Når det nevnes så er nok planen å kjøre det ja. Men som @Nocturne nevner så kan nok en dårlig kursutviling gjøre at de ikke gjennomfører det da det jo ikke er noe poeng å tilby aksjonærer aksjer til 22 kr stykket om aksjen handles under dette på børsen.
Men det er vanlig at det blir når det først nevnes ja.
Ja , Bravo la vel ca 1 mill på bordet av egen lomme her ?!
Håper vi slipper rep emisjon, det er bare ekstra støy. Bedre å kjøpe mer i dag om en vil øke mer.
Er jo helt meningsløst med rep, er jo bare å handle over børs i dag hvis man vil øke beholdningen
Tenker du at det er gitt at kursen havner under 22 kr ?
Er en del empiri som tilsier at det skjer ja.
Om ikke under, så ihvertfall på 22, det er jeg skråsikker på!
Vil tro det kommer muligheter til å plukke under 20 i ukene fremover også.
Nei, det er absolutt ikke meningsløst. Dersom kursen IKKE havner under 22 kr så har vi en hedge her. Det gjør at vi ikke trenger å stresse med utviklingen i dag. Vi er “sikret” litt til 22 uansett. Så jeg stemmer FOR dette. I tillegg gir det LITT mer i kassen. Dekker kanskje julebordet til Nano
95% sikkert desverre, slik ståa for norsk biotek har blitt
Emisjonen ble jo overtegnet, så det kan jo være at di som ikke fikk fult ut i går ,vil inn å (støtte))kjøpe i dag.
Betydelig avkortning for private tegnere målt mot AS som tegnet.
Kun 15 av 45K aksjer tildelt privat, 45K aksjer på selskap.
Da emisjon spøkelset over og skal man ha mer posisjoner fremover må en ty til markedet.
Håper det var mange om aksjene og flere er fortsatt sultne…
Hjelpe meg over 100’ aksjer til 23 Tror eg gjør som strutsen
Må du ikke glemme hvor lav mcap er nå da
Han var ikke langsiktig
Alle hadde vell tatt 100k over natten risikofritt.
Håper på positiv nyhetsstrøm frem til ASH og tilhørende kursstigning, og at styret kan ta en god beslutning om rep emi skal gjennomføres. Slik kan vi unngå en rep emi fadese som ved forrige gang tidligere i år.
Trenden har jo vært emi så ny atl i 2019 i norsk biotek. Så dette blir spennende
Shorterne for nok herje idag og sende oss under 20kr et min spådom
Shorterne liker vel å vente til rep emi er betalt på konto før de setter inn støtet?