Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Nei, nå må du gi deg.
Jeg planlegger å starte tilbakekjøpey i morgen, men jeg har god tid.

Triggere?
I likhet med mange andre har jeg sett to ulike happenings i anmarsj. Emisjon og partneravtale.
Det ble emisjon først, og nå tenker jeg partneravtale.

Vi må huske at signering av partneravtale vil gi en helt unik prising gitt full/tom bankkonto. Eventuell partner må nå betale MYE mer for Bravo sin signatur.

…og mange har i likhet med meg stått utenfor…er nok et bra akkumulert press på folk som vill inn nå.

3 Likes

Er det bare data fra Lymrit 37-05 vi med sikkerhet har å se frem til i 2019?
Ellers er det vel interim analyse Lymrit 37-01 1H 2020 som er neste?

Jeg ser at jeg uttrykket meg upresist. Poenget mitt er at både PCIB og NANO har gode ting på gang men ingen av dem har vist seg å være permanent kursdrivende. I PCIB sitt tilfelle har de bidratt til stabilt kursnivå mens NANO har gått nedover pga. usikkerhet rundt det finansielle. Begge selskapene mener jeg har en svært lys fremtid og jeg har økt aksjeinvesteringen min i begge.

Du kan allerede nå gi opp å se frem til interim. Vi kommer IKKE til å se resultater fra denne avlesning.

Kanskje ikke vi, men hva med en partner?

Kan du forklare hvorfor er du snill?

1 Like

det er en viability readout, eneste vi får beskjed om, om noe, er isåfall at studien legges ned, som ikke kommer til å skje. Regner uansett med at Bravo får anledning til å gjøre noen krumspring med resultatene om han måtte ønske det?

edit: i tilfelle dere lurte så er jeg avhengig av å bruke komma. Det er litt sånn amerika det der vet du.

Ok, så da er det data fra Archer-1 2H 2020 som er neste da…?

I radium podcast episode 69 sier Bravo at breakthrough designation skal søkes med bakgrunn i Lymrit, mens EAMS skal søkes med bakgrunn i Paradigme. Noen som kan hjelpe meg forstå når NN da vil være klare for å søke om breakthrough designation? Er de det allerede kanskje?

1 Like

26,64/1,2=22,2 MEN du må også medberegne pengene som kommer inn i emisjon og dele på nytt antall aksjer og legge til summen på 22,2…
Ved emikurs på 22,5 og 11 mill aksjer = 250 mill tilrettelegger skal ha sitt: - 25 mill = 225 mill… 225 mill/ 65 mill aksjer = 3,46
Ny teoretisk verdi per aksje: 22,2 + 3,46 = 25,66…

1 Like

Kan det være sannsynlig med melding om partnerskap i morgen samtidig som melding om emi-kurs?

Da kan pengebingen fort være sikret for en stund.

Jeg tror ikke dette kommer, men snedig tanke da.
Du hørte det her først :joy:

TTT, her er det bare å sitte på hendene og vente for min del hvertfall. Gjør ingenting overilt nå hvertfall.

En annen tanke er også, Hvorfor velger våre siste nyansatte som er etablerte tungvektere med kompetanse, erfaring, utdanning og høyt hengende titler i andre selskap å velge Nano som arbeidsgiver? Kun lønn? Nærmere hus og hjem for den enkelte? “Kjekt å ha på CVen?”

7 Likes

Tar tilrettelegger 10% av innhentet beløp som betaling?? Det er jo i såfall latterlig dyrt! :money_with_wings:

I såfall burde de jo meldt det samtidig med emisjonen for å drive emi prisen så høy som mulig. Dessuten ville det neppe hvert helt lovlig å holde tilbake den typen informasjon under en emi. Veldig ulovlig faktisk.

2 Likes

Seriøst?? hvorfor skulle de da ha gjort en emisjon. En partneravtale medfører penger inn til Nano.

1 Like

Vet ikke hvor mye de tar… Men de er nok ikke rimelige ihvertfall…
Var bare ment som et kjapt eksempel og som tilsvar til en kommentar lenger oppe som hadde en litt "feil " regnemåte…

Theoretically i would agree with you. But its a bit like PCIBs theoretical TERP was 45kr or something like that. If it gets done at 22, we are at 22 tomorrow unfortunately…

Kan ikke en potensiell partner være delaktig i en emi?

En partner er nå aktuell før neste kapitalinnhenting, da med mer data å lene seg på; interim, Archer1 og dlbcl. Om det blir emi også neste gang, uten partner, så tror jeg Nano gjør alvor ut av å ta Betalutin til markedet selv, og da er et bud på hele butikken mer naturlig å tro vil komme, kanskje i kjølevannet av godkjent produkt.

Det er kun teoretisk verdi, ja… Ikke noen fasit eller spådom på hva kursen vil ende på i morgen…

1 Like

Man skal lese mye rart gitt…

1 Like