Flere enn meg her inne som solgte rubb og stubb i forkant av denne emisjonen, tok en sjanse, fikk godt med pepper her inne på forumet, og nå sitter klar med cash til å kjøpe seg inn igjen i morgen?
Dette er digg. Rett og slett.
Flere enn meg her inne som solgte rubb og stubb i forkant av denne emisjonen, tok en sjanse, fikk godt med pepper her inne på forumet, og nå sitter klar med cash til å kjøpe seg inn igjen i morgen?
Dette er digg. Rett og slett.
Nå får NANO arbeidsro i 2019 som Bravo beskrev som lite sexy og uten store hendelser. Det blir nok penger en stund framover og det er da NANO vil komme med nyheter og oppdateringer og det er i 2020 kursen vil skyte fart. Man kan gjerne kjøre flere emisjoner framover men da blir det på langt høyre kurs eller at NANO inngår en inntektsbringende partneravtale. Eller blir slukt av big pharma.
Det har vel nok penger til avlesning av paradigme, dersom guidingen holder.
Men de vil ikke kjøre kassa helt tom, så de vil trenge penger før det.
Etter dette vil de igjen trenge penger til markedsføring, salgsorganisasjon, osv.
Så de trenger mye penger før de begynner å eventuelt å tjene penger. Noen anslo det lengre opp i tråden til 1 milliard, hvis de kjører det fullt ut selv i USA.
Gitt tidligere emisjoner i biotek har kursen en tendens til å falle under tegningskurs. Sett i pci, targo med flere. Regner med det samme her. Så kan være lurt å avvente med å handle for de som måtte være på sidelinjen, er min tanke. Hvis målet er så lav inngangskurs som mulig. Tross alt Nano som har noe å bevise fremover og ikke aksjonærene.
Tja, se på pcib for ett år siden. Vi har nå gått 14 måneder etter emisjonen og kursen ligger fremdeles 10% under emisjonskursen.
I tillegg husker kanskje noen hva som skjedde etter Nano sin emisjon på 112 NOK?
Det vet jeg alt om da jeg var med på emisjonen. Men så har ikke PCIB kommet med noe oppsiktsvekkende siden emisjonen. NANO derimot kan komme med mye snacks om ei så lenge.
Fordi noe har skjedd tidligere så skjer det samme i fremtiden?
Jeg hoppet av i forkant av emisjonen og har i kveld en liten fest for å feire stang inn. I morgen tidlig er tiden utenfor over. Jeg har hele tiden hatt klokketro på selskapet, spesielt på lang sikt, og tiden utenfor har ikke vært hyggelig. I morgen tidlig vil vi få en dipp og jeg kjøper meg inn. Jeg er derimot på ingen måte overbevist om at kursen detter langt under emisjonskurs - og jeg er ikke sikker på at vi blir liggende nede veldig mange dagene. Jeg tipper de som hoppet ut rett før emisjon nå ønsker seg kjapt inn igjen.
Ja, NANO har noe å bevise, men nå har de penger nok i kassen frem til mållinjen og et lite stykke forbi. Eventuelle partnere må strax betale betydelig mer nå som selskapet har passelig full kasse.
Jeg vil minne om at aksjekursen er aksjonærene sin oppgave å holde høy. Selskapet og styret skal drive selskapet uavhengig av aksjekursen. Kursen er vårt ansvar.
Hvorfor har du sånn hastverk med å kjøpe deg inn igjen? Ser du noen triggere i nærmeste fremtid?
Alt kan skje…
Da kom emisjonen.
Det blir godt for hele sentimentet at den er ute av verden.
Ja, den økonomiske situasjonen er ikke reddet, og allerede q1 vil spørsmålene komme igjen, og innen utgangen av q2 vil man måtte begynne å innrette seg mot ny kapitalreising.
Imidlertid er det en del ting som kommer til å skje innen dette tidspunktet.
Nå kan vi kanskje slutte å kjase om hva som kommer til å skje, oc fokusere mer på den fundamentale utviklingen.
Det er imidlertid betenkelig at 69 sentre var åpen i feb19, og kun 32 pasienter er rekruttert pr idag.
Man må bare håpe at rekrutteringsveksten er eksponentiell, men det vet vi ingenting om.
For min del blir det fortsatt å sitte stille i båten, kanskje øke litt.
Jeg har økt mht emisjon allerede, og har sånn sett forsvart min posisjon.
Men det hjelper lite på det papirtapet jeg har pr idag.
Vi får håpe at Bravo har litt snacks å by på i tiden fremover, slik at man kan se en endring i markedsverdien…
Utover det:
Da følger du ikke med i timen…
Det som blir spennende er om det faktisk kommer inn noen fornuftige nye aksjonærer som feks noen innen BP.
Er kun 10% av aksjene som er tilgjengelig i morgen tidlig så er jo lov å håpe at det er en kjøper av de resterende 10%
Hastverk? Det er dine ord.
Jeg vil bruke noen dager på å kjøpe meg inn igjen.
Ja jeg ser potensielle positive triggere fremover.
Hvis jeg ikke hadde tro på positive triggere i tiden fremover ville jeg forblitt på utsiden.
Åpenbart at du ikke følger med på hva som skjer i PCIB.
Når det er sagt kan emisjoner så ut veldig positivt også, og kursen tar av, det vet vi som har vært lenge i PCIB alt om. Dog var den en annen type emisjon.
Etter Einarson sin uttalelse “dette blir medisin, nå dreier det seg bare om tid” har jeg lagt Nano aksjene i skuffen og ventet, så jeg er ikke helt oppdatert på Nano fronten, men det har jo vært en sørgelig utvikling i kursen siden den tid. Jeg ble overasket over at denne emisjonen ble satt uten kraftig kursdrivende nyheter i forkant, selv om det kanskje er ryddig så gir det meg frykt at det ikke er noen kursdrivende nyheter å servere på en stund. I så måte er det ikke å forvente noe positive korrigeringer i kursen med det første.
Det var kursdrivende nyheter for en mnd siden, emisjonen burde blitt satt da, til kanskje 10 kr høyere.
Man kan si hva man vil ang Costa vs Bravo, men sistnevnte er ikke god til å time emisjoner.
Det var vel heller dine ord;)
Men det jeg lurte på er hvilke triggere du ser i nærmeste fremtid.
Resultatene fra Archer-1 var neppe en enslig svale. Ville vært merkelig om ikke flere resultater var klare før behovet for en ny emisjon melder seg. Så om ikke “i nærmeste fremtid” så forhåpentligvis nært nok.
Antar mange har ventet på en avklaring rundt emisjon / ikke emisjon, så nå kan man muligens forvente større kjøpsinteresse for aksjen i tiden fremover.
Hvis du tenker på Archer-1 så var aksjen i godt driv i ukene i forkant av den nyheten, at kursen skulle toppe ut den dagen for så å synke kraftig igjen var kanskje ikke å forvente fra ledelsen. Men jeg hadde håp om at det skulle ligge bedre skyts i vente enn Archer-1. Men som sagt jeg er ikke helt oppdatert.