Hvis det stemmer er det skremmende dårlig!
Erfaringer fra tidligere emisjoner i biotek har vist at kursen ofte dupper under tegningskurs, og shortere som herjer med selskapene gjør ikke ting bedre. Nano har mye å bevise fremover.
Hvor leser du det fra?
(Har ingen “verktøy” og spør av nysgjerrighet)
22 kroner er mitt estimat
Det kan være det var Fakenews
." Det er ikke ståa, og eneste emisjon vi kan se er en rettet og lukket plassering. En slik vil en gang for alle legge tiden på 20 og 30-tallet bak seg, og markedet vil ikke skjønne hva som tok de på sengen off guard og tom for aksjer."
Enn så lenge så kan vi jo håpe på at observer ikke bare fikk rett i at det ble en rettet emisjon, men at han også får rett i det han så for seg som konsekvensene av emisjonen.
Håper han ikke har rett i at vi skal legge 20tallet bak oss… FORDI vi skal ned til 10tallet
In addition, the Private Placement is subject to marketing through a presounding and a publicly announced bookbuilding process.
By this, a market based
subscription price will be achieved.
kan noen utdype hva første transje går ut på?
edit: j***a iphone
Tipper 22,- jeg. Oppunder 20% rabatt er vel sannsynlig her. Men 32 pasienter finner jeg meget skuffende. Det er tross alt 16 mnd siden første pasient ble dosert, så her må det skje mirakler om 2H2020 skal holde. Pasientene elsker oss, og “køen” faller igjennom.
Hvis man kan bruke historien som mal så faller vel kursen godt under emisjonskurs de neste ukene også.
Denne emisjonen gir drift i 2 kvartaler. 2 KVARTALER, for 20%
Dette er et tragisk kursnivå og måtte hente penger på.
Edit;Og, nei jeg ønsker ikke kursen ned. Jeg er rævkjørt nok som det er takk.
Første transje får levert handlebare aksjer umiddelbart, på utlån til selskapet fra Healthcap. Viktig for å få med shorterne vil jeg tro. Og fond som må kunne rebalansere daglig.
Transje to må vente til nye aksjer er utstedt og registrert i Brønnøysund.
Hvor mye får man inn etter omkostninger ved en 20% emisjon på 20,-?
Folkens, vi visste dette kunne skje og at det kunne komme. Hva de tenker får vi spørre om ved Q3. Det gir 0 mening å kjøre emisjonen nå i stedenfor ved R&D. De kunne også ha ventet til ASH og DLBCL resultater. Hvis de nå likvel gjør dette får vi håpe at de satser på partner til neste år. Jeg har hele tiden tenkt emi nå og partner neste. Har ikke noe annet logikken å gå etter her…
Jeg tenker dette kan være et ledd i en forbedret forhandlingsposisjon i partnerdiskusjoner. Klassisk i såfall.
Er bare det at logikken (min også) har fått seg så mange skudd for baugen de siste årene. Det har dessverre, etter min mening, blitt tatt en god del merkelige og ikke minst på grensen til skjebnesvangre avgjørelser av ledelsen etterhvert.
Tror mer at selskapet har mistet kontroll over hendelsesforløpet, og at de ikke lenger har kontroll over hvordan ting utfolder seg fremover.
Stien har vært satt en stund nå, trådd opp av begivenheter som ligger langt tilbake i tid.
Syntes også det er lite gunstig å kjøre emisjon nå, men kan jo godt være at de ikke kunne få en mer tilfredsstillende avtale med BP og dermed gikk for emi. Et lite halmstrå får være om dette legger grunnlag for en partneravtale, men det tror jeg er mest ønsketenkning akkurat nå.
Gjorde NANO en feasibility study før de valgte sites? Skremmende med 32 pasienter på 16 mnd
Du skal se at problemstillingen er den samme for alle små bioteks, både release og paradigme. Det er seigt!
Det de sier er jo at de har fått kontroll over hendelsesforløpet først nå