Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Kan se slik ut. Om en ser på setningen under tatt fra børsmeldingen så kan en begynne å spekulere

The Board has considered alternative structures for the raising of new
equity.

Kan de ha vært i samtaler med partner, men betingelsene var så dårlige at de velger å fortsette alene?

Morsomt å se på de som har skrytt nano opp i skyene, plutselig sier at selskapet er dritt og at betalutine ikke funker. Bare fordi det kommer en nye emisjon.

1 Like

Vet du eller tror du ?

Hvem sier dette?

Jeg vet. Stengte før kl 17, så dette gikk radig

lander vi på rundt 22 kroningen?

Ok. Det er jo bull om rabatten ikke er for høy. Om ikke det bare er short som er dekket da.

Hva når vi våkner opp til melding om at emisjonen er fulltegnet i morgen?

For min egen del var emisjonen gitt på forhånd.

Det skremmende er hvordan de ordlegger seg, og hvordan de har rekruttert så langt. Grell lektyre imo.

1 Like

Ble tegnet på 30 minutter, så den mld kan du få nå. Kurs kommer snart.

2 Likes

Det eneste som er bull med en emisjon på denne kursen er om flere sterke fond tar plass på topp 10 listen.

Fulltegnet og stengt, er ikke det samme. Om de gjør jobben sin fortsetter de å ta i mot tegninger lenge ennå, samtidig som de får folk til å akseptere en stadig bedre kurs (eller lavere rabatt om dere vil i forhold til sluttkurs)

2 Likes

Vet ikke helt hvordan slike ting foregår, men kan ikke det faktum at det er så raskt ekspedert bety at man kan ha solgt seg for billig, og kunne lagt lista høyere?

1 Like

høres ut som rabatten var stor med tanke på hvor rask tegningen var ja. hmm

mest sansynlig !

Jeg deler når jeg kan gå ut med kurs.

Enig i at rekrutteringen ikke har gått som planlagt, men de sier at de er komfortable med 2020, så da må vi nesten ta det som god fisk.

Dog vet man at biotek er high risk, high reward. Ledelsen har vært lite aksjonærvennelig de siste årene, noen av de skulle helt klart gått på en Business school.
Det sagt så er betalutin i verdensklasse på sitt område og vi ser fler og fler velkjente profiler som entrer selskapet. Tror ikke selskapet hadde ansatt disse ressursene hvis de ikke visste at produktet kom til å bli en suksess. Gi det noen år, selskapet er i sine siste faser.

“kun” 32 pasienter var i første øyekast skuffende for min del. Håper virkelig det er full fart fremover nå. Syntes også de har hatt et veldig høyt kostnadsnivå til å ikke ha rekruttert så altfor mange pasienter. Totalt sett må jeg si meg litt skuffa. Vi får se hva kursen ligger på etterpå, og kjøper nok litt mer etterhvert…

1 Like

Vi får håpe du har rett da

På chaten sier Dnb 20-21kr?

1 Like