Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Reglene er at de ikke kan handle om de besitter info som de må forstå er kursdrivende men ikke er offentlig kjent.

Mitt poeng er at det vil være utenkelig at en avtale er underveis i Nano uten at CFO har inngående kunnskap om det samtidig som utarbeidelsen av en slik avtale vil være noe tidkrevende å få på plass.

edit:
Underforstått, hvis en avtale er underveis og har vært det en tid så vil det ha vært århundrets mest inkompetente avgjørelse å kjøre emisjon i forkant av, og ikke i etterkant av en slik kursdrivende nyhet.
Da kunne de ventet i ett halvt år før de kjørte emisjon om det hadde tatt så lang tid å få detaljene i en avtale de hadde jobbet med nå på plass.
Ergo, jeg er bombesikker på at det ikke er noe slikt nytt i vente på lenge.

Derfor burde de absolutt være der ute og delta på slike partner events. PCI Biotech skal til og med presentere der…

Hvor mange er aktuelle for Nordic Nanovector og Betalutin/Alpha/Huma?

Du tror ikke de har "scoutet"markedet og gått/vil gå direkte til de som kan være interessante istedet for å stå med en plakat på en messe?

Forøvrig enig i at det ikke gir mening med emisjon før partneravtale, hvis det ikke da er for å ha passert interrim og for å ha flere Archerpasienter når den skal diskuteres.

Mye volum i går, lavt volum i dag…

NANO er som en jojo på volum og lurer litt på hvorfor?

Noen med utdypende kunnskap på hvorfor det er slik (sett med en stor investors øyne)?

Jeg tror noe av bakgrunnen til de enkelte volumdagene som har vært er shortinndekning. Det er nok flere aktører som har relativt store shortposisjoner (men under synlig grense) og nå og da velger en å dekke inn og da får vi dager som i går.
De neste dagene faller ting tilbake og i beste fall sidelengs.

Må håndfaste nyheter til for å flytte kursen varig ut av den lange trenden.

4% av de ca 2000+ selskapene som deltar er finansielle selskap (investors) utenom BP som sikkert er der for å finne noen å kaste pengene sine etter :joy:

1 Like

Fra Shareville

. ASH 2019. Ut fra hva jeg leser meg frem offentliggjøres
Abstracts online imorgen 09.00 am Eastern time. Jeg forstår det slik at det blir Kl 15.00 i morgen Norsk tid. Her kan det komme noe info, og kan hende at oppgangen nå er posisjonering I forhold til dette. Vi får se om «sell on news» er en vinnende strategi også i morgen, noe historien har vist oss at det er. Jeg har i midlertidig Ikke fulgt denne strategien, og fått med meg hele nedturen. Jeg bidrar uansett ikke til et eventuelt salgspress i morgen.

Har det blitt signalisert Abstract søknad på Ash fra Nano sin side?

Hva skal NANO komme med på ASH? DLBCL er øyensynlig ikke vår greie, i alle fall uten en kombinasjon.
Og nye resultater fra Archer ligger i fremtiden.
Det eneste positive vi kan vente fra ASH er ingen konkurrenter kommer med overraskelser.
Jeg håper inderlig at de siste dagers oppgang ikke skyldes slike falske forhåpninger, men en forståelse av at vi har et preparat som sannsynligvis vil godkjennes.

7 Likes

Ok, sikkert bare sludder da. Bare fant det på Shareville

Jeg heller holder ikke pusten tbh. Men for all del, har blitt positivt overrasket før

Jeg synes det kom frem klart og tydelig på R&D at NANO ikke kom til å ha postere i år. Det var enten Bravo eller Lisa som sa dette.

Jeg har null forventninger til poster(e) i år basert på budskapet i september.

Når det gjelder det å finne grunner til hvorfor NANO har steget fra 20 til 24; hva er grunnene til at den har mistet 3/4 av verdiene man hadde på denne tiden i fjor? Aksjen kan fint gå til både 40 og 50 kroner uten grunn, annet en helt legitim verdijustering av potensialet i aksjen.

21 Likes

Av og til trenger det ikke andre grunner en at selskapet på generelt grunnlag er et godt investerings objekt på lang sikt uavhengig om den handles ned under EMI kurs (på kort tids horisont).

Fra Q2-presentasjonen:

Finally, we finalized as we promised the recruitment of the DLBCL trial in the second half of July, it’s 11 days late. We promised first half, we did on the 11th of July. But I think that we almost made it. We were a little bit unlucky actually that we couldn’t make it on time, but it’s finalized, and we will stick to the – delivering the data in the second half of 2020. I know that we’re getting the question whether we can get this data at ASH, it will depend on the data. So stay tuned.

Og senere på Q&A:

I think I’ve mentioned before that we’re now working on a publication of the first part of the study data. So we won’t be presenting. We haven’t submitted an abstract to ASH on 37-01. Yes.

4 Likes

Diffuse Large B Cell Lymphoma er en vanskelig lidelse å kurere om den ikke ble kurert ved første behandling.
Legg merke til vekstmønsteret i lymfeknutene.
Det er diffust, hvilket betyr at kryssildeffekten ikke hjeper like mye som ved den follikulære type.
Og dertil kommer at de som er refraktære for kjent behandling oftest har lav CD 37 ekspresjon.
Altså ikke vår greie

Bayer, med sin egen nanovektor mot CD 22, kan være mer på hugget her, på grunn av sin formidable alfakanon.

Men for all del, av hensyn til pasientene var det korrekt å sjekke dette ut.
Selskapet hadde nok liten tro, og alt tyder på at dette var en blindvei.

Motorveien er nok Archer.

Vi får nesten se når data foreligger. At selskapet allerede guider oppstart på ekspansjon av studien i 1H 2020 tyder på at de ikke har tenkt å gi opp enda.

1 Like

Kan jo være en mulig sammenligning opp mot DLBCL-data fra Betalutin som også er CD37.

En annen skribent, johnolve skriver følgende nå på Shareville

Angående mulig ASH-abstract i morgen:
Abstractene publiseres 15:00 norsk tid. En eventuell børsmelding fra NANO pleier å komme ca. 20-30min senere.

Slik jeg ser det er det mulig at vi får DLBCL-data i morgen.

Fra q2 transcript:

" And then we have the DLBCL trial. And as you know, we finalized the recruitment in the first half, and we’re going to be communicating the data in the second half. "

“Finally, we finalized as we promised the recruitment of the DLBCL trial in the second half of July, it’s 11 days late. We promised first half, we did on the 11th of July. But I think that we almost made it. We were a little bit unlucky actually that we couldn’t make it on time, but it’s finalized, and we will stick to the – delivering the data in the second half of 2020. I know that we’re getting the question whether we can get this data at ASH, it will depend on the data. So stay tuned.”

Min oppfattelse er at NANO har snakket ned effekten av Betalutin som monoterapi i DLBCL. Vi bør ikke ha store forventninger. Bare signaler om effekt her vil være bra. For DLBCL vil nok Betalutin i all hovedsak blir brukt som en del av en kombinasjonsterapi.

Husk at det har vært fire ulike dosenivåer i Lymrit 37-05. De lavere dosene (10MBq/kg og 15MBq/kg) vil mest sannsynlig vise svært lav/ingen effekt.