Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

3-4% er vanlig.

Takk for opplysning, regner med at det stemmer.
Det er fortsatt MYE penger. Herlighet, bra timelønn det der! :sweat_smile:

Jokeren i denne emisjonen er at 10% av aksjene ikke kan handles (selges) allerde ved åpning i morgen.

Alle aksjene har vært handlbare umiddelbart ved tidligere emisjoner. En deltakelse har derfor egentlig vært en no-brainer (ettersom kursen aldri har stupt rett under emikurs).

Halvparten av deltakerne denne gangen har nok derfor et (mer) langsiktig perspektiv på investeringen.

Det er jo ett spørsmål og ikke en påstand som du leser. Rare/ dumme/ bra/ idoiotiske spørsmål på ett forum må vel kunne stilles?

Hvorfor skal en ellers inn på ett forum og lese?
Tidsfordriv? Fritidsproblemer?

Spørsmålet er; er det utenkelig at en potensiell partner som det forhandles/ prates med tar eierdel i en emi, når nano nå sier; se, mr potensiell partner, hvor lett vi henter penger i markedet, her har du mulighet til å delta til rabatt i prisen.

Dette rare spørsmålet Geoinvestor, var det jeg stilte.

En annen spekulativ ting er, har investorer som deltok i emisjonen på 114 forutsett kursforløpet og shortet hele veien frem til dd for så å presse kursen ned til der vi er i full tro/besvist å kunnne sanke flere aksjer til dagens emi, så er dem jo genier disse som deltok på 114kursen.

1 Like

Det @sparkonge sa. x2.
Meget viktig poeng. En svært stor andel av emi aksjene kan ikke selges i morgen. Kursen de neste ukene styres i PRAKSIS av DAGENS aksjonærer, altså deg, meg og alle andre her inne.

Derfor, hold på aksjene - eller selg billig til slike som meg. :blush:

“Eduardo Bravo, CEO of the Company, was allocated 46,313 shares in the Private Placement”.

Det var krutt i den tegningen der.

8 Likes

Emisjonen ble på 22 kr og 11 mill. flere aksjer. Mtp. at kursen har vært der før kan man satse på en dobbelbunn her. Forøvrig synes jeg risikoen du tok med å stå utenfor var større enn nedsiden mtp. hvor høyt kursen ville gått ved en evt. partnermelding :sweat_smile:

2 Likes

Litt usikker på om det har betydning?

Hvis du er eksisterende aksjonær så selger du bare fra nåværende beholdning og kan på den måten «selge» emiaksjer som man får senere.

Alternativt shortseller man aksjer og bruker emiaksjer til å dekke inn shorten.

Finnes sikkert flere måter også om man vil sikre gevinst på emiaksjer nå i tilfelle kursen trades over emisjonskurs.

22 kroner folkens, dere hørte det først her på tekinvestor.

Ha en flott dag!

15 Likes

Fint å få det unnagjort. Nå er det opp til ledelsen å vise at det fra og med nå lønner seg å være med på emisjoner.

Savepig = Worldquant llc? :joy:

1 Like

Lurer på hvilken aksje jeg skal selge meg ned I dag for å øke beholdningen min I NANO med 20%, :thinking:

lønnskonto asa?

1 Like

Lurer på hvor mange ganger vi har vært fornøyde med å ha ca 600mnok til rådighet? er det tredje eller fjerde gangen?

Uansett, da kan vi vel med sikkerhet si at det blir enten partner eller emisjon mot juletider neste år ? :clown_face:

Bravo skaffet seg en fin inngang der.
Altså, egeninteresse i lav emikurs :partying_face::blush::blush::money_mouth_face::clown_face:

1 Like

32 pasienter inkludert - 85 sites åpne. Det er i grunn kun 1 pasient pr site ila de neste 13-14 måneder som må til for å være i mål. De 13 siste bør kunne hentes ekstra blant et par av de store og mest aktive sites.

5 Likes

If the Board resolves to carry out a repair offering, the
Company will call for an extraordinary general meeting to approve such repair
offering. There can be no assurance that an extraordinary general meeting of the
Company will resolve a repair offering.

Er det vanlig at det blir en rep emi på oss ? Ser av teksten her at det er opp til styret …

Sikrer det ikke drift i ca 6 mnd til, så om ca 6 mnd må man innhente ny kapital?

Hei alle nano venner . Nå er det penger frem til gode resultater ligger på bordet . Nano vil ha fult fokus og ekstra innsats på at rekkruteringen av pasienter går for fult . Så ingen grund til å selge nå .lykke til alle sammen

4 Likes

Kommer an på kursutviklingen vil jeg anta… Men stresser plutselig ikke med å kjøpe nå som det kanskje kommer rep.emi. Da kan man avvente og se hva kursen er om en ukes tid.