Jeg hadde ikke drømt om det for to år siden, det skal jeg være HELT enig i.
Men det er helt logisk ut i fra dagens realitet, og som jeg skrev over, milevis unna et worst case scenario vi har fått.
Jeg hadde ikke drømt om det for to år siden, det skal jeg være HELT enig i.
Men det er helt logisk ut i fra dagens realitet, og som jeg skrev over, milevis unna et worst case scenario vi har fått.
Bravos betydelige innsidekjøp bør investorene legge merke til. Det er et meget positivt signal. Kombinert med fantastiske Archer-1 resultater
Absolutt!
Burde vel kommet en separat melding om at Bravo har handlet 43k aksjer.
Når Bravo sitter på Radforsk og sier at de ser for seg 70% CR i Archer-1, hvor beste godkjente Rituximab + Lenalodimid har 32 %, så sier det seg selv at dette er noe han har sterk tro på.
Får de Breakthrough Therapy Designation enten for 3FL eller Marginal Zone Lymphoma i midten av November…
Hva er ditt worst case scenario? Aksjen ser ikke ut til å klare å komme seg nevneverdig opp på kort sikt. Tror vi kan se lavere kurs frem til rep emi er avklart. Avventer med å handle til vi ser litt endring i handelsmønsteret. Den siste optimist er ikke blitt pessimist enda. Vi må bare ha tålmodighet som @Merlin sier.
Breakthrough Therapy Designation enten for 3FL eller Marginal Zone Lymphoma i midten av November…
MZL er vel most likely mtp at det finnes færre godkjente behandlinger der
Hva er ditt worst case scenario?
Worst case er at den norske biotek-indeksen raser fra 60 til 40, og at NANO ramler ned i samme tragiske sumpen av market cap 700 til 900 millioner som de andre norske biotekene.
I dag:
Market cap nano ved kurs 22 er 1,455,154,008, ser det rett ut?
66,143,364 aksjer når rubbel og bit er trykket opp.
Så:
Så, neste 20% emisjon i august-september neste år på kurs 10-11 er mitt worst case scenario.
13,23 millioner nye aksjer ved neste emisjon, om de holder på 20%.
Det tar nano opp til 79,37 millioner aksjer.
Kurs 11 der gir market cap etter kriseemisjon på 870 millioner høsten 2020, og de klarer kun å hente inn 145 millioner i et såpass drastisk scenario. Da begynner det virkelig å brenne på dass.
Dette er da et worst case scenario i en situasjon der forskningen fremdeles er like lovende som i dag. Hvis forskningen plutselig skulle gi en eller annen negativ bombe (hvilket jeg selvsagt ikke tror) så kan man bare begynne å avregne på hva skallet av patenter og fremførbart underskudd er verd.
Så, hvis vi da fremdeles tror NANO er verd 12 milliarder ved et oppkjøp, så vil aksjekurs med 79,372,036 aksjer være 150 etter en slik siste emisjon.
Alt snakk om rep emi blir nok en støy kilde ,så den bør avlyses så det nå kan bli litt ro rundt selskapet
Det tar nano opp til 79,37 millioner aksjer.
Kurs 11 der gir market cap etter kriseemisjon på 870 millioner høsten 2020.Dette er da et worst case scenario i en situasjon der forskningen fremdeles er like lovende som i dag.
Jeg kjøper ikke helt premisset at vi er på 11 kr så nær read-out, men ser poenget ditt
Er det slik at «RTX-refractory FL, ≥2 prior therapies» er paradigme-kriteriene? Vet vi mDor for disse isolert sett?
spørsmålet jeg stiller meg er om det er en god strategi for et selskap å legge opp til “selv å føre produktet helt til markedet” på en liten og sårbar børs uten historie innen biotek?
Legger en ikke opp til et veldig sårbart løp mot markedet når en etablerer slik høy burnrate mtp mulig børsuro og problemer med kapitaliseringen av driften?
Samtidig må ikke du glemme at selskapet er børsnotert og dermed til salgs, som alt anna, for den rette prisen. Om resultatene viser seg å være konsise så kan selskapet glemme å ta det videre selv.
jo , enig i det forsåvidt.
Men oppkjøp skjer jo heller skjeldnere så selskapet må vel drives etter andre styringsparameter.
Det blir jo også en “håpløs oppgave” overfor mulige partnere å forhandle med BP med tom kasse.
Hvor mye har NANO svidd av så langt.
Det kan jo gå “tretthetsbrudd” i aksjonærmassen dersom en ikke informerer og leverer , det har vi sett før.
Om en er aksjonær eller ikke i NANO så tror jeg ingen er tjent med dagens kursfall.
Repemi vil bare dra den negative siden av dette ut i tid.
Om Nano skal rekke å dosere 19-22 pasienter i til i Archer-1 innen 1H 2020, kan de da kjøre 3-6 pasienter med 15/40 nå, vente på svar fra SRC, og så sette i gang med de siste 16-19? Virker som en rimelig tight schedule.
Kan noen komme med en fornuftig forklaring på hvorfor noen nå selger under 22 kr ??
Intradag feil, tradere som håpet på rekyl tar tapet?
Sist jeg handlet nano var på 90-100kr. Absurd å kjøpe denne på 22kr i dag!
Jeg føler med dere som har vært med på reisen så langt og håper enden på visen blir god utbetaling, god helg
Kan noen komme med en fornuftig forklaring på hvorfor noen nå selger under 22 kr ??
Algobasert short?
Bare å riste på hodet av. Jeg selger ikke.
Slår aldri feil, kursen går under emikurs, nye lykkejegere kommer til og ender med tap som resten av oss. Jo flere vi er sammen Nei, finnes sikkert en bunn men den er tydeligvis ikke her…
Jeg kjøpte selv litt nå på 21,90 Snitter stadig ned
Kan snart øke med 50%, håper den går lavere…