Å ha belåningskapital tilgjengelig når “alt” er blodrødt kan ha vist seg å være MEGET smart.
Men klart, det medfører en vis form for risiko, men venter man snart inn penger fra f.eks lønn og andre salg av aktiva så er risikoen enda lavere.
Å ha belåningskapital tilgjengelig når “alt” er blodrødt kan ha vist seg å være MEGET smart.
Men klart, det medfører en vis form for risiko, men venter man snart inn penger fra f.eks lønn og andre salg av aktiva så er risikoen enda lavere.
Pump and dump? Dumpen virker halvhjerta fram til nå.
Abstrakt Nano ons 6,11 står det i min kalender. Husker ikke hvorfor, men skjer det noe om to dager
Tja, eller folk blir usikker når kursen ikke traver nordover. Hadde man hatt tid (Les; baller) så hadde man lempet ut masse da den bikket 25 nordover og så kjøpt seg inn ett stykke under. Satt på salgsknappen rundt 25,50 men pingla ut.
#Hjem og sette seg under pleddet på sofaen, gumle bamsemums og høre på Celine Dion.
ikke mulig: to ukers stillhet.
phø, her selges ikke en eneste en
Eneste som skal få meg til å selge NANO aksjer på dette nivået er om jeg får en sykdom og trenger penger til behandling.
Lurt, men vi ser fasiten nå. God gammeldags P&D…
Etter å ha sitti stille lenge og sett opp og nedturer…og emisjoner så har jeg lært noe…så solgte ut 50% på 25,50 i dag. Får se an litt når de skal inn igjen.
Mer imponerende hvis du meldte dette da du solgte. Nå smaker det litt av backtrading.
Vel, jeg skrev det i insider chatten. så du får sjekke der
Blir så fasinert av de som må fremheve hvor bra de har truffet. Akkurat som det betyr noe for «alle andre» Flinke du, eller flaksen🤗
Helt sikkert riktig, men alle følger ikke med der.
Vel, det har jo vært kritikk her tidligere for at det bare kommer poster når folk kjøper. Men skal la være å skrive mer om salg og bare skrive om kjøp.
Som Peter Warren pluss pluss sier…
“Skal du inn i en sektor eller selskap og ikke nødvendigvis sitter med inngående tekniske ferdigheter så er “kjøp poster over tid” en god strategi.”
Samme kan sies når du vil vekte deg ned i selskapet.
Skulle selskapet bli solgt så er vel 320 kr en pris midt på treet - verken spesielt høyt eller spesielt lav. Idag har vi rykket 1% nærmere denne kursen, så da er det ikke rart mange begynner å føle på høydeskrekken.
Her begynner folk å selge på nivåer rundt 24 25 kr. Selv om man har kjøpt for 20 så kommer man garantert til å angre på slike salg etter en stund. Mange av oss som er investert i NANO er her for de store gevinstene. En skal ha mye flaks og litt dyktighet for å klare å gå ut og inn riktig.
Folk solgte på 21 i går, så ikke veldig rart at det selges på 24-25 i dag eller?
Vurderte å selge 1-2k på over 25 da jeg regnet med den var på topp for dagen men trakk salgene - orker liksom ikke trade 4-5 kr når det utgjør så lite ifht. totalbeholdning. Plutselig står den i 30+ og da har man færre aksjer…