Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Bare å handle, du få nok det du skal ha på 22

Det er sjeldent vits i å klage på at man ikke for lov til å delta i rep. emi i norsk biotek ja :wink:

1 Like

Hva er markedets logikk, når man kan kjøpe seg inn til under emisjonskurs i åpningsauksjonen etter en fulltegnet emisjon?

Edit, som reaksjon på @InVivo s spørsmålstegn: Når emisjonen er fulltegnet/overtegnet, så betyr det at noen ikke fikk de aksjene de etterspurte til emisjonskurs etter børsens stengetid i går. Verden er ikke annerledes i dag, og børsene er flate, så man kan gå ut i fra at de samme aktørene er villige til å kjøpe aksjer til emisjonskurs i dag. Hvorfor tilbyr da noen andre aksjene sine til under emisjonskurs? Svaret er nok aktører som nettopp @InVivo og @Bingo123, som ikke forstår at dette er irrasjonelt, og tror at kursen havner lavere.

3 Likes

tar en del nå, i tilfelle den ikke blir billigere :wink:

1 Like

Tok en del jeg også

2400 nye nanos til 21,9:)

Er ikke det naturlig, når selskapet har fått mer penger blir det mindre verdt :crazy_face:

1 Like

Der forsvant sperren på 22. Over 100k

Jeg fikk da det jeg skulle ha, og litt til, med snitt under 22. Knallhappy

1 Like

Kan sikkert gå noe under 22 utover dagen igjen, men tror man på NANO bør inngang rundt nå være bra :slight_smile:

og fått en del, snart topp 50 :wink:

Pablo er igjen inne i Nano. Overkorreksjon nedover.

Dette blir medisin! Husk Algeta! osv.

1 Like

Overkoreksjon?? Du fikk med deg at det var emi nå netopp? :moneybag:

2 Likes

Jepp. Overkorreksjon under emi-kursen.

1 Like

Du snakket varmt om rett ned til 15 kr i går og hadde null tro på selskapet. Endrer seg raskt over natten?

4 Likes

0.5kr under emikurs kan da ikke kalles en overkorreksjon!

Da visste jeg ikke detaljene rundt emisjonen.

Edit: Har forresten aldri sagt at jeg har null tro på selskapet.

Men tro meg, jeg selger ut igjen når jeg synes at kursen er rett.

1 Like

De som ønsker seg inn bør selvsagt benytte anledningen nå. Selv om det skulle komme en reparasjonsemisjon så vil det neppe være mye man får sjansen til å tegne seg for der. Og ettersom alle nå har hatt sjansen til å kjøpe aksjer rundt 22 kr så er en reparasjonsemisjon i prinsippet overflødig og bør unngås. Positivt forresten at Bravo kjøpte såpass mye aksjer.

5 Likes

Emisjonskursen på 22 kr. er rett og slett rasende billig. Ikke rart det ble kraftig overtegnet. Men noen forvirrede lot kursen gå under 22 kr. Her tror jeg ikke den blir liggende lenge. Finansieringen er sikret til vi vet mye mer om resultatene i Nano. Noen bra videre resultater i Archer-1 og vi vil fort se ganske andre kurser.

Nano får samtidig rom og tid til å forhandle med Big Pharma den dagen de har mer å slå i bordet med av signifikans på Archer-1.

Nano er ikke i samme situasjon som ved siste emisjon. Kursen er kommet alt for lavt for det, og jeg tror ikke på noe ytterligere dipper fremover. Det er vel større sjanse for at shorterne nå dekker seg inn så fort de klarer.

8 Likes

Da er eg ferdig handlet for i dag.

nytt snitt på 24kr som på sikt kommer til og være meget bra når det blir medisin !

2 Likes