Fantastisk at Tekinvestor leverer meldinger før Oslo børs:) Kjøper som faen her nå:)
Ja, skuta er lastet til ripa, superklar for mega opptur
Kjøpte faktisk litt mer på dette selv, som et kortsiktig trade i påvente av melding fra selskapet, men det ser ikke ut til å komme?
Dårlig med kjøpere, men mye til salgs på 23 tallet
Rart ingen melding kom, sitter i onco også, de slapp børsmelding 15:00.
Jeg tror vi igjen ser pump and dump. At Nano ikke legger noe ut kan også tolkes slik at selskapet mener at dette ikke er svært viktig.
Så de på Shareville fikk rett, nano abstract på ash?
At selskapet ikke sender ut en børsmelding samtidig med at abstraktet gjøres kjent, må vel tolkes som at de enten mener innholdet allerede er kjent eller at det nye ikke er av en slik karakter at det har noen kursmessig effekt. For ellers har de jo en informasjonsplikt på børsen.
Kjedelig a gitt, kjøpe akkurat mer
Ikke viktig å delta på ASH? Hallo!! Melding kommer
Tja, de melder vel på konferansedagen. Slik de gjorde på Eanm…
Kan de ha sendt inn Archer som LBA, mon tro?
Selskapet gikk jo inn i Q3 quiet period i går☺️05.11-19.11
Hehe, har jo ikke alltid vært så veldig stille i disse qp’ne tidligere…
Det betyr ikke at de ikke sender ut børsmeldinger. Bare at de ikke svarer de 137 spørsmålene de allerede har fått på hvorfor de ikke har sendt ut børsmelding
Ok, bare å lene seg tilbake og vente da?
Kan tenkes at de ønsker å formulere dette til sine investorer som ikke nødvendigvis vet hva all denne medisinske lingoen betyr? Derav noe forsinket melding … ? edit: mulig dette er helt normalt og jeg som roter fælt, men ville jo tro at dette regnes som markedsaktuell informasjon, virker noe rart at det ikke skal meldes noe før presentasjonsdag?
Ser ikke ut som markedet forventer noe spesielt her
Jeg har nå i alle fall delt det med analytiker i fall dette ikke er snappet opp, så får jeg se om han responderer på innholdet på noe vis.
Skal preklinisk bli den store drageren da?
Av så mye hendelser som nano børsmelder så skal ikke dette være en av de… skjønner meg ikke helt dette selskapet noen ganger.