Latterlig lav market cap nå da. Når man ser på EV (trekker cash fra market cap), så er det enda mer latterlig. Vi er jo rigga til en ekstrem opptur her hvis det kommer litt positive nyheter på banen.
Virker som det er nesten deterministisk at kursen skal 10-20% under emikurs.
Selvoppfyllende profeti
Kan vell utelukke en rep. emi slik ståa er nå. Hva er poenget om kursen, som vanlig, gruses helt på egenhånd?
Vi handler nå under 21 kroner. Må ærlig innrømme at jeg aldri trodde denne dagen ville komme, med NANO sine resultater burde det ikke gå, trodde jeg, men her er vi. Bare å applaudere de som har sagt at det er hit vi skal, og at de nå kan handle til bunnpriser. Nå har vi “sikra” finans i to kvartal om man skal ha samme burn-rate, så da blir vurderinga om man tror de klarer å trylle frem det markedet ønsker på disse 6 månedene…
Det er mange faktorer som spiller sammen som har gjort bildet så stygt som det desverre har blitt, noen har med NANO å gjøre, noen har med norsk biotek å gjøre, noen har med markedet å gjøre, og noe har med å gjøre at Oslo børs desverre er en korrupt liten andedam der finanshaier får drive på med nøyaktig de manipuleringer de vil.
helt klart shorterne som har grepet om Nano nå. Spørsmålet er hvor langt de kan presse kursen ned før kjøperne kommer på banen og snur kursutviklingen
Utviklingen i etterkant av emisjonen understreker nok at det tross alt hadde vært en fordel om NANO kunne ha hentet inn dobbelt så mye kapital for å skape større ro rundt finansieringen. Dessverre forelå det ingen fullmakter til å kunne gjøre det.
Det er det som er det kjedelige med å hente penger på lav kurs. Samt stor utvanning… Summen og kurs som Costa hentet penger på for en god stund tilbake blir nesten science fiction nå…
Så langt har ikke emisjonen slått positivt ut for kursen tross at den bærer bud om en noe tryggere fremtid for selskapet. Noe av forklaringen på det fortsatte fallet kan jo være at kursen hadde holdt seg bedre enn den ellers ville gjort pga forventninger hos mange om en snarlig partneravtale. Når denne er skjøvet ut i tid så “tar noen tapet”.
De kan presse som de vil, er det noe eg har fått med meg om Nano så er det at brått snur det brutalt, og denne gangen skal eg være med ! Helt opp
Da er i alle fall jeg all inn igjen. 2 år til og alle som ikke lastet nå kommer til å skryte av at de gjorde det. Men selskapet mangler kompetanse til å informerer markedet på Oslo Børs på en tilfredstillende måte. Dette må gjøres med teskje gjerne ukentlig. Den regulatoriske kompetansen er etter min mening utmerket. Hvordan kompetansen til å håndtere Paradigme innrulleringen er jeg usikker på.
ja kunne godt komme et bud på 200-300 kr aksjen i løpet av uka synes jeg:D
hehe , ja da vil eg ha vært fornøyd, sluppet og ventet 1-2år
Eduardo Bravo, CEO of the Company, was allocated 46,313 shares in the Private
Placement. Subject to completion of the Private Placement he will hold a total
of 72,187 shares,
Ser ikke annet en positivt på at Bravo har økt gjennom denne emisjonen.
Kan det nå være at folk med belånte aksjer har måttet selge?
Håper virkelig Nano skjønner at de må få seg en partner. Markedet sier ganske klart ifra at de ikke kommer til å betale resten av dette gilde alene.

Markedet sier ganske klart ifra at de ikke kommer til å betale resten av dette gilde alene.
Det har markedet nettop vist at det vil.
Gikk en stor handel på 21.00 hvert fall. Tipper noen ble stoppet ut - og det er i så fall fryktelig kjedelig. Det var den amperaen:sweat_smile:
Alle vet jo at det er slutten man venter på i Biotech, ikke midtveis. Selv om timingen min med inngang på 22,28 var litt dårlig så er ±20% ingenting i forhold til hvor kursen blir når vi får avklart at Nano kommer til markedet med et produkt eller at de gir opp. For meg ser det ut til at vi skal til markedet, men ikke i dag, eller i morgen, eller om 2 mnd, men etter det kan det komme meldinger som gjør det mer sannsynlig. Intill videre har Nano penger, og det er nok for meg til å ville være inne når en eventuell melding kommer.
Hadde vært hyggelig med litt “short squeezing news”. Kommer nok på et eller annet tidspunkt, bare spørsmål om når