Vi har vel tidligere sett både gode, grundige utregninger, og noen litt mer amatørmessige (som mine ) på hva Nano kan bli verd, med grunnlag i prising pr behandling, markedsstørrelse/antall pasienter Nano får, og utgifter pr år. Mener å huske at @studenten86 bl.a hadde noen fine kalkuleringer, og noen andre som jeg ikke husker hvem var.
Men at man realistisk kan tro på kurser over 300 kr om et år eller 2, hvis de holder tidslinjen og ting går like bra fundamentalt som nå, føler jeg absolutt kan være realistisk.
Ny radium. Jonas prater om Nano helt i starten av podcasten. Han konkluderer med at fokus holdes på Paradigme og Archer-1 med $$$ fra emisjonen
Det er anslag basert på sett tilbake på forrige års inntekt, så uten oppkjøp kan ting ta mere tid før investorer er villige til å prise inn. Videre er markedspenetrering noe som ventes å øke år for år i begynnelsen. Noe som @Fornybar har utført beregninger på.
Tror det er kun ekstrem eufori eller oppkjøp som drar den opp i 300 i løpet av 1-2 år fra nå, vi vil ikke ha et år med informasjon å se tilbake til med salg enda på slikt stadie. Men Archer-1 hype/dlbcl hype vet vi ikke hva kan lede til. Det er større markeder, og gjetninger bare på når de kan nå markedet per dags dato. Årsaker til eufori potensielt? Tviler på at NANO vil nå markedet og operere uten noen form for partneravtale/oppkjøp der over tid gitt at tingene er slik de tilsynelatende er i effekt mot livskvalitet(tox, behandling, tilgjengelighet).
Hadde nok ikke klart å stå i mot det budet jeg heller, men tenker at det likevel er litt snaut .
Mener å huske at ambisjoner lå et sted mellom 500 og 800!
Eller var det bare Cpt. London som snakket i søvne?
Mener å huske at ambisjoner lå et sted mellom 500 og 800!
Eller var det bare Cpt. London som snakket i søvne?
Nei, jeg tror faktisk at det var vår kjære Merlin som en lørdags kveld tok å åpna en champagne for mye.
… Hysterisk… Noen som husker.??
Jeg tror det er fremveksten av nye behandlingsformer som gjør mange(type store penger) litt avventende til å gå inn små biotek selskaper. Ja, det ser lovende per i dag for Nano, men med den rivende teknologiske utviklingen på feltet skaper dårlige visibilitet og usikkerhet i hva som kan være i vente.
Dagens DP
17:48:17 | 41,620 | 634 | BATF | ||
---|---|---|---|---|---|
17:40:37 | 42,103 | 43 817 | BATF | ||
17:40:13 | 42,165 | 42 243 | BATF | ||
16:45:01 | 42,871 | 714 | BATF | ||
16:45:01 | 42,275 | 1 385 |
Likte Jonas sin kommentar til emisjonen i radiumpodcasten;
Greit å ha finansieringen i orden om de må forhandle med BP før markedstilgangen er på plass.
Nå har vi sett shortmafiaen spille ut sitt maktmiddel ved EM. De oppnår å få tilgang på langt flere shortaksjer, og kan fortsette aktiviteten med større styrke.
Hva er det neste vi kan vente? En splitt i 2 ville vel gjøre susen? Og At FTF og DNM er med på dette opplegget, er jeg ikke et øyeblikk i tvil om.
Ser NANO skal ha presentasjon her 6.mars
Det Folketrygdfondet holder på med burde vært tatt opp på politisk nivå. Har egentlig ikke ord.
Å låne ut til short i norske kapitalkrevende oppstartsselskaper…
Mange av disse selskapene lever på en måte av sitt gode rykte og Mcap, så lenge det ikke er cashflow inn.
Nå er resultatet at de har vannet ut seg selv mer enn nødvendig, samt at den historiske prisingen gjør at salgssum sannsynligvis vil bli noe lavere enn den kunne ha blitt.
Summa sumarum så har de tapt på selv, ødelagt verdier for mange andre, skremt vekk andre institusjonelle investorer (også utenlandske), skremt vekk småsparere, vansliggjort en mulig ny industri i Norge og mye mye mer.
For hva?? Ønsker en jypling et klapp på skuldra der inne for noen få mill ekstra i renteinntekter?
Dette er så lang fra å ta samfunnsansvar som det er mulig å komme. Synd ingen journalister griper tak i det.
Alltid greit å ha kontroll på finansene, uavhengig om man snakker med BP eller ikke.
OK, se på meg når jeg snakker til deg:
- Du har nå 206 innlegg nesten utelukkende om shortemafiaer og fiendtlige meglerhus. Holder det ikke?
Jaggu litt av et troll du. Så det er ikke lov å ytre seg? Og så som 5 populære lenker teller ikke?
Solb, jeg er litt enig med vegar. Det blir litt mye illuminati og short.
Alltid lurt på om du heter Vegard Beider?
Eller jobber du med vegarbeid?
Eller, det hadde vært veldig gøy om du het Vegard Beider OG drev med vegarbeid.
Men dette blir veldig off-topic og burde egentlig ikke postes her, men pytt pytt.
He he…
Nicket er for å være helt anonym online selvfølgelig og stammer fra en tid i livet for 20 år siden hvor det passet bra: jeg følte meg som en veiarbeider - en som tjente mye på å gjøre veldig lite
Nå roter du, det heter kontorarbeider;)
Flott at de er invitert til å ha presentasjon her, det er vel pr invitasjon vil jeg tro.
De presenterer som 1 av 3 selskap under headingen:
- Bullseye: Validating Novel Formats, Engineering Antibodies & Discovering Appropriate Targets
p.s. Den vedlagte Event Guide viser ett noe annet program og andre klokkeslett…
World_ADC_London_Brochure.pdf (3,1 MB)
Dere må ikke blande Nano m/ full-realisert pipe vs. Nano med 1 produkt på markedet. Tror vi skal være meget fornøyde om Nano når i nærheten av @Oilimps forslag om 18-24.mnd!