Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Dette er utviklet i samarbeid med Orano med, så jeg tror nok ikke det eies av Nano…
Kan ikke huske at dette skal bli tatt ut i klinisk av Nano alene - nevnte de det på r&d? Jeg har vært av den oppfatning at de skal kjøre hele løpet sammen…? At Oranomed blir co-sponsor i en klinisk utprøving…

1 Like

Kun ett spørsmål Merlin hvor har du opplysningen om 50 % ovetegning fra ? Ellers skal du ha stor honnør for finessen med utregningen av shorten i forhold til ny aksjemengde. Imponerende våkent.

1 Like

Nøyaktig hvordan dette kommer til å bli organisert er ikke godt å si, det er en kan på Orano sin twitter er at de er nøye med å fremheve NANO:

Kanskje de ser at om de sponser NANO med litt support under forskningen, så får de fremhevet 212Pb alfaterapi og de i fremtiden håper at dette skal bli en ny hyllevare slik 177lu har blitt det.

2 Likes

Nordic Nanovector has the option to license any resulting ARCs for further development and AREVA Med has the option to license the use of CD37-targeting antibodies for its own purposes.

http://www.oranomed.com/en/resources/news/2016/nordic-nanovector-and-areva-med-to-investigate-potential-of-lead-212-conjugated-anti-cd37-antibody-for-treating-leukaemias

1 Like

Uansett, Roche er medeier(tror jeg) i OranoMed, så vi vet at vi har BP i ryggen okke som her.

https://www.roche.com/media/releases/med-cor-2012-07-27p.htm

http://www.sa.areva.com/EN/news-9928/areva-med-roche-partnership-the-common-research-laboratory-aiming-to-develop-new-radioimmunotherapy-treatments-for-cancer-is-operational.html

2 Likes

Alphalutin :slight_smile:

3 Likes

Få det ut i et eget selskap og noter det i US!:grin:

Det er bare en liten ting som skurrer med det navnet! :sweat_smile:

-lut kommer fra Lutetium og -in fra injiserbar.

AlphaLutin:

2 Likes

Humaleadin, fornøyd?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Er ganske fornøyd med begge egentlig😁

@Nocturne ville jeg skulle sende forslaget for han.
Uglyrichalutin <3

2 Likes

Selv foreslår jeg asapalutin. Det hadde vært digg😄

3 Likes

Holder en knapp på gtfolumab.

3 Likes

Gtfomylab

6 Likes

Føler det kan være på sin plass å minne om dette innlegget fra @larosaleda i disse mistrøstige “market cap-dager”:

( Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO) )

"FDA godkjenner Lenalidomid-Rituximab kombo i FL of MZL.
https://www.fda.gov/drugs/resources-information-approved-drugs/fda-approves-lenalidomide-follicular-and-marginal-zone-lymphoma

Kombinasjons behandling i 2a linje så sammenligningen bør gjøres mot Archer-1 men i brist på data så har jag prøvd å sette opp en sammenligning mellom grunnlaget for godkjenningen og Lymrit resultatene.

Her er alle faktorer unntatt n= i Betalutins favør.

Det er en kombinasjon mot enkel.
Det er 2a linje mot 3e linje.
Det er en engangs behandling mot 12 * 28 dagers syklus.

På tross av det:

Jag blir bare mer og mer imponert og spent på Archer-1."

----------------------------------------------------------------

I tillegg til innlegget fra larosaleda over: Er folk klar over at Betalutin i prekliniske forsøk ifbm Archer viste bedre virkning i kreftcellene som single agent både i in vitro (cellelinjer) og in vivo (mus) enn Rituximab?
Tror mange kan ha nytte av å lese gjennom denne artikkelen:

Jeg er overbevist om at markedet ikke skjønner fnugget av potensialet i Betalutin…!

38 Likes

Bedre enn Rituximab du mener?

Det er et godt poeng!

Hvis vi skal tolke musedata bokstavlig, så ser det ut som både Rituximab og Betalutin gir høy responsrate, men Betalutin gir en mye lengre varighet av effekten , som jo blir viktig i 2L setting hvor jeg tror et av surrogatendepunktene er mPFS.

3 Likes

Blir spennende å få “fasiten” i fremtiden på effekt, QoL og popularitet av Betalutin både som mono og varianter av kombo.

Som Bravo sier: “Betalutin er ikke bare et produkt men en plattform” .

Om 15 - 20 år har vi svaret og med mer og mer persontilpasset behandling, vil “hele” kroppen og medisinsk kombinasjoner ligge til disposisjon.

Er vel cd37-teknologien han tenker på som plattformen, eller…?

Nå ble jeg litt usikker, var fra sist Radium podcast/R&D… Uansett så er budskapet at Nano har mange strenger å spille iforhold til krefttyper og behandlingsmetoder.

Personlig så tror jeg vi bare har skrapt på overflaten iforhold til Betalutins spesifikke muligheter og CD37 platformen generelt :wink:

2 Likes