HO består stort sett bare av troll nå desverre…
Så hva gjør folk her inne om Nano ønsker å kjøre en emisjon mot eksisterende aksjonærer hvor det skal trykkes opp 50% flere aksjer a f.eks. 15kr/stk for å hente ca 500 mill til våren? Akter/evner folk å forsvare sin posisjon eller er man lastet til ripa og vel så allerede?
Noe for en poll inn mot helga?
Hvorfor ikke 200% flere aksjer til 2 kr stk?
Sarkasme alert
Endelig litt bevegelse oppover på ordentlig volum. RT +7.18% 21.50kr.
Kan selvsagt hende kursen er mye høyere et halvår fram i tid, men trenden tilsier noe annet.
At selskapet trenger påfyll av mye penger på et eller annet vis er hvertfall sikkert.
Det mer enn antydes at børsnotering i USA er en forutsetning for å lykkes med kommersialisering vha egen organisasjon der, som selskapet har som strategi og har forberedt seg på i 4 år.
Anslag på hvor mye noe slikt koster har vært skrevet her tidligere, men jeg husker ikke tallene som har blitt framsatt.
He, he, kanskje vi får testet min teori fra morgenkvisten raskere enn jeg trodde, Vi må riktignok opp på helt andre nivåer før denne mekanismen gjør seg sterke utslag, men litt vil man nok merke det hele veien.
Fortsatt ligger kursen under tegningskurs, med en tegning der man langt fra fikk tildelt det som ble etterspurt. Logisk sett burde kursen vært langt over 22 gitt den store overtegningen.
Ikke direkte NANO relatert, men positivt at det fattes større og større interesse for 177-lu. Denne gang i Asia.
Logisk sett burde kursen vært over 100 spør du meg,
men børsen handles bare på 20% logikk, resten er følelser
Det er veldig positivt. Vi ønsker å selge lisenser i Asia på samme måte som MEI Pharma!
Begynner Bayer å bli desperate etter å finne noe som kan hamle opp med Betalutin?
Aliqopa/Copanlisib - Ræva på QOL/safety i forhold til Betalutin og også dårligere CR/ORR
https://www.hcp.aliqopa-us.com/
A Phase 2 clinical trial is recruiting patients with untreated follicular lymphoma — the most common type of non-Hodgkin’s lymphoma — to study a combination of Aliqopa (copanlisib) and rituximab.
Bayer is conducting three additional Phase 3 studies — CHRONOS-2 (NCT02369016), CHRONOS-3 (NCT02367040), and CHRONOS-4 (NCT02626455) — that will examine Aliqopa alone and in combination with other cancer therapies for indolent non-Hodgkin’s lymphomas.
I alle fall ufattelig dumt av Bayer å ikke utvikle hele platformen sin. De har vel penger til det + kan stikke kjepper i hjulet for rekruttering av Betalutin pasienter.
En effekt studie trenger heller ikke å bli så dyr.
Synd Nano ikke har cash til å kunne gjøre det samme som f. Eks effekt studie på MZL.
Hvor stor var overtegningen i prosent da?
Alpha particles have higher levels of energy transfer and a shorter range. They can therefore better penetrate cancer cells and are up to ten times more effective in destroying these cells than beta particles.
“After countries have learned to produce and administer beta emitters, the production and use of alpha emitters is one of the next steps for even more effective and targeted treatment,” said Amir Jalilian, a chemist specializing in radioisotopes and radiopharmaceuticals at the IAEA.
Bare sier det igjen, ‘‘Nordic alfaemitter’’, skip det ut i et eget selskap.
En sikkerhet og effekt studie trenger ikke å koste så mye.
Dessuten trenger Nano flere platformer når de kommer i mål med Betalutin og markedet mer moden
Eies vel ikke bare av Nano da…
Aner ikke, har lurt på hvordan det juridiske ser ut rundt OranoMed samarbeidet.
Noen som vet?
Min forståelse har vært at det eies 50/50 til nå… Men dette vet jeg ikke…
Antar det vil bli en slags fordeling etter hvor mye de hver betaler av utviklingskostnader også…
Sjekket kjapt i årsrapporten, sto ingenting der.
Min oppfatning er at dette bare er et samarbeid hvor de deler kunnskap og produkter, isotop og antistoff. Jeg tipper at det ferdige produktet til syvende og sist eies av Nano, da det er de som skal kjøres det kliniske løpet. OranoMed er jo bare en leverandør av isotopen.
Overtegningen var 50% og tildelingen stort sett altså kun 66%. En overbevisende og ikke minst lynkjapp emisjon. Man kan jo lure sterkt på kursfallet etterpå, men ser ut til å skyldes shorting. Shortingen har i så fall spent ben for rep.emisjonen. FTFs regneferdigheter er elendige. Det er tydelig at de ansatte i FTF ikke selv er aksjeeiere, men ansatte med en dysfunksjonell avlønningsavtale!