Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Pengene hjelper også med evt.forhandlinger med potensiell partner.

3 Likes

Bravo sa på R&D at hvis de skal forhandle frem en god avtale med en evt partner må de ha mer penger på bok.

Dette var step 1

Sa han det?

Ferdig handlet for i dag. Da ble ihvertall ikke jeg utvannet.
Håper og tror veien videre er opp.

1 Like

Mangler bare en rapport fra investtech senere idag: “Investorene har over tid presset på for å komme seg ut av aksjen, dagens høye omsetning på brudd ned gjennom støttenivå bekrefter trenden”

1 Like

Nå skrumper volumet inn på kurs rett over emisjonskurs, og det er en rasjonell og forutsigbar utvikling. Og så kan den kanskje krabbe forsiktig oppover. Åpningsauksjonen var penger på gata.

Nå som katten er ut av sekken så blir det spennende å se om de melder hvor mange pasienter de har rekruttert ved kommende q-presentasjoner.

Oppdatert presentasjon i dag

2 Likes

Nah, tenker å vente og se om vi kommer under 20 kr først :sweat_smile:

Kommer alltid en bedre mulighet :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Tenker at jeg har rep emi i bakhånd, usikker på hvor mye aksjer vi får allokert, men jeg er helt OK med å kjøpe på 25 liksom, fremfor å hoppe inn nå og risikere mer tap, noe som har vært gjengangeren i denne aksjen. Prøver ikke å baisse, er bare slik jeg tenker. Folk må gjerne kjøpe nå, på sikt tror jeg alle vil tjene på aksjer under 100 lappen… :joy:

7 Likes

Nano tar grep som følge av den dårlige rekrutteringen, bla åpning av ytterligere 10 sites.

Archer-1 overbeviser og flere resultater kommer forhåpentligvis etter hvert, Bravo kjøper en god del aksjer, emisjonsspøkelset er jaget inn på kottet. Venter man på lavere inngang så må det være fordi man føler seg trygg på at det kommer et krakk eller at NANO kommer med foruroligende nyheter (og da er det neppe noe poeng i å kjøpe aksjer uansett).

1 Like

De presiserer ganske fint i presentasjonen synes jeg. Virker som de 10 ekstra er for å ikke ta noen sjanser.

85 sites in 24 countries (16th October, 2019) up and running and recruiting
• Intend to add another 10 clinical centres to ensure that our recruitment forecast is reached

Recruitment rate is now tracking in line with forecast and in line with previous clinical trials in similar patient populations
• 32 patients recruited to-date

Aaaahhh, dette var manna fra himmelen! Hadde et snitt på over 100 kr; nå ser det mye, mye bedre ut! :grinning:

3 Likes

Nå som det er konstatert at selskapet kan selge så brutalt mange aksjer for en tross alt helt brukbar pris, så er caset definitivt ikke svekket med tanke på spørsmålet “vil selskapet lykkes eller ikke”

Økte kostnader også, eller vil raskere rekrutering være en besparelse mtp tid til markedet?

Skjønner selvsagt poenget ditt, men det er nesten tragikomisk at vi har kommet dit i norsk biotech at vi anser 20% utvanning i NANO på 22,- for en “brukbar pris”.

6 Likes
2 Likes

Hvis de kommer på guiding igjen, tror jeg mange av deres investorer vil reagere svært negativt. Guiding historikken deres har vært nokså dårlig. De er NØDT til å opprettholde tillitt fra investorene deres (jeg er en av de trofaste, men om de igjen hadde utsatt f.eks med ett år, vet jeg oppriktig talt ikke hva jeg ville ha gjort)

1 Like

Nå skriver de jo at de har cash til midten av 2020 og data fra Archer-1 kommer i 2H 2020. Så for meg ser det ut som de må ha inn penger før Archer-1 data er tilgjengelige. Eller er jeg forvirret nå?