Hva mener du det skulle vært?
Nei, det jo nettopp det den ikke gjør.
Det markedet frykter nå er enda en ny emisjon på lavere kurser 2-3 kvartaler nede i gaten.
I tillegg så gjenstår det jo å se om Nano får skikk på rekrutteringen.
Er det noen her inne som sitter på noen estimater på hvor mye midler Nano trenger til de begynner å tjene penger?
Salg av en distribusjonsavtale for Betalutin i EU/ verden + en emisjon eller en emisjon + en emisjon + en emisjon
Nettopp det som skjer. Dagen etter en tung nedtur kommer tvangssalgene fra banker. Lånefiansierte som ikke kan stille opp med mer sikkerhet blir det wipet ut. Lærdommen er at man alltid må cash tilgjengelig visst man er belånt. Håper ikke OM Holdning blir tvangsolgt. Da skal vi under 10
OM holding har vel frigjort midler i Sjømat sektoren?
Da var jeg også aksjonær igjen. Blir spennende å se om jeg er for tidlig inne
tar litt til eg å. men nå starter det å bli nok
der røk 20 kr…
Under oppgangen fra 12 kr gikk aksjen til 30 kr før den falt tilbake til 20 kr (intradag) og kunne fortsette turen oppover. Vi får håpe at markedet husker gammel teknisk støtte. Uansett er 20 kr et ganske så rundt tall som gjerne innebærer en viss teknisk støtte.
Tror 20 skal holde ganske greit. Skal sikkert testes noen ganger da
Rakk jo å skrive det før vi befant oss på undersiden. Vel,vel ikke noe signifikant brudd ned foreløpig. For øvrig enig i at det nok er svært mye tvangssalg her nå.
Må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner hva som skjer. Hva skulle selskapet gjort annerledes nå da? De hentet penger for å sikre drift, og det er heller ikke bra nok? Bare partner som er godt nok nå?
Jo, han er lur sånn sett at alt ikke er på samme plass.
Men utelukker ikke at vi skal ned i 10 før det snur. For mye usikkerhet nå iht neste emisjon osv.
Kommer vel ikke noe data heller på en stund.
Så går vi vel til 150 når Betalutin er godkjent medisin.
Et lite lysglimt er at en får kjøpt billige aksjer uten å bli enda mer utvannet i form av en rep.emi. De få ukene ekstra drift det beløpet hadde generert inn har ikke noe å si uansett.
eller tiden det hadde tatt, og fokuset.
Er tiden inne for at vi kan begynne å kritisere ledelsen for en feilslått strategi. Klarer ikke nano å få med seg investorene igjen nå så skal det bli vanskelig å lage medisin.
Sub-20 kr ila. dagen skulle jeg skrevet… går fort dette
Hva er det med strategien som er feilslått mener du da?
Som i hvilken annen retning burde man valgt?
Forstår ikke hva du mener , emisjonen ble fylt på 1 time. Det er sterkt.