Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Dette er nok desverre ikke langt unna sannheten. Om NANO fremdeles hadde hatt en market cap tilsvarende peers i statene, slik de hadde i 2016, så hadde pipelinen vært langt bredere i dag.

Så takk til folketrygdfondet og resten av haiene på oslo børs

3 Likes

Hva tror du ‘‘Nordic alafemitter’’ kunne blitt priset til ved notering i US?

1 Like

300-600 mUSD ved notering glatt, litt avhengig av hvordan IP deling med Nordic Nanovector blir strukturert, og hvordan samarbeidet med Orano US virker inn,

Nedsiden ligger i at jeg ikke helt ser for meg hvordan bemanningen av selskapet skulle foregått. Opprette et bemanningsselskap som deler ressurser mellom NANO og NOALPH?

2 Likes

Viser jo litt hvor store underliggende verdier det er i Nano.

Om vi slår av for kjente og bare priser det til 1 mrd nok, så er jo det omtrent hele verdien av Nano per i dag. Ganske sprøtt!

3 Likes

Flinke disse robotene som klarer å handle 30 000 aksjer til 20,90 uten at det så mye som vises en gang.

Aksjene som lå ut for salg til 20,76. 20,78. 20,84. 20,86 hoppa den glatt over.

4 Likes

Novartis har kjøpt egne aksjer til en verdi av 5 milliarder dollar over en 3 mnd periode. Sitat: In Q3 2019, the up to USD 5 billion share buyback was completed with a total of 55.8 million shares for USD 5.0 billion repurchased since the announcement in June 2018.

De solgte nå AAA-produkter (lu177) for 177 mill dollar i Q3.

Kan de ikke bare kjøpe hele butikken med betaling i Novartis-aksjer?!
Burde vel bli endel synergier både mot Endocyte sin pipe, og AAA.

2 Likes

Late-breaking abstract submission deadline i morgen ----

Tror vi har en fin mulighet til å kjøpe nå. Tenk å få kjøpe nano aksjer til 20 kr stk i slutten av 2019!!!

Har ikke forventning til noe abstract der i år. Det ville være overraskende, syntes jeg. Men for all del: jeg er åpen for overraskelser.
Akkurat nå for tiden er d mer spennende å se morgenfrosten smelte i sollyset enn å følge nano på børs.
Allikevel vel vitende om at en dag snur det :innocent:

4 Likes

Tenk å få kjøpe under 20 kr heller… :sweat_smile:

1 Like

Turte ikke vente lenger, kjøpte 800 på 20.9 i går. Kunne fått dem enda billigere i dag ser jeg, men med inngang på 120 er ikke det så nøye :joy:

Vært med hele veien ned, blir med hele veien opp :rocket:

12 Likes

Skal begynne å laste selv, men avventer og ser om vi klarer å holde 20 kr og kjøper heller på vei opp over emikurs. Synes aksjen ser svak ut teknisk, på tross av oversolgt / divergens i RSI.

Blir bra til slutt uansett ja, har selv ganske høyt snitt så jo lavere den kommer, jo flere aksjer klarer man jo å akkumulere / snitte ned med. Har et mål om snitt under 50 men den må en del ned for at jeg skal klare det… :shushing_face:

4 Likes

Har fulgt selskapet en stund men har ventet til emisjonen før eventuell inngang.
Må jo være fin inngang på disse nivåene mtp potensiale fremover ?
Kursen ligger også 8-9 % under emisjonen på 22.
Teknisk ser kursen rimelig oversolgt ut og bør kunne løfte seg fremover

Ja

Vurderer inngang jeg også. Ser veldig billig ut :+1:

3 Likes

Du er imponerende tålmodig. Tror det er mange som sitter å håper på å få kjøpt under 20. Mest bare for prinsippet. Prinsippløs som jeg er har jeg kjøpt 6000 igår og idag, Kommer den under 20 skal jeg pante litt flasker og kjøpe såpass at jeg kan si at jeg også har handlet på 19 tallet. I desember kommer mange til å angre på at de ikke bare slo til. As we speak nå stiger den igjen.

1 Like

Er det en ting jeg har lært av å være long i Nano så er det at det alltids kan bli billigere :joy:

Når det er sagt må jeg si det er en kalkulert risiko fra min side. Jeg har nok gjennomsnittlig høyere snitt enn folk flest her inne, så jeg er helt avhengig av å kjøpe under 20 kr for at snittet skal bli noenlunde greit. Fair enough at jeg tror Nano fint kan gå 10x fra dagens nivå, men for at jeg skal ha glede av det må jeg få ned snittet. Forøvrig er jeg enig med deg at det ikke er «farlig» å handle nå, nedsiden er vel begrenset ifht. oppsiden når vi snakker kroner og øre.

3 Likes
10 Likes

Enkleste måten å senke snittet er å selge det du har og så kjøpe tilbake samme antall
Er du heldig så får du kanskje kjøpt til lavere kurs enn du selger også.

4 Likes

Jeg er litt i samme situasjon. Jeg fikk rasket med meg 2K på 19.97 på fredag, da spant kursen raskt opp til 20.3 rett etter mitt kjøp. Men sitter og venter på under 20 igjen, jeg også :slight_smile:

2 Likes

https://www.dnb.no/seg-fundamental/fundamentalweb/GetReports.aspx?file=CMP4_145098.pdf&Sid=1-2YAI9

Dnb med kursmål 72,-. Bare å laste

24 Likes