Så storsinnet av deg å la det ligge der. Flott det. Ta deg en sitron.
Poenget er tallene i de to undersøkelsene om du ser dem i sammenheng. (det henger ikke sammen. En har en ‘vet ikke’ den du kaller verdiløs. Du om det)
Så storsinnet av deg å la det ligge der. Flott det. Ta deg en sitron.
Poenget er tallene i de to undersøkelsene om du ser dem i sammenheng. (det henger ikke sammen. En har en ‘vet ikke’ den du kaller verdiløs. Du om det)
Da er annonsen på Finn.no borte hvor Nordic Nanovector søker etter CMC Project Manager.
Og på Linked in står det ang. samme stilling:
tar ikke lenger i mot søknader.
Ting skjer i kulissene:) Dette blir bra
Jeg var veldig sikker på at det som kom først var en emisjon.
Men ikke så sikker at jeg solgte meg helt ut heller. I nano kan det komme like drastiske nyheter som fast track var når som helst
Litt det samme, og jeg er ganske sikker på at veldig mange nok følte på at det kom en emisjon. Jeg mente det var håndterlig selv, men ombestemte meg og solgte meg ut da den falt som verst i forrige måned. Tapte i sum godt der.
Jeg trodde mye av siste halvårs fall var emisjonsfaren som lå på lur, og at nå var det ferdig priset inn. Når den falt enda mer, så ante jeg uråd. Og da tenker jeg at verdiene nå er blitt så utradert at partner fort blir mer nærliggende (les: aksjonærvennlig) Underforstått aksjonærene klarer ikke å verdsette selskapet, så det er bedre verdi å selge seg (billig) til partner enn å ta risikoen for videre utvanning.
Så jeg tolker NANO strategien nå være å sitte i en komfortabel cashposisjon (og det er gjort, med emisjon på 22) som et godt utgangspunkt i forhandlinger. Regner med partneravtale er på plass før neste emisjonsfare stiger frem. (det burde isåfall skje innen 3kvartaler gitt at cashburn ikke endrer seg drastisk)
Jeg sitter egentlig igjen med bare 2 spørmål, hvorfor slo de ikke til og emmiterte på en god kurs bare for noen uker tilbake rett etter kapitalmarkedsdagen. Og når er det optimalt å komme seg inn igjen? (husker med gru fjorårets høstfadese med “gratis lunsj TERP=45kr” og kjøpte tungt i PCIB emisjonen)
@Chrkni
Når det kommer til tullestatistikk og spørreundersøkelser, så synes jeg det står mer respekt av de som er villig til å sitte gjennom alt, og til den søte/bitre slutt. Og tanken var delvis at i mine undersøkelse kan vi lese at 10% var helt sikre på at det ikke ble emisjon nå i høst/vinter. Mens 16% var sikre på emisjon. (altså 60% overvekt av aksjonærene trodde på emisjon, av de som var villige til å handle/endre standpunkt eller posisjon på det standpunktet) Sammenligner du med din egen spørreundersøkelse er det motsatte tilfellet. Som forteller at en eller begge er feil utformet og gir ugyldige/tilfeldige svar. (min mening dette og det er særdeles uhøytidelig avstemmninger, for meg var det mest å jazze opp stemningen, men når du tvinger alle til å ta et helt konkret standpunkt så får du mange klikk på det flest håper på.)
Jeg tør rett og slett ikke selge mine Nano aksjer !!!
Aksjonærene har vist at de klarer å stable kapital i den grad det trengs på bena for Nano på et blunk. BP skal ikke gjøre seg noen forhåpninger om at Nano selger seg billig eller i nød.
Det betyr at det kan begynne å haste for BP. Det bør opplagt være en konkurranse om å få kjøpt Nano. BP-selskapene bør ikke vente for lenge med å komme med oppkjøpstilbud.
For oss aksjonærer gir emisjonen nå trygghet. At kursen er lav og et resultat av emisjonen bør ikke ha noe å si i forhold til BP, heller tvert i mot. Finansiell usikkerhet for Nano er ryddet av veien. Skulle det trekke ut med bud fra BP er jeg trygg på at aksjonærene igjen stiller opp i neste runde om nødvendig.
Vi får se når neste runde av Archer-1 forsøkene foreligger. Da rykker vi nærmere en BP løsning.
Må vel kvalifiseres som en sperre
Ja shorterne skal vel herje litt i dag også å presse kursen ned ?
Fatte ikke, hvorfor ligger slike poster åpne?? Jeg tror det er en hensikt, få kursen ned…drittsekker!
Det er selvfølgelig en god grunn til at de flasher boken på den måten. Rent teknisk ser det også nitrist ut. Sub-20 kr ila. uken er ikke umulig. Trenger noe positivt med slagkraft for å komme oss ut av denne hengemyren…
Mest spent på volumet i dag , opp mot fredag. Foreløpig ser det ut til og bli mye lavere.
Hadde jo ikke skadet om også andre i ledelsen så sitt snitt til å handle aksjer nå. De fleste har vel såpass med opsjoner at de ikke føler noe påtrengende behov, men de er vel klar over at å markere entusiasme innad er en viktig faktor for å skape entusiasme ute i markedet. I emisjonen lå listen høyt, men i markedet kan man jo være litt mer beskjeden.
Noen har nevnt at Eduardo Bravo skal være gjest på kommende podcast sendingen. Jeg håper at podcast blir ikke talerør for bagatelliseringer og halvsannheter slik vi har opplevd fra tidligere sendinger.
Eduardo Bravo må plassers på grillbenken og han må forklare hvorfor pasientrekrutteringen har gått sakte og hvorfor har han skjult dette fra markedet. I 2Q presentasjonen sa Eduardo at pasientrekrutteringen har akselerert. 2 måneder har gått og ennå har vi ikke sett resultatet. Hvorfor skal vi tro på ham denne gangen?
Noe har ikke fungert og hvorfor skal fungere denne gangen og etter emisjonen med den samme ledelsen?
Sitter OM holding stille om dagen? Fallende kurser og så ekstrem belåning må være ubehagelig.
Er OM Holding nødvendigvis belånt i forhold til sin NANO investering da?
KAn jo hende at dem ville vente med Emisjonen til dem hadde fått orden på rekruteringen ?
ingen endring i oktober frem til nå ihvertfall.
emisjonen ikke med
Du får sjekke de andre plasseringene til OM Holding.
Han økte i NANO for tre uker siden.
Høres bra ut!
Artig med disse biotek-emisjoene. Samme faen hvor lavt de settes så går kursen under umiddelbart.