Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Perspektiv fra min side:

Siden Nov 2017 har jeg økt min portefølje med Nano aksjer med 50% med en snittkurs på 31 kr aksjen.

Om vi skulle forholdt oss til “Amerikanske” priser og utvikling på bio-tech aksjer slik som mange her på forum liker å relatere seg mot. Så tviler jeg STERKT at jeg (relativt sett) har hatt så mange aksjer korrigert mot utvanning.

Største taperne er de som har vært med fra begynnelsen av samens med de som kjøpte på 80++ uten akkumulering.

Største vinnerne er jo selvsagt de som kommer inn nå på dette nivået. Men står fortsatt på at min strategi med å kjøpe under veis ikke har vært feil, selv om jeg i dag “blør”.

I dag vet vi svaret, for 1 år siden, 2 år siden, 3 år siden kunne vi bare gjette.

Med en cashburn på 100+ mill i kvartalet og den rekrutteringstakten de viser her, så har de jo alt annet enn kontroll. :thinking:

4 Likes

Nei tror det er en generell vending for å godtgjøre lovens generelle krav om likebehandling av aksjonærer - altså at de har gjort en vurdering i henhold til loven.

Er det ikke 100 mill i kvartalet?

My bad, selvfølgelig endret. :joy:

Despite a slower than expected start, PARADIGME is now recruiting in line with the company’s expectations and in line with previous clinical trials in similar patient populations; with 32 patients enrolled to-date, the company aims to complete recruitment of the targeted 130 patients in H2 2020.

I kvartalet, ikke måneden.

Det er først nå de har rekrutteringstakten de regnet med i starten.

Så får vi håpe de melder fremgang på Q3 allerede.

3 Likes

Sier selskapet. Noen som tror på dette? Etter alle utsettelsene?

2 Likes

Det er jo det da. De har jo utsatt av en grunn.

En hver må nok ta sin avgjørelse.

Når selskapet er eneste kilde til informasjon må du stole på dem
Eller finne deg andre aksjer. Det er helt frivillig å eie aksjer i Nano

4 Likes

Vet ikke hvor lang tid det tar fra rekrutering til behandling men en ting er sikkert NHL FL er en “seig” krefttype som tar tid. I tillegg skal de rekrutere, undersøke og fastslå at FL 2 behandlingen ikke gjorde nytte av seg.

Vi skal selvsagt forholde oss til ledelsens guiding, men det er vel mange variabler som får konsekvens på tid som Nano ikke rår over. Igangsetting av klinikker er jo en hemsko og faktor av betydning.

Jeg mener igangsetting av klinikker ikke er et problem, og mer en avsporing fra det reelle problemet. Det er hva som produseres eller ikke produseres på disse klinikkene som er problemet.

1 Like

Hvor har du det fra at HealthCap ikke tegner for mer enn 10 mill kr??

Jeg tror markedet har ventet på emisjon.

Jeg er positiv og laster opp (ikke belåning).

1 Like

I mine øyne er åpning av sites det eneste som har vært on track det siste året:

August 21. 2018 - 41 sites

November 5. 2018 – 51 sites

Februar 26. 2019 - 69 sites

Mai 22. 2019 - 74 sites

August 21. 2019 - 81 sites

Oktober 17. 2019 - 85 sites

Er den fulltegnet?

Skjønner ikke hvem som tegner seg nå, er jo bare å vente på neste emisjon…:joy::joy:

2 Likes

De tegner seg kanskje fordi de regner med at det ikke kommer en emi til? :thinking:

1 Like

Yeah right…

2 slappe emisjoner på under 12 måneder, hvilket signal sender det videre?

At selskapet blir solgt for skrapelodd før neste kapitalinnsprøyting

2 Likes

Hvis jeg husker riktig tegnet ikke Healthcap seg i sist emi (fordi de regnet med denne?) men de tegner seg i denne (fordi de regner med å tjene på det :wink:)

7 Likes

Har jeg sagt at Bravo sitt modus i Tigenix var å hente penger jevnt og trutt uten å ta så veldig hensyn til aksjekursen underveis?

Ja jeg har visst det gitt.

13 Likes

Blir satt mellom 22 og 23 kroner, boka stenges kvart over syv, men var fulltegnet før kl 17 :ok_hand:

5 Likes