Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Da traff jeg ganske godt med mitt estimat :slight_smile:

Stemmer det, så jeg skjønner ikke helt hvorfor han ble skrytt opp i skyene? så lenge utsagnene hans holder vann så er det vel ikke en dårlig måte å gjøre det på, men det er jo veldig stor-aksjonærvennlig taktikk.

Et mysterium for meg hvem som tegner.
De kan umulig ha fulgt med på norsk biotek særlig lenge…:wink:

det er fordi du er en surpeis.

2 Likes

Tipper Spått-On slang seg på i alle fall. Ligger en ny Ampera på Finn as we speak.

12 Likes

I morra skal vel flere av dere selge dere ut på fallende kurs og jeg skal kjøpe alt jeg makter. Jeg er hellig overbevist om at denne skal langt over det vi har sett tidligere av ALT High i nærmere fremtid enn siste ALT.

Å utvikle medisin ja det koster. Å kjøre emisjon nå vs etter RD dagen det har jeg full forståelse for.
Regner med de samme som tegnet seg på 114 er med i denne runden også. Les ville vært veldig feil å lansere ny emisjon på good news.

Jeg har full tiltro til at ledelsen har gode rådgivere og vet hva de gjør når de skal ta dette til markedet på egen hånd.

Hvorfor i all verden har de investert og ansatt så mye flinke folk inneværende år dersom de ikke har trua på dette. Hvorfor gidder de flinke folka med større kompetanse enn oss på området å takke ja til stilling i dette selskapet dersom de ikke har trua.

Folkens… La ikke reptilhjernen overta i morra når kursen skal ned. Prøv heller å snitt ned eller sitt rolig. Alle solemerker peker i retning av at dette går riktig vei og at det fundamentale viser gode resultater.

Ledelsen har bevist gang etter gang at de ikke bryr seg nevneverdig om kursen dag til dag. Det er det fundamentale de har fokus på.

Om snittet er ditt eller datt er ubetydelig når dette selskapet lykkes.

Takk Gud for at trollet er ut av skapet Å vi endelig slipper mer emisjonsprat og kan fokusere på det fundamentale og andre viktige milepæler som jo vil komme.

15 Likes

Gir deg 1-2 kvartaler før maset er tilbake.

Ja ikke sant, bedre å kjøre emisjon på bad news!:joy::joy::joy:

2 Likes

Høres veldig bra ut og i tråd med rabatten jeg forventet. Var noen i chatten som prøvde seg på 50% rabatt :joy: Jeg synes det er greit å få dette ut av verden. De eneste som bør være sure nå er de som ikke klarer å opprettholde sin eierandel. Selvfølgelig synd men sånn er livet. Personlig har jeg ventet med å gjøre store kjøp til dette var avklart, og har bare lastet mindre poster etter ferien. Har planer om å øke betydelig mye mer enn 20% så for min del er dette fint. Men har forståelse for at andre ikke deler samme oppfatning :slight_smile:

4 Likes

Spørsmålet er vel heller hvor lenge til før diskusjonen kommer tilbake. ca. 300 mill, holder det gående i snaut 3 kvartal så er en i samme situasjon som nå, kanskje.

1 Like

Jepp, de valgte den verst tenkelige løsningen. Snakk om å pisse i buksen for å holde varmen!

2 Likes

Hva er egentlig din agenda godeste InVivo ?? Hvor negativ kan du egentlig bli ???

3 Likes

Dette er jo absolutt noe en bør ta opp på neste kvartalspresentasjon, og da bør man forvente et skikkelig svar. Hvis man tenker logisk så bør man nok regne med noe annet enn emisjon ved neste korsvei, men det vil tiden bare vise. Som @zappa66 sa så er det ingen som tvinger noen til å være innvestert her. Vi kjenner alle risikoen med utviklingen av medisin, men som @Tassrass er inne på så har vi her en medisin med gode resultater det er liten tvil om til slutt vil vinne frem. Så får hver enkelt vurdere om de har råd til å være med på denne reisen eller ta en pause i mellomtiden :slight_smile:

4 Likes

Blir jo negativ når de gikk for den dårligste løsningen. Dette har de vist lenge, derfor burde de klemt til når aksjen lå på 30-40 tallet og kjørt 40-50% utvanning.
Da hadde emisjonsfrykten var årevis unna.
Nå går det 1-2 kvartaler før emisjonspøkleset er tilbake.

Må gå an å være kritisk før dere begynner å hyle og skrike om agenda.

8 Likes

Helt enig i det du skriver der.
De kunne knapt valgt et dårligere tidspunkt.

De regnet med at fremgangen og de gode resultatene vil gi langt høyre kurs enn hva vi hadde i dag.

Jeg tenker at det er en grunn for at dem satt emisjonen nå… Den som lever får se :slight_smile:

Jo de kunne ventet en måned. Alle tidspunkt etter dagen i dag ville vært dårligere

5 Likes

Ja, derfor jeg endret mitt innlegg til “knapt”

Har vært skeptisk til Nano lenge, men har hatt den på radaren og gikk inn på lavt 30-tall for noen uker siden.
Syntes at dette med cash situasjon og forsinkelser ikke kunne være av beste sort og kom meg heldigvis ut igjen med et marginalt tap.
Jeg håper inderlig at selskapet lykkes på sikt, men jeg er temmelig sikker på at det ikke er over med denne emisjonen.

4 Likes

Det er lett å være etterpåklok. Hvis man ser på siste emisjonen i PCIB som nå nesten blir genierklært, så var stemningen en litt annen i emisjonsperioden.

Vi vet ikke hvilket handlingsrom styret i Nano har og har hatt, så det vi holder på med blir i bestefall gjetninger. Det eneste vi kan gjøre er å ta ansvar for egne investeringer og slutte å skylde på Bravo og styret

7 Likes