Tenker som deg der. Når jeg ikke solgte på 35 tidligere i høst . Hvorfor selge nå. Kunne selvfølgelig solgt noe av det som er kjøpt under 22, men jeg skal ta “en Stockmann” etter hvert. Gjenta ca 2000 ganger at jeg har kjøpt under 22…
Siden vi deler backtrading (og det irriterer noen så mye ) så solgte jeg alt i dag på 25,4 og kjøpte tilbake alt på 24,28. Fikk økt beholdningen med 500 stk på den måten.
Lenge siden sist det funket så i dag er jeg bare glad, selv om vi muligens skal langt ned igjen, er jo i skrivende stund allerede under…
Kjøpte tilbake det jeg solgte på 25,50 til 24,00.
Får håpe at det blir blå dag i morgen også!
Flinke
Ja på en dag som denne ser man potensialet i kursrykkninger. Det kan bli meget morro fremover sier magefølelsen min🤩
Jeg valgte å gjøre motsatt
Skulle flytte 2000aksjer fra en Zero konto og inn på ASK. Solgte på 22 ish, og la inn ny kjøpsordre på 21,2
Slapp det👌
Dog er det ikke usannsynlig at jeg får fylt den ila uka tenker jeg:p - og skulle den aldri bli fylt igjen på disse nivåene er longpotten svært glad for det😁
Hold på aksjene. Vi prøver vel en shortskvis! Ikke selg en Nano aksje. De er alt for lavt priset! Sikkert nær 500.000 - 600.000 aksjer fortsatt shortet !Shorterne starter et raskt nedsalg på ettermiddagen. Det er typisk for shorterne for å lure til seg flere billige aksjer dagen etter. Men legg merke til en svært kraftig kjøpsovervekt gjennom dagen.
Kan fort gå 30+40 .Kommer nok en oppdatering for Q3 presentasjonen
ja, og kanskje et abstract om et par dager fra ASH…
Ikke godt å si, dette shortspillet rundt Nano minner om en svindel.
Tviler det er svindel men mer snakk om å spille på de strenger som er lovlige.
Med store lommer kan “alt” skje.
Når markedssyklusen har etablert seg som “sannhet” vil markedet endre seg og gå i en annen retning. De som forårsaket shortinge har tjent sine penger og samme triks går ikke lenger for konkurransen om “sannheten” blir flere og kampen om de billige aksjene vanskeligere.
Markedet går således opptatt og “alle” som er ute og har hjerte for Nano skal inn igjen.
Og slik går jo dagene til kjøpspresset blir for stort, selv med de som har penger. Heller ikke undervurder nye penger inn i caset dess nærmere “read-out”.
Apropos:
Mon tro om denne artikkelen vil øke interessen:
Aksje tok av - storbank tror den skal tredobles
kjekt å se at det skrives om nano igjen. husker jo høsten 2016, nanovector var plastret over alle nyhetssider som det skulle vært betalt annonsering.
edit:
det er alikevel fortsatt rått å se hvordan aksjen kjøres av tradere. intra +20% igår, endte på 11%, ned 2,9% nå.
Jøss 6. nov kom fort Er vel ved 15 tiden i morgen abstractene til ASH blir online? (LBA 21.nov)
Hvorfor er ikke Nano med her?
Absolutt “alt” som kan krype og gå av potensielle partnere og BP er på plass…
Ikke nødvendig for de å delta hvis de allerede har en partner på plass
Og da tror du de kunne ha gjort innsidekjøp og kjørt emisjon for noen uker siden om det var en partneravtale på gang?
Nei, slike avtaler faller ikke ned fra himmelen. Er nok ingenting på trappene om ikke noen har banket på døren siste 2 ukene.
Det har du garantert rett i.
Men at de ikke børsmelder denne type konferanse betyr ikke at de ikke har utsendte der