Hva om du hadde tatt vare på aksjene dine ett års tid fra nå av, hva kan kursen være da ?? Tror den er litt over 30 kr ihvertfall …
Helt klart, kursen kan stå i 120 om 12mnd for alt det vi vet.
Ikke lenge siden den var 90, så det går fort opp og ned i denne bransjen.
Ja det er jeg enig i, svir ikke på langt nær så mye for storfiskene.
I sum reduserer det risikoen for at selskapet skal feile, fordi det er tross alt storfiskene som stort sett finansierer gildet. Gjengen som ikke engang overtegnet seg i forrige repemi har uansett ikke noe å syte over
[quote="InVivo, post:8496, topic:13767, full:tru
Må gå an å være kritisk før dere begynner å hyle og skrike om agenda.
[/quote]
Veldig enig i dette.
Var denne emisjon payback til de som måtte betale 114kr sist gang, fikk litt uggen følelse av denne.
Vi fikk jo oppløftende resultater for 3 pasienter fra Archer-1. Tydeligvis ikke mange nok til at det kunne overbevise det brede markedet. Men forhåpentligvis gir emisjonen et tilstrekkelig tidsvindu til at flere resultater kommer på plass før neste emisjon er nødvendig. Da kan resultatene bli ansett som tilstrekkelig signifikante til at dette må være å anse som en sannsynlig effekt - med de følger det må få for potensialet i NANO. Også med tanke på et eventuelt partnerskap vil ytterligere positive Archer-1-resultater være det som skal til for å lande en god avtale.
Det hadde forsåvidt gjort emisjonen mer spiselig for oss andre. Ille for dem som har vært med hele veien fra 114 og ned til 22-23.
Ja, eller om man handlet for flere år siden, har sittet trofast på sin post og sett kursen gå opp og ned med mange tikroninger flere ganger. I etterpåklokskapens navn skulle jeg ønske jeg var mer kynisk og hadde solgt meg ut, ventet, og kjøpt meg inn igjen. Det hadde vært svært innbringende, men…
Er det temmelig sikkert at kursen ble satt til 21-22 kr?
22-23 kr
Hvor har dere 22-23 kr fra??
Nei, ingen som vet det før i morgen kl 08:00. Selv om folk sier de sitter på informasjon og jobber i Bank, kan de ikke si det. Da hadde de mistet jobben på flekken
Samme plass som jeg hadde 21-22. Du vet det er nok noen Her inne som har tegnet seg
Skjønner lite av det her. Venter verden på det NANO har på gang eller er det konkurrenter som er minst like interessante? Hvis NANO er i særklasse best så vil jo denne ville ferden med grusing av kursen underveis bare være en fantastisk kjøpsmulighet vel?
26, 64 (sluttkurs) x 0,8 (20% utvanning)= 21,31.
Så hvis emmisjonskursen er høyere enn enn 21,31 betyr det at?..
De kan gå ut med kursen når boka er stengt og allokeringen av aksjer er i gang. Det blir mellom 22 og 23 kroner, så de som ventet på 15 - 18 kroner blir skuffet.
Om de faktisk klarer å fylle 20% på 22kr er det MILEVIS unna et worst case scenario.
Så denne dukke opp i nyhetene igjen så følte for å gi et siste innlegg før jeg forsvinner for godt
mdor på 13.6 er for hele gruppen, ikke for FL gruppen isolert sett.
i første omgang skal de selge medisinen til FL pasienter, da er det FL pasientenes mdor som er relevant, og skal du sammenligne med konkurrentene må du bruke det tallet (og konkurenters tall for FL pasienter)
Jeg synes derfor at slides som på RnD dagen, hvor en sammenligner epler og boller, kan være uheldig og gi noen feil inntrykk av tingenes tilstand.
Særlig denne f.eks side 22 på nano RnD dag presentasjonen med navn “unmet medical needs and…”
Men det er meg, vet ikke om dette kommer på trykk engang jeg siden det sikkert er mange som misbruker forum til å spre frykt eller whatnot for å få billig inngang og jeg lagde ny konto for å si dette, men da har ihvertfall jeg (forsøkt) å si mitt så da har jeg god samvittighet ihvertfall så får verden gå sin gang, uansett om noen leser dette eller ei
Hilsen Skeptikern
Helt enig. Emisjonsspøkelset forsvinner for en tid, samtidig som man sikrer det finansielle i et halvår til. Jo lengre de hadde ventet, desto dårligere kort hadde de hatt. Så tommel opp fra meg i all fall.
Jeg ser ikke på hvilken annen realistisk måte de kunne gjort det på. Selvfølgelig kunne de satt den på høyere kurs for noen uker siden, men å spå kursutviklingen på kort sikt er ikke lett, -hverken for de eller oss.
Det er selvfølgelig milevis unna best case scenario med partneravtale som 2/3 av fabulerer om også, men det var uansett et usannsynlig (best case) scenario.
“Nettoprovenyet vil brukes til fortsatt klinisk utvikling og kommersiell ferdigstillelse av den Belatunin” - Så de forventer at denne emisjonen tilfører tilstrekkelig midler til å ferdigstille Betalutin/klart for markedet?
Sitat fra FA