viser meget gode egenskaper?

Er det urealistisk at det kan komme partner, når Nano har et så bra produkt å vise til?

3 Likes